17.Kapitola 🖤

2.3K 98 0
                                    

Pohľad Chloe:

Začali sme piť, dala som si 3 veľké glgy a fľašu odtiahla od úst. Napila som sa vody a Justin zopakoval to iste.

"Asi rovno pôjdeme na výplach žalúdka.,, pozrel na mňa Justin.

Len som kývla na znak súhlasu a opäť si priložila hrdlo fľaše k ústam. Dala som si ďalšie 3-4 glgy a zapila to vodou.

Vedela som že to nevypijem ale nechcela som sa len tak vzdať. Dúfam že sa Justin vzdá skôr než ja. Zasa som sa napila no už len glg. Ďalej to do mňa už nešlo.

"Nemôžem, vzdávam sa. Vyhral si.,, položila som fľašu na stôl a napila sa veľa vody.

Justin taktiež položil fľašu na stôl a pozrel na mňa. "Aj ja som to chcel vzdať.,, začal sa smiať a ja som sa preklínala že som mohla ešte kus vydržať.

"Čo bude s tou stávkou?,, opito sa na mňa pozrel a ja som sa posadila na neho obkročmo.

Poviem vám že aj mne už začal ten alkohol udierať do hlavy. A to poriadne. Priblížila som sa k jeho perám a s chuťou sa do nich pustila. Jazyky sa nám prepletali a Justinové ruky skĺzli na môj zadok ktorý stlačil. Moje ruky sa obtočili okolo jeho krku a pritiahla si ho hlbšie do bozku. Takto sme strávili dobre 2minuty až ma začal bozkávať na krku. Začal mi dvíhať šaty a vtedy som to musela stúpnuť. Aj keď by som rada pokračovala, nemôžem.

"Úloha splnená.,, odtiahla som sa od neho a postavila sa.

"Noták, toto sa nemôže len tak zastaviť.,, zazrel po mne.

"Ako vidíš môže. Pod ideme spať lebo ráno nám bude zle.,,

"S tebou?,, lišiacky sa usmial a postavil sa z gauča.

Len som mikla ramenom a išla zahasiť všetky svetlá. Justin ma už čakali pri schodoch a tak sme sa obidvaja dotrepali do izby. Bolo to ťažké po tme a ešte keď sme obaja opitý.

Otvorila som skriňu a pozrela do nej. Pár tričiek od Henryho,môjho ex s ktorým som tu bola naposledy.

"Budeš spať v trenkách alebo chceš dáke tepláky?,,

"Som v pohode.,, kývol rukou a vyvalil sa na posteľ.

Ja som si vytiahla jeho dlhšie tričko a obliekla si ho na šaty. Keďže boli bez ramienok tak som si ich stiahla cez nohy.

Pozrela som sa na Justina a ten už spal. Zhasla som v izbe svetlo a ľahla si k nemu na jednu stranu postele. Ešte že je manželská a je tu dosť miesta. Možno keby som bola viac opitá tak mu aj podľahnem ale vedela by som že ráno by sme to obaja ľutovali a bolo by to medzi nami trápne. Aj keď viem že jeho raz dostanem do postele ale keď budeme obaja triezvy.

Justina som žiarila jeho perinou lebo je tu ešte stále dosť chladno. Otočila som sa chrbtom k Justinovi a zavrela oči. Už som skoro spala no pocítila som Justinovú ruku ako ma chytá okolo pása. Neriešila som to a zaspala.

Pohľad Justin:

Ráno som sa zobudil na bolesť hlavy. Vedel som že nemám toľko chlastať. Posadil som sa a poobzeral sa dookola. Vedľa mňa bol nočný stolík a na ňom čistá voda a tabletka. Diky Chloe. Tabletku som zapil vodou a postavil sa z postele. I izbe boli ešte jedny dvere a dúfal som že to budú tie od kúpene a na moje prekvapenie aj boli. Oplachol som si tvár a našiel tam zabalenú zubnú kefku. Super toto som potreboval. Umyl som si zuby a vyšiel z kúpeľne. Otvoril som skriňu a snažil sa nájsť tepláky ktoré mi včera Chloe núkala.  Keď som ich našiel tak som si ich obliekol a zišiel dole do obývačky. V dome bolo ticho tak som prešiel do kuchyne. Na linke bol tanier s palacinkami a pri tom lístoček IŠLA SOM SI ZABEHAŤ. Ona ma ešte energiu behať? Len si predstavím ako mi skáče pri behaní žalúdok tak sa mi chce zvracať. Palacinky som zjedol a umyl tanier.

Započul som buchnutie dverí čo znamená že Chloe je tu.

"Ahoj.,, zjavila sa v kuchyni a napustila si do pohára čistú vodu.

"Ahoj.,, usmial som sa na ňu.

"Dlho si hore?,, Pozrela sa na mňa ak umývala pohár ktorý pred chvíľkou vypila.

"Nedávno som vstal.,, len prikývla.

"Už by sme mali ísť, je dosť hodín.,, len čo dopovedala tak sa kukla na svoje hodinky ktoré mala na ruke.

Súhlasil som s ňou a my sme išli hneď do izby po veci.

"Kľudne choď v tom ak chceš. Aj ja idem len takto.,, ukázala na svoje oblečenie. Teplákové kraťasy a veľké tričko zakasané za teplákmi.

Prikývol som a dal si na seba tričko v ktorom som prišiel. Do rúk sme si zobrali naše veci a zišli dole.

Chloe vypla všetky poistky a zamkla chatu. Pobrali sme sa k svojim autám a vyrazili domov. Išiel som celý čas za Chloe pretože cestu som si vôbec nepamätal.

Auta sme zaparkovali do garáže a vošli do domu. Otec s Jamesom boli v pracovni ako stále a chalani v obývačke pri telke. Ako stále.

"Počul som že ste boli na chate.,, ozval sa Chaz ako si všimol že sme v obývačke.

"A?,, ozvala sa Chloe.

"Zasunuli ste si?,, zasmial sa no na to hneď dostal pohlávku od Chloe.

"Keby aj teba do toho nič.,, vyplazila na neho jazyk.

"A kedy už dáš konečne aj mne?,, otvoril som šokovane ústa a pozrel sa na Chaza. To čo práve povedal?

Všetci stíchli a čakali na Chloinu reakciu.

"Chaz, toto si si posral.,, ukázala na neho svojim nalakovaným nechtom a odišla do kuchyne.

"Hups.,, vystrašene sa pozrela na nás Chaz.

"Tak ľahko ti to len neprejde.,, ozval sa Ryan.

Postavil sa z gauča."asi som to vážne prehnal.,, prehovoril a išiel za ňou do kuchyne.

Po chvíli prišiel naspäť s odtlačkom na líci. Auuu. Začal som sa smiať a chalani sa ku mne pridali.

"Áno zaslúžil som si to a bolelo to ale odpustila mi. Aspoň myslím.,, zasmial sa sám na sebe a naspäť si sadol na gauč.

Ďalšia opravená 😁

Mafia (JB)Where stories live. Discover now