52.Kapitola

1.6K 76 0
                                    

Pohľad Justin:

Chloe išla do pracovne s Jamesom. Som rád že sa dá všetko tak ako má byť. Skúsim ju presvedčiť aby tu ostála ona. Nech sme všetci pohromade. Ale ako viem ona je tvrdohlavá a bude si stáť za svojím. Keď tu nebude chcieť zostať tak sa nasťahujem ja ku nej.

Otvorili sa dvere od pracovne a z nej vyšla vysmiatá Chloe.

"Všetko v poriadku?" Spýtal som sa.

"Jasné". Povedala a chcela si sadnúť vedla mňa ale stiahol som ju na kolená.

"Héj". Zapišťala.

"Nepišťaj bolí ma hlava". Povedal Lil a chytil sa za spánky.

"Lebo sa ti treba ožrať ako prasa". Povedala Chloe a zasmiala sa.

"Ha ha ha. Ale nezabúdaj kto ma tak naučil piť a húliť". Povedal Lil a vyplazil jej jazyk.

"Drž hubu". Povedala Chloe a tiež mu vyplazila jazyk.

"Buďte už ticho. Všetci vieme že nás naučila piť Chloe". Povedal Chaz.

"Ja ťa zabijem. Si mŕtvy!" Zvrieskla Chloe a robehla sa za ním.

Chaz utekal kade lahšie. My sme sa všetci smiali. Chaz vybehol z domu a Chloe za ním. Nechal som to tak veď Chloe si vie poradiť.

"Od kedy s ňou chodíš?" Spýtal sa Ryan.

"2-3 dni". Povedal som.

"Zľakli sme sa že tie 2 mesiace čo tu nebola si bol s ňou". Povedal Fredo.

"Čo si. Veď by som vám  to povedal". Povedal som.

" A kde ste sa stretli? " Spýtal sa Ryan.

"V klube". Povedal som.

"Vtedy keď sme išli do klubu?" Spýtal sa Ryan.

"Yes". Povedal som.

"Aha". Povedal a pozerali sme telku.

Počul som ako sa otvorili dvere a hneď na to záchat smiechu. Jasné že patril Chloe. Pozreli sme sa dozadu na nich a vybuchli sme aj my smiechom.  Chaz bol mokrý a mal roztrhané rifle na kolene.

"Čo ste robili?" Spýtal sa Fredo.

"Spýtaj sa tejto tu". Povedal a ukázal sa Chloe ktorá vybuchovala smiechom.

"Poď sem ku mne". Povedal som Chloe a poťapkal si po kolenách.

Chloe prišla pomali ku mne a sadla si na kolená. Už sa tak nesmiala ako vtedy čo bolo dobré.

"Tak čo si mu spravila?" Spýtal  som sa.

Chaz už išiel hore do izby  sa prezliecť. Asi má niečo s nohou lebo kríval.

"No keď sme vybehli von,začala som ho naháňať po celej záhrade. Potkol sa a drbol na zem." Povedala a začala sa smiať.

"Ďalej? ". Spýtal som sa a tiež sa smial lebo jej smiech je nakazlivý.

"On sa hneď postavil a bežal ďalej. Neviem ako sme sa doatali k bazénu. Bola som už pri ňom, tak som ho kus strčila a jebol do vody". Dopovedala a všetci sme sa začali smiať.

"Ha ha ha. Vtipné. Ale to že ťa skoro zrazilo auto si nepovedala". Povedal Chaz ako schádzal dole zo schodov.

"Čo? A si v poriadku? Neublížila si si?." Hádzal som otázku za otázkou.

"Kľud som tu zdravá a živá. To auto by ma neprešlo Chaz." Povedala a vražebne sa pozrela n Chaza.

"Toto mi už nikdy nerob". Povedal som a objal ju.

"Som tu". Povedala a objatie mi opätovala.

"Pip,pip,pip,pip,pííííp". Počul som pípanie.

"A kurva". Povedala Chloe a pozrela sa na svoj mobil.

Zoskočila zo mňa a rozbehla sa von. Bežal som za ňou ale už som videl iba zadok jej maserati.

"Čo sa  stálo?" Spýtal sa Ryan.

"Neviem ale idem za ňou". Povedal som a zobral som si klúče od môjho porsche.

Pohľad Chloe:

"Pip,pip,pip,pip,pííííp". Započula som zvuk.

Vytiahla som si mobil z vracka.

"A kurva". Povedala som a pozrela som sa na mobil.

Bol to alarm. Niekto je v mojom dome. Postavila som sa na nohy a rozbehla som sa von. Nastúpila som do maserati a pridala plyn. Preletela som cez 2 červené. Určite to bude Dick Veinet. Ten hajzel. Nedávno mi povedal že zaplatím za to čo som mu spravila. Zastála som poviše domu. Pred domom bol čierny džíp. Z palubovky som si vytiahla zbraň a zastrčila za opasok. Vystúpila som z auta a zamkla ho. Pomali som sa blížila k môjmu domu. Preskočila  som bránku a išla zo zadu. Pomali som otvorila zadné dvere a išla dnu. Presne viem čo hladajú. No nie len ten čip ale aj mňa. Bingo je do Dick. Priblížila  som sa zo zadu k nemu a zbraň mu pritlačila na spánky.

"Zablúdil si?" Spýtala som sa ho.

"Ani nie. Čakal som kedy prídeš." Povedal.

"Som tu". Povedala som.

"Poďme sa porozprávať". Povedal.

"S tebou sa nemám o čom rozprávať a na ten čip zabudni ". Povedala som.

"My sa máme vždy o čom porozprávať". Povedal a zacítila som zbraň pritlačenú k mojej hlave.

"OMG! Koľkých ľudí tu ešte máš. Dúfam že aspoň štiroch". Povedala som a začala  sa smiať.

Sorry že nebola žiadna časť. Je krátka ale pokúsim sa zajtra napísať dlhšiu.
VOTE a KOMENT :3

Mafia (JB)Where stories live. Discover now