Pohľad Chloe:
Doktorka mi prišla skontrolovať stav ešte 3 krát. Pozrela som sa na hodinky a bolo 23:55. Takže je čas na útek. Pomali som sa posadila na posteli. Ihli zo žili som vytiahla a zapichla ich do madraca. Stroje na pulz som vytiahla z elektriky aby nepípali. Postavila som sa z postele a stála chvílku na nohách. Urobila som krok do predu. Išlo to trochu ťahšie pretože som nestála na nohách 2 mesiace. Z tašky.som si vytiahla spodné prádlo,rifle,tielko a bundu. Obliekla som sa a nakoniec som si dala ponožky a topánky. Vošla som do kúpelne. Trochu som si prečesala vlasy a spravila som si cop. Potichu som vošla do izby, do tašky som hodila mobil a zazipsovala ju. Prehodila som si ju cez plece a išla k balkonovým dverám. Potichu som ich otvorila a vyšla von. Konečne som sa nadých cerstvého vzduchu. Pozrela som sa dole cez zábradlie. Super som na treťom poschodí. Nie je to ani veľa ale zase ani málo. Keď som teraz po prebudený z kómi. Preliezla som zábradlie a išla pomali k rohu. Pomali som sa spúšťala dole až som skočila na balkón pod. To isté som spravila ešte dva krát a bola som na zemi. Chytila som sa za brucho pretože som mala bolesti. Pozrela som sa hore či náhodou si ma dakto nevšimol. Popravila som si tašku na pleci a vyšla z areálu nemocnice. Stopla som si taxík. Povedala som mu adresu môjho domu.
Zastavili sme pre mojím domom.
"Počkáte chvilku? Pretože nemám pri sebe peniaze." Povedala som taxikárovi.
"Samozrejme slečna." Povedal a usmial sa.
"Ďakujem." Povedala som a otvorila bránku.
Zavrela som za sebou bránku.
"Chloe?" Niekto ma oslovil.
"Kto je tam?" Spýtala som sa.
"To som ja Timmy." Zasmial sa.
"Aha. Dom je otvorený?" Spýtala som sa.
"Hej." Povedal.
Vošla som do domu a vybehla do mojej izby. Zo šuplíka som vybrala 20$ a vyšla som von. Zaklopala som taxikárovi na okienko. Stiahol ho dole.
"Drobné si nechajte." Povedala som a usmiala sa.
"Ďakujem." Povedal a úsmev mi opätoval.
"Dovidenia." Zakývala som a vošla dnu.
Zamkla som bráničku a zapískala na chalanov.
"Tak dlho sme ťa nevideli." Povedal Andy a začal ma obímať.
"Ani ja som vás dlho nevidela." Povedala som a obímla každého.
"To ťa teraz pustili? " spýtal sa Timmy.
"Poďte dnu tam vám všetko poviem." Povedala som a vošla do domu.
Počkala som nech chalani vojdú dnu a zamkla som dvere. Sadli sme si všetci do obyvačky.
"Tak ako ste zistili bola som dva mesiace v nemocnici." Pozrela som sa na nich. "Dnes vlastne už včera poobede som sa zobudila z kómi." Dopovedala som.
"To ťa tak skoro pustili?" Spýtal sa Brett.
"Nie, ušla som. Nikto nevie že som sa zobudila. Počula som ako bol pri mne Justin s otcom no nedala som im najavo že som sa už zobudila." Usmiala som sa.
"Takže všetci si myslia že si ešte v nemocnici v kóme?" Pozrel na mňa Andy.
"Hej. Bol tu niekto kým som tu nebola?" Spýtala som sa.
"No bol tu aj tvoj otec aj chlapci ale my sme ich dnu nepustili. Viem že ich sme mohli pustiť ale povedali sme si že ty tu niesi a hrabať v dome sa ti nebudú." Dopovedal Timmy.
"Ja vám veľmi pekne ďakujem že ste ich dnu nepustili. A zajtra keď sa dozvedia že tu nie som tak pojdú tu. Takže aj keď budem doma tak ich nepustíte a poviete že o mne nič neviete." Povedala som.
"Takže my vôbec nevieme že si sa zobudila alebo prišla domov." Povedal Brett.
"Prestne tak." Žmurkla som na nich.
"Dobre. Kým si bola preč tak sme si dovolili ísť dnu a trochu ti tu poupratovať. Tvojej izby sme sa nedotkli. Dúfam že to nevadí." Povedal Timmy.
"Nie nevadí a ďakujem. Cením si to. Tak ja už idem spať. Som dosť unavená. Zajtra zavolám môjmu doktorovi ktorý vie o tom čo robím. Tak potom ho pustite dnu. " povedala som a pozrela sa na Timmyho.
"Dobre tak dobrú noc Chloe." Chalani mi zapriali dobrú noc a ja som vyšla hore do izby.
Prezliekla som sa do pyžama. Z tašky som si vytiahla mobil a dala som ho na nabijačku vedla posteli. Lahla som si na posteľ a od toľkej únavy som hneď zaspala.
Prepáčte že je krátka. Zajtra skúsim napísať ďalšiu časť ale neviem či budem mať čas. Tak čo hovoríte na to že ušla? Zistia to? Pôjde za nimi? V ďalšej časti ;)
VOTE a KOMENT :3
YOU ARE READING
Mafia (JB)
FanfictionPovedala som si, že je na čase tento príbeh aspoň zľahka upraviť tak som sa nakoniec do toho pustila. Upravené časti budem označovať 🖤 a pokúsim sa to opravovať čo najrýchlejšie. Písala som tento príbeh keď som mala 14-15 rokov takže vás všetkých...