Pohľad Chloe/Naomi:
O 15 rokov.
„Mamí kedy príde ocko domov?" Spýtala sa Chloe.
„O chvíľku zlatíčko."
Počula som v zámku kľúče a to naznačovalo že je Jason doma.
„Ocííí." Chloe s krikom bežala ku vchodovým dverám.
„Ahoj srdiečko." Prišiel s ňou do kuchyne.
„Ahoj." Pozdravili sme sa a dali si pusu.
„Bleee." Chloe vyplazila jazyk.
„Rose je kde?" Zdvihol obočie a položil na zem Chloe ktorá sa niekde rozutekala.
„V izbe." Usmiala som sa.
Jason prišiel ku mne a silno ma objal.
„Milujem ťa." Zašepkal.
Usmiala som sa."Aj ja teba."
„Dosť dlho sme nemali takú chvíľku." Jason sa zasmial a ja s ním.
„Áno ale bez nich by sme neboli to čo teraz." Hlavu som si položila na jeho rameno.
Stále sme boli v objatí." To máš pravdu."
Aby som vám zhrnula ako to s nami je. Max má už 21 a býva neďaleko od nás s jeho snúbenicou. Rose má 14 a malá Chloe 8. Jason trval na tom že najmladšia sa bude volať po mne.
Oh a aby som nezabudla tak s Jasonom sme sa zobrali hneď po tom ako som porodila Rose. Bola to nádherná svadba. Boli tam aj z nášho bývalého gangu. Boli tam aj iné priateľské gangy. Aj zopár našich starých kamarátov. Od svadby sme sa s nikým už nevideli a ani nekontaktovali a myslím si že tak je najlepšie. Samozrejme deťom chýbajú ich starý rodičia ale povedali sme im že zomreli. Ale sme šťastná McCann rodina. Nikomu z detí sme nepovedali že čo sme boli pred 20rokmi. A po pravde ani sa nechystáme povedať je to minulosť a aj tak ostane.
Tretia osoba:
Zatiaľ čo McCannovci nevedia nič o ich minulosti sa stálo toho veľa. Justinov otec a Chloin otec už zomreli pred 10timi rokmi. Bolo to pri jednej akcii kde zachránili McCannovcom. Áno počujete dobre. Niekto sa dozvedel o Chloe a Justinovi a začal sa vyhrážať Johnovi a Jamesovi(ich otvocia). Tí sa stretli v sklade kde bola umiestnená bomba. Umiestil ju tam John s Jamesom. Strhla sa prestrelka a oni si povedali že keď majú zomrieť tak zomrú pre svoje deti. A tak aj bolo, vybuchol celý sklad s nepriateľmi a aj s nimi.
Po ich smrti sa gang rozpadol.
Ryan si zobral Penelope a majú krásnu dcéru Ashley a dvojčatá Paula a Christiana.
Fredo naďalej pracuje s biznisom a je v gangu ktorý je už teraz najsilnejší.
Lil? Ten sa jeden večer zdrogoval a ráno ho našli mŕtveho.
A Chaz? Ten zmizol bez stopy a doteraz ho polícia nevypátrala a ani už nevypátra.
................
Ou a aby som nezabudla malá Chloe zdedila niečo po rodičoch. Nebol to spev po mamke a ani futbal po ockovi. Bolo to niečo nebezpečné čo robili pred tým oni. Áno presne tak, vyhľadávala adrenalín, nebezpečenstvo a rýchle autá. Keď mala 14 rokov rodičia zistili že nie je v poriadku. Vedeli že je taká ako boli oni v jej veku. Keď mala Chloe 16 zavraždila svoju celú rodinu a dala svoje srdce mafíí. Bola DANGEROUS 2. Dozvedela sa všetko o jej rodičoch a tak si zmenila meno na CHLOE WIRTT ako bola jej matka.
A toto je posledná časť. Dúfam že sa vám táto celá story páčila. Som rada že ste ju niektorý čítali až do konca a nevzdali to somnou. Story som začala písať 23.1.2015 a končím 24.8.2016. Som trochu aj smutná že už je koniec ale začínam písať novú story ktorá ešte nie je na mojom profile ale čoskoro bude. Dúfam že aj tú budete niektorý čítať. Bude tiež o mafii. A jasné že tam bude Jay :3 A pokračovanie tejto story už nebude aspoň sa zatiaľ nechystám na nič také. A patrí Vám veľké ĎAKUJEM bez vás by som túto story nepísala. Celí čas ste ma podporovali peknými komentíkmi. MILUJEM VÁS!!! Stretneme sa pri ďalšej story s názvom NOBODY. Páá :*
,
YOU ARE READING
Mafia (JB)
FanfictionPovedala som si, že je na čase tento príbeh aspoň zľahka upraviť tak som sa nakoniec do toho pustila. Upravené časti budem označovať 🖤 a pokúsim sa to opravovať čo najrýchlejšie. Písala som tento príbeh keď som mala 14-15 rokov takže vás všetkých...