98.Kapitola

1.1K 73 5
                                    


Pohľad Justin/Jason:

Po roku.

„Tak my ideme." Dal som pusu Naomi a s Maxom sme odišli.

Naposledy nám zakývala a zavrela vchodové dvere. Aby som vám povedal kde ideme tak ideme na tréning futbalu. Samozrejme ich trénujem ja a beriem so sebou vždy aj Maxa aby sa niečo naučil. Trénujem chlapcov vo veku 7-18 a možno niektorí majú aj viac. No vlastne Max má len 6 ale zatiaľ mu to ide. Možno z neho bude raz futbalista. Vošiel som do mojej šatne kde som sa prezliekol do dresu ktorý vždy nosím keď s nimi trénujem. Max sa zatiaľ tiež prezliekal. Pozrel som sa na hodiny a zistil že už by som aj mohol ísť na ihrisko. Na krk som si zavesil píšťalku a stopky. Do rúk som zobral dve lopty a Max jednu. Tak sme spolu vyšli na ihrisko kde už čakali chalani.

„Dobrý deň." Pozdravili sa mi tí menší a tí starší len „čau"

Je to dosť divné keď mi vykajú a mám len 26. Pri tých menších som to zhltol ale tým starším som povedal nech mi kľudne tykajú.

„Takže na začiatok 5kôl ako stále."

„Ale noták stačia nám len tri. Veď je teplo." Prekrútil očami Marcus.

„Za to že si sa ozval tak dávam jedno na viac takže 6 a na teba si dám pozor či si ich odbehneš." Zasmial som sa.

„To nie je fér. Nech si sám odbehne 6 my za to nemôžme." Rozčuloval sa Sam.

„Mám pridať?" Zdvihol som obočie.

„Nieee!" Bolo počuť ich krik.

Zasmial som sa "Len bežte nech to máte za sebou lebo dnes bude tvrdý tréning." Zapískal som a už len pozeral ako sa všetci rozbehli.

Keď dobehali samozrejme aj Max čo som sa čudoval že nebol posledný som im povedal nech sa rozdelia do troch skupín. Do každej skupiny som dal loptu.

„Tak a teraz sa dajte do kruhu." Urobili tak ako mali. „ a chcem vidieť ako si viete prihrávať."

Dal som ich podľa veku. Tí menší spolu, stredný a najstarší. Išlo im to celkom dobre. Po pol hodinovom prihrávaní som im povedal že si môžu dať pauzu a napiť sa.

„Dúfam že ste si oddýchli lebo pokračujeme." Neochotne sa postavili a prišli ku mne.

„Vytvoríme veľký kruh." Všetci sme sa dali do veľkého kruhu. „ Zahráme sa takú hru. Jeden bude v strede ktorý sa nemôže dostať k lopte. Zatiaľ čo mi ostatný si budeme musieť medzi sebou prihrávať tak aby on ju nechytil. Ten kto posledný kopne a ten v strede ju chytí tak automaticky ten kto posledný kopol ide do stredu. Chápeme?" Preskenoval som všetkých očami.

„áno." Povedali zborovo.

„Tak dobre. Idem ja prvý do stredu." Loptu som nechal tak a postavil som sa do stredu medzi nich.

....

Po dvoj hodinovom tréningu sme s Maxom išli domov. Naomi nás už čakala s večerou na stole.

„Mami, mami ja už viem hrať futbal ako ocko." Začal skákať po Naomi a ona rozkošne smiala.

„Fákt? To je skvelé, nabudúce sa pôjdem aj ja pozrieť ako môj veľký chlapec hrá futbal." Pobozkala ho na čelo." No ale teraz poď papať lebo musíš byť silný." Popostrčila ho ku stoličke kde mal Max jedlo. Ja som si sadol vedľa neho a jedli sme.

„Láska a ty nejdeš jesť?"

„Ja som už jedla." Pobozkala ma na kútik úst a odišla do obývačky.

Mafia (JB)Where stories live. Discover now