Pohľad Chloe:
Sedím doma v obývačke a čakám kedy bude 22:00. Keď som bola pri chalanoch tak som ich ani nevidela. Možno sa mi nechcú ukázať na oči alebo sú zaneprázdnený. Pozrela som sa na hodinky ktoré ukazovali 21:58. Postavila som sa Z gauča a vykročila ku dverám. Na sebe mám čierne rifle,čiernu mikinu a šiltovku. Za pásom nohavíc mám dve zbrane s tlmičomi. Dohodla som sa s otcom že po biznise pôjdem k nemu lebo chce sa niečo somnou dohodnúť. Mala by som pri nich už byť o 23:00. Dúfam že to stihnem. Do vrecka nohavíc som si zastrčila mobil. Zobrala som kľúče od suzuki a kufrík s heroínom. Vyšla som z domu a zamkla ho. Zapískala som na chalanov ktorý boli hneď pri mne.
"Strážte dom. Do pól noci by som mala byť doma a keď nie tak som pri chalanoch. " Pozrela som na nich či chápu.
"Dobre." Povedali a usmiali sa.
"Dobre tak ja idem." Úsmev som im vrátila."Čaute" Žmurkla som na nich A vykročila do garáže. Sadla som si na suzuki a naštartovala som. Kufrík som dala pod sedadlo motorky. Vyšla som z garáže a išla má 23 jump street.
**
Zaparkovala som ďalej od skladu. Motorku som postavila na stojan A vybrala som kufrík s 10kg heroínu. Prilbu som položila na sedadlo a vykročila ku skladu. Vošla som dnu A oproti mne stáli traja chlapi.
"Rád ťa konečne spoznávam"Žmurkol na mňa ten čo bol v strede."Dovoľ aby som sa ti predstavil som Taylor De Win" Dopovedal a vystrčil ruku a čakal kým sa predstavím ja.
"Ja som Chloe Wirtt" Povedala som a potriasla s jeho rukou.
"Máš to čo som chcel?" Spýtal sa.
"Mám 10kg heroínu ako si chcel a ty máš 20 000$ ako som ja chcela?" Spýtala som sa.
"Musím tá sklamať lebo mám iba 10 000$." Povedal a ja som na neho vyvalila oči.
"Tak takto to nepôjde. Daj mi 20 000$ inak ti nedám heroín." Povedala som cez zaťaté zuby.
"A čo keby si mi dala heroín a vypadla skadiaľto kým ti nevrazím guľka medzi oči!" Povedal s nervami.
"Si myslíš že ja sa ta bojím? Tak to si poriadne vedľa. " Povedala som aj ja s nervami.
"Nahraj sa na silnú. Dobre vieš že by sme ťa mohli dať dole! Sme traja proti jednej tak netrucuj a daj sem ten heroín!" Zavrčal.
"Možno ste traja na jednu ale to nemení čo som a ak okamžite stadiaľto nevypadnete budete ľutovať. A nie nedám ti ten heroín! " Už som chcela vybuchnúť ale musím sa udržať lebo niečo pokazím.
Vedela som že sa niečo stane. Len to meno je zlé. Že Taylor De Win.
"Vieš čo si? Si obyčajná malá štetka čo sa hrá na Dangerous.! A daj mi ten heroín lebo skončíš zle." Už skoro kričal.
Začala som sa smiať. Keby len vedel že ja som tá ktorú hľadajú po celom USA. A keby len vedel že to ja som Dangerous.
"Sklapni a teraz ma počúvaj. Ja som Dangerous ja som ta ktorú hľadajú po celom USA a nie ty. Takže buď mi dáš 20 000$ ale kurva stadiaľto vypadnite lebo mi idete na nervy! " Zakričala som.
Prepáčte že nebola časť. Je krátka ale pokúsim sa ešte dnes niečo napísať. Napísala by som aj dlhšiu ale píšem na mobile. Zle sa mi píše lebo zvyknem písať na tablete.
Čo si myslíte že sa stane?
VOTE a KOMENT :3
YOU ARE READING
Mafia (JB)
FanfictionPovedala som si, že je na čase tento príbeh aspoň zľahka upraviť tak som sa nakoniec do toho pustila. Upravené časti budem označovať 🖤 a pokúsim sa to opravovať čo najrýchlejšie. Písala som tento príbeh keď som mala 14-15 rokov takže vás všetkých...