29.Kapitola

1.8K 84 0
                                    

Pohľad Chloe:

"Môžete ísť dnu." Povedala Taylor.

"Dobre." Povedala som a ťahala Justina.

"Ahoj Chloe." Pozdravila sa Kayla.

Ahoj Kayla. Usmiala som sa.

"No kôli čomu ste tu?" Spýtala sa.

"No rozprávali sme sa cez hodinu a kus som odvrávala učiteľke." Povedala som a sadla som si.

"Aha,dobre aj tak si to učiteľky zaslúžia." Povedala a zasmiala sa.

"Hej." Povedala som a tiež som sa zasmiala.

"No dobre." No tak sa podpíš ako stále. Povedala a podávala mi papiere.

"Dobre." Povedala som a podpísala som sa. Tých podpisôv tam bolo neskutočne veľa. S celej školy toľko nemajú čo ja.

"Aj vy pán Bieber." Povedala Kayla a pretočila stránku.

"Dobre." Povedal a podpísal sa.

"No,keď chcete choďte domov a keď nie tak na hodinu. A ani sa vás nemusím pýtať kde idete." Povedala Kayla a zasmiala sa.

"Veď ma poznáš." Povedala som a zasmiala som sa.

"Môžete ísť. Ahojte." Povedala Kayla.

"Ahoj. Zajtra sa zastavím." Povedala som a usmiala som sa.

"Dovidenia." Povedal Justin.

Vyšli sme s kancelárie. Taylor tam už nebola tak sme vyšli na chodbu.

Pohľad Justin:

Bože Chloe tam má dosť zápisov. Ona asi musí byť každý deň v zborovni.

"Ty si každý deň v zborovni?" Spýtal som sa.

"Niekedy som aj na každej hodine." Povedala a usmiala som sa.

"A prečo si s nimi tykáš?" Spýtal som sa keď sme vychádzali zo školy.

"Pretože som u nich každý deň a oni my navrhli tykanie keď som tam stále." Povedala a išla ku svojmu RR.

"Aha. Ideme domov?"

"No hej musím si niečo vyriešiť." Povedala.

"Dobre." Povedal som a nastúpil do svojho porsche.

Chloe so šmikom sa vyrútila z parkoviska. Ja som tiež so šmim išiel preč. Rútila sa ulicami a porušovala všeky zákony. Ja som išiel za ňou. Tiež som porušoval zákony a mal som ich v piči. Veď nič mi nemôžu. Videl som červenú na semafóre tak som spomalil. Ale Chloe si to ani nevšimala a pretela cez červenú čo robiť namala. Policajné auto išlo za ňou a pustilo majáky. Myslel som si že Chloe zabrzdí ale ona stále išla a fízli ju naháňali. Kašlal som na to aj tak ju nechytia. Konečne nabehla zelená na semafóre a ja som sa pohol. Po chvíli som prišiel domov. Chloeine auto tam ešte stále nebolo buď ju chytili alebo ju ešte stále naháňajú. Zaparkoval som pred domom pretože určite ešte niekde pojdem. Vošiel som do domu a počul som hlasy z obyvačky. Vyzul som sa na chodbe a išiel do obyvačky. Sadol som si vedľa Ryana.

"Si tu skoro nemyslíš." Povedla môj otec.

"No hej. Aj Chloe skončila školu." Povedal som.

"Čo ste spravili?" Spýtal sa James.

"Nič. Prečo?" Spýtal som sa.

"Vždy keď Chloe príde skoro domov tak niečo spravila. A teraz to určite nebola výnimka." Povedal James.

"No,dobre. Rozprávali sme sa cez hodinu. Chloe začala papulovať učiteľke a nechcel som ju nechať v tom tak  som začal tiež papulovať." Povedal som a zasmial sa.

"Aha. Nabudúce to nechaj na Chloe." Povedal James.

"Hej,už viem že se tyká s riaditeľkou." Povedal som.

"Hej. A keď sa rozprávame o Chloe tak kde je?" Spýtal  sa James.

"No keď sme išli domov tak sme sa kus ako keby pretekali. Ona prešla cez červenú a išli za ňou fízli." Povedal som.

"Ja ju zabijem. Viac zločinov spáchala ako ja a ja mám 45 a ona 18." Povedal James a zasmial sa.

"Vidno že po otcovi." Povedal môj otec a pobúchal Jamesa po pleci.

"Dúfam že ju nechytia a nebudem musieť ísť na policiu." Povedal James.

"Nechytia ju. Neboj sa veď ona je silnejšia ako my dokopy." Povedal Lil a zasmial sa.

Viem že je krátka a nudná ale ja som strašne unavená.
Keď bude veľa chýb tak sorry lebo už nevidím ani na klávesnicu. :DD
VOTE a KOMENT poteší :3

Mafia (JB)Where stories live. Discover now