11.Kapitola 🖤

2.7K 112 2
                                    

Pohľad Justin:

Postupne chalani prichádzali do dodávky a Lil podišiel ku mne a začal Chloe kontrolovať. Zobral lekárničku a mne kázal aby som ju položil na zem. Fredo hneď rozprestrel deku na podlahu dodávky a ja som tam položil Chloe. Jej hlavu som si dal na kolená a držal ju. Lil jej zaviazal rameno aby nevykrvácala. Snažil sa ju prebrať ale márne.

"Musíme ísť, ma slabý pulz.,,

"Ako je na tom?,, konečne pribehol ky dodávke otec s Jamesom.

"Zle, musíme ísť okamžite do nemocnice.,,

Len prikývli a ostatný naskočili ku nám do dodávky. Lil stále kontroloval Chloe a ja som ju hládkal po jej vlasoch.

"Zabili ste ich?,,

Otec iba na mňa kývol a ja som si oddýchol.

Zastali sme pred nemocnicou a James hneď otvoril bočné dvere.

"Nemôžme ísť všetci do nemocnice. Pôjdem len ja s Johnom. Vy choďte domov.,, len sme prikývli a Lil si sadol za volant.

Otec s Jamesom vyložili do dodávky všetky zbrane ktoré mali pri sebe a zobrali Chloe.

"Ozveme sa.,, povedal otec a obidvaja utekali do nemocnice.
....
Dodávku sme zaparkovali za domom a my sme vystúpili.

"Neviem čo povedia v nemocnici že čo sa Chloe stalo ale určite bude nemocnica volať políciu. Je dosť možné že prídu aj sem. Ja s Fredom vyčistíme dodávku a Chaz s Georgom vám ukážu kde dáte všetky zbrane.,, zahlásil Lil a my sme všetci sa pobrali do domu.

Všetky zbrane sme odniesli do pivnice a schovali ich vo veľkom trezore ktorý mali v zemi pod stolom. Celý dom sme ešte skontrolovali a čakali kedy nam bude volať James alebo môj otec.

Otec s Jamesom prišli okolo 3v noci.

"Ako je na tom?,, hneď som sa opýtal.

"Našťastie  je z toho najhoršieho ale má slabší otras mozgu, zlomené 3 rebrá  a ta strelná rána nebola taká vážna pretože prešla skrz.,,

Oooo bože ďakujem ti. Chvalabohu je v poriadku.

"Čo ste povedali v nemocnici?,, opýtal sa Chaz.

"Povedali sme len toľko že z klubu neprišla domov a večer ju niekto vyhodil pred naším domom.,,

"Volali políciu?,, zvedavo sa opýtal Ryan.

"Volali ale povedal som v nemocnici že nech ju nepustia za ňou skôr než mňa. Teraz je Chloe v umelom spánku kým sa kus nezotavý.,,

"Keď nemocnica odmietne políciu tak okamžite príde sem. Keby náhodou polícia vypočúvala aj vás tak ste boli v klube do 4tej rána.,, Len sme prikývli.

"Už sme zahladili všetky stopy.,, ozval sa Lil.

"Ďakujem chlapci.,, pozrel sa na nás James.

Otec ho len potlapkal po pleci. "Poď nalejeme si niečo.,, otec zobral Jamesa do pracovni.

"Je dosť hodín. Mali by sme si spať.,, zahlásil Fredo a vydal sa do svojej izby. My sme to po ňom zopakovali a zaliezli do svojich izieb.
....

Ráno som si dal rýchlu sprchu a zišiel dole do kuchyne kde stál môj otec s Jamesom a dvaja policajti. Super.

"Dobré ráno.,, pozdravil som a pozeral sa na otca.

"Toto je?,, opýtal sa jeden z policajtov.

"Môj syn, Justin Bieber.,,

"Mal by som na vášho syna pár otázok.,, a je to tu.

Povedal som im všetko ako sme sa dohodli. Chalani tak isto poprichádzali a povedali to isté čo aj ja. Polícia odišla no povedala že sa ešte vráti. My sme sa rozhodli že pôjdeme do nemocnice.

Vošli sme do nemocnice a vyšli na poschodie kde ležala Chloe. James zastavil doktora a spýtal sa ako je na tom. Doktor vravel že sa jej stav o trochu zlepšil a že by ju mohli mohli prebrať z umelého spánku. Nakoniec ju prebrali a za ňou išiel môj otec s Jamesom. Doktor nám dovolil ju ísť pozrieť ale len po dvoch a na pár minút.  Ja som išiel ako posledný s Chazom. Chloe ako náš videla tak sa hneď na nás usmiala.

"Ty ale vyzeráš.,, hneď ju okomentoval Chaz.

"Mne sa tvár zahojí, no tá tvoja už nie.,, vrátila mu úder a ja som sa začal smiať.

Chaz hneď stíchol a sadol si na jednu stranu jej postele a ja na druhú. Sedeli sme pri jej nohách tak aby sme jej nezavadzali.

"Ako sa cítiš?,, pozrel som na ňu.

"Ako keby ma mučili.,, jasné, blbšiu otázku som nemohol dat.

Len som prikývol. "Mrzí ma to Chloe. Mal som vedieť čo mi naznačuješ.,,

"Justin prestaň. Stalo sa. Chcem sa aj vám poďakovať že ste ma zachránili.,,

"Vieš že pre teba čokoľvek.,, stisol jej Chaz ruku.

Ďalej sme prehodili už len pár slov pretože prišla sestrička s tým s Chloe musí oddychovať.


Poteší VOTE a KOMENT :)

Mafia (JB)Where stories live. Discover now