85.Kapitola

1.5K 74 11
                                    

Pohľad Chloe/Naomi:

"Vypadni a daj mi už pokoj." Zakričala som od nervov.

"Toto si nemala. Dnes večer som u teba." Povedal a odišiel.

Mám veľmi veľký problém. Keď dnes príde čo aj naozaj príde. Buď on zabije mňa alebo ja jeho. S nervami som prešla naspäť za pult.

"Pár jedál je už hotových." Zakričala mi kuchárka.

Vošla som do kuchyne.

"Ktoré?" Spýtala som  sa.

"Halušky,zemiaky a kuracie mäso,Palacinky a sushi. No tak ako si to mala napísané na lístku." Povedala.

"Odnesiem im príbor a potom jedlo."  Povedala som.

"Jessica to už spravila." Povedala.

"Aha tak odnesiem jedlo." Povedala som.

Do ľavej ruky som si zobrala dva taniere. A ak mám zápestie tak dole nižšie som si dala ďalší tanier. V jednej ruke som mala 3 taniere. Do pravej ruky som si zobrala posledný tanier a išla k ich stolu.

"Nech sa páči. Halušky s brindzou." Položila som pred otca."Zemiaky s kuracím mäsom." Položila som pred Johna."Palacinky." Usmiala som sa na Ryana."a nakoniec sushi." Povedala som a položila pred Freda.

"Dobrú chuť." Usmiala som sa a odišla preč.

Vošla som do kuchyne a tam ma čakali posledné dva taniere.  Zobrala som ich a namierila si to k nim.

"Hranolky so syrom." Položila som pred Chaza."a špagety." Položila som pred Justina. "Dúfam že máte rád špagety." Povedala som pozrela sa na neho.

"Nemám ich moc v láske ale už ich nejako ziem." Povedal namyslene.

Dobre viem že špagety miluje. Dal by za nich čokolvek. Nechce si priznať že som to odhadla.

"Tak dobrú chuť." otočila som sa a išla k baru.

Dorobila som Maxovi to laté ktoré tak veľmi chcel.

"Mamí ja tam nevjem vyliesť." Urobil psie oči.

Snaží sa vyštverať na barovú stoličku ktorá je pre hostí.

"Počkaj nieže spadneš." Povedala som a prešla k nemu.

Posadila som ho na barovú stoličku a pred neho dala laté.

"Pušu." Naťahoval tváričku.

Zasmiala som sa pretože bol zlatý. Natiahla som sa aj ja a dala mu pusu.

Prešla som naspäť za bar. Dnes bude musieť Max prespať u Jessici pretože na 100% príde Eric.Schytám pár rán ale dúfam že naozaj len pár. Nechcem vyzerať ako dobitý pes. Myslela som si že ho viem zložiť ale ide to ťažko. Od kedy som sa odsťahovala zo Stratfordu tak som v ruke nemala žiadnu zbraň a ani som netrénovala. Moje zbrane čo som si doniesla zo Stratfordu som dala do večšieho trezoru ktorý mám dole v pivnici. Tam mám aj peniaze. Keď mi na karte dochádzajú tak si zoberiam stadial a dám si ich na kartu. No ale peňazí mám dosť. Potrebujem nabrať zase kondičku. Keď som porodila Maxa tak som sa snažila schudnúť. A podarilo sa mi pretože vyzerám ako som vyzerala pred tým, ako som sem išla.  Malí bol celý zacápaný od čokoládového laté. Iba som pokrútila hlavou a načapovala si trochu kofoli. Šiltovku som si dala dole a vlasy zapla do konského chvostu.

Pohľad Justin:

"Prečo si jej povedal že špagety nemusíš keď ich miluješ?" Spýtal sa James.

Mafia (JB)Where stories live. Discover now