80. Kapitola

1.4K 64 1
                                    

Pohľad Chloe:

Dnes je sobota. Je ráno 9 hodín. Pravdepodobne by som sa mala zajtra nasťahovať ku otcovi ale nestane sa tak. Idem sa odsťahovať z tadialto. Nikomu nedám nič vedieť. Akurát Scottovi som povedala nech mi zoženie falošné doklady.  Má mi zavolať keď budú hotové. Zase sa musím zmeniť. Farbu vlasov štýl oblečenia aspoň kus. Vlasy mi asi o chvílku vypadajú z toľkého farbenia. Ale musím sa dáko ochrániť,nie len mňa ale aj chalanov. Vyšla  som hore do izby a s pod postele si vybrala kufor. Začala  som tam ukladať moje veci. Včera som mala posledný biznis. Kupovala som si od ních púzdra na zbrane. Nie  sú to obyčajné púzdra. Keď budem nastupovať do lietadla a dám si prejsť tým skenerom či ako sa to volá kufor tak mi neukáže žiadne zbrane pretože budú v tom púzdre. Kufor som mala už pobalený. Musím si aspoň dve zbrane zobrať keby ma tam niekto spoznal alebo by sa niečo stálo.  Práve keď som chcela ísť do kuchyne mi zazvonil mobil. Vitiahla som ho z riflí a pozrela sa kto volá. Scott.
Ja: Máš to?
Scott: Hej. Kedy si pre to prídeš?.
Ja: O chvílu som u teba.
Scott: Dobre.

Zrušil. Z botníka som si zobrala klúče od maserati a zamkla dom. Vyšla som s maserati na hlavnú cestu a vydala sa k Scottovi.

Po pár minutách som bola pred jeho domom.Zatrúbila som a čakala v aute.  Zahliadla som ako sa Scott blíži k môjmu autu. Otvoril dvere spolujazdca a nastúpil do auta.

"Tu sú všetky doklady." Povedal a podával mi obálku.

"Ďakujem Scott. Len prosím nikomu to nehovor." Prosila som ho.

"Povedal som ja niekedy niečo?" Spýtal sa.

"Nie." Povedala som a usmiala sa.

"No vidíš. Na fotkách máš čierne vlasy."Povedal.

"Prečo čierne?" Spýtala som sa.

"Dúfam že sa ideš prefarbiť. A nechcel som ti tam dať rišavé pretože by si sa podobala." Povedal.

"Oh..naozaj. Ďakujem." Objala som ho.

"Nemáš za čo. Ale slúb mi že budeš opatrná." Pohrozil mi.

"Budem. Teraz som iný človek." Umiala som sa.

"Som rád. Pozri si meno. Nevedel som žiadne vymysleť ale dúfam že sa ti bude páčiť." Zasmiala sa.

Z obálky som vytiahla občianský preukaz a pozrela na meno.

"Naomi Mc'Roll. 20 rokov." Povedala som.

"Roky som ti nechal." Povedal.

"Ešte raz ďakujem. Už pôjdem." Povedala som a nemotorne ho objala.

"A vlastne kam to letíš?" Spýtal sa a objatie mi opetoval.

"To je tajné." Zasmiala som sa.

"Vieš že si môžem všetko zistiť." Zasmial sa aj on.

"Viem." Usmiala som sa.

"Ale ja si to nebudem zisťovať. Teraz si volný vták." Usmial sa.

"Áno som. Tak ahoj." Povedala som a usmiala sa.

"Ahoj." Povedal a naposledy mi dal pusu na čelo.

Vystúpil z auta a vrátil sa do domu.

"Tak Naomi. Si volná." Povedala som si sama pre seba.

Auto som zaparkovala do garáže a vošla do domu. Napísala som krátky list na rozlúčku a dala ho do izby na posteľ.Zavolala som si taxik a kufor som dotiahla pred dvere. Zapískala som na chalanov.

Mafia (JB)Where stories live. Discover now