27.Kapitola

2.3K 78 0
                                    

Pohľad Chloe:

Ráno ma zobudil budík. Pozrela som sa na hodinky ktoré ukazovali 6:00. Super je pondelok a ja musím ísť do školy. Ešte 3mesiace a skončím školu. Postavila som sa z postele a zamierila do kúpeľne. Dala som si všetko zo seba dole a vliezla do sprchy. Pustila som sprchu a kvapky vody pomaly padali na moju horúcu pokožku. Vmasírovala som si do vlasov malinový šampon. Po tele som si rozotrela kokosový sprchový gél. Nechala som to chvílu pôsobiť a potom som zo seba všetko zmyla. Ešte chvílku som stála v sprche a potom so vyšla von. Obmotala som si osušku okolo tela a druhou osuškou som si urobila turbán na hlave. Vošla som do mojej izby. Otvorila som skriňu a pozerala do nej čo si oblečiem. Vybrala som si spodné prádlo a --> (foto na boku). Všetko som to hodila na postel.Vlasy som si vysušila a jemne natočila aby boli kus vlnité. Jemne som sa nalíčila a a obliekla som si veci čo som mala na posteli. Posledný krát som sa pozrela do zrkadla a vyšla som z izby. Zišla som dole do kuchyne. Otec už niečo,kuchtil. Vždy mi robil raňajky aj keď mám už 18 rokov.

"Bré ráno." Pozdravila som sa mu s úsmevom.

"Dobré ráno." Pozdravil a úsmev mi opätoval.

"Čo si dáš na raňajky?" Spýtal sa.

"Uhm...asi len cereálie a mliekom." Povedala som.

"A nechceš niečo viac jedlé?" Spýtal sa so smiechom.

"No...ha ha ha fakt smiešne." Povedala som a ironicky sa zasmiala.

"Fakt iba to budeš jesť?" Spýtal sa.

"Áno." Povedala som.

"Dobre." Povedal a usmial sa.

Na stôl mi dal misku,cereálie,mlieko a ližičku.

"Ďakujem." Povedala som a usmiala sa.

"Dobrú chuť." Povedal a usmial sa.

Do misky som si nasypala cereálie a zalila to mliekom. Zamiešlala som to a pustila som sa do toho.

Do pár minút som to mala zjedené. Misku som umyla spolu s ližičkou.

"Oci?" Spýtala som sa.

"Je v pracovni." Povedal John ktorý práve prišiel do kuchyne.

"Aha tak mu prosím odkáž, že som už išla do školy." Povedala som.

"Jasné." Povedal a usmial sa.

"Dobre a idem ešte za Georgom." Povedala som.

"A načo?" Spýtal sa.

"Odnesiem mu jedlo a vodu." Povedala som.

"Aha." Povedal a išiel do obyvačky.

Pozrela som sa na hodiny a bolo 7:00. O 8:30 sa mi začína škola tak to ešte mám čas. Zobrala som panvicu a dala ju na sporák. Urobila som si cesto na palacinky. Dala som malé množstvo cesta na panvicu.

Po 15min. som mala palacinky hotové. Všetky som naplnila nutelov. Zobrala som tanier na ktorý som dala 5palaciniek. Z chladničky som vytiahla kolu. Zobrala som to všetko do ruky a išla do pivnice. Odomkla som a zapla svetlo. Zavrela som za sebou dvere a prišla k nemu. Stále spal alebo sa len robil. Tanier s palacinkami a kolou,som položila na ten malí okrúhli sôl.

"George." Povedala som a potiasla som s ním.

Hneď otvoril oči a bol vystrašený.

"Doniesla som ti jedlo." Povedala som.

"Ďakujem." Povedal a usmial sa.

"Ja ťa rozviažem ale o nič sa nepokúšaj lebo Vanessa skončí zle." Povedala som a on prikývol s úsmevom.

Rozviazala som mu nohy a potom aj ruky. Pošúchal si zápästie a aj nohy. Zo stoličkou išiel bližšie k stolu a začal jesť. Je tu jedna postel ale tá je už stará. Asi ho nechám rozviazaného.

"Ďakujem." Povedal a usmial sa.

Všetko bolo zjedené.

"Ešte chceš?" Spýtala som sa ho a úsmev mu opätovala.

Je to divné že sa s ním rozprávam milo aj keď nás podrazil. Ale tak ja by som kôli priatelovi urobila to isté. No ale keby nejaký aj priateľ bol.

"Nie." Povedal.

"Dobre tak ja ťa tu nechám rozviazaného." Povedala som.

"Ďakujem a zistila si niečo o Vanesse?" Spýtal sa a bolo vidno,že ho to trápi.

"Ešte nie." Povedala som.

"Aha." Povedal a sklonil hlavu.

"Prepáč ale ja už musím ísť do školy. Poobede ti prinesiem jesť." Povedala som a tanier zobrala do ruky.

"Dobre a ďakujem že aspoň ty ma chápeš." Povedal a usmial sa.

"Nemáš začo a hlavne sa o nič pri nikom nepokúšaj lebo nemusí prežiť tvoja priatelka." Povedla som a išla k dverám.

"Dobre neboj sa." Povedal.

"Pospi si lebo asi si sa veľmi nevyspal na tej stoličke." Povedala som a zasmiala sa.

"Dobre." Povedal a zasmial sa.

Videla som ako kráčal k posteli a lahol si na ňu. Ja som vyšla z pivnice a zamkla som ju. Ostatný asi ešte spia okrem otca a Johna. Išla som do kuchyne a na stole boli ešte palacinky. Niekto ich určite zje. Umyla som tanier a vyšla som do izby. Zobrala som papier a pero. Na papier som napísala.
Georgeho som odviazala tak sa nezľaknite. Nemal by sa o nič pokúšať a keby hej tak sa mu vyhrážajte Vanessou. Raňajky už dostal.
-Chloe :*

Dopísala som a pozrela som sa na hodinky. 8:05 už by som aj mohla ísť. Zobrala som ten papierik zo stola a lepiacu pásku. Išla som dole a prišla som ku pivnici. Na dvere som nalepila ten odkaz. Pásku som nechala v kuchyni na stole. Prišla som do chodbičky kde som sa obula a z vešiaka som zobrala koženku.

Mafia (JB)Where stories live. Discover now