Pohľad Chloe:
Na Chaza som sa hnevala len tak na oko. Dala som mu takú menšiu facku aby bol spokojný. Už dlhé roky po mne Chaz ide ale už som si na neho zvykla a na jeho trápne reči.
Vošla som do mojej izby a zvalila sa na posteľ. Len tak som blbo pozerala do stropu a rozmýšľala nad tým čo by sa stalo ak by Ryan neprišiel na tu bombu. No prišli sme na ňu všetci ale Ryan zistil čo je to za bombu. A tým pádom potrebujeme druhé auto. Postavila som sa z postele vošla do kúpeľne kde som si dala sprchu.
Obmotná osuškou som prešla do izby a otvorila skriňu. Vybrala som si odtiaľ spodné prádlo, čierne legíny a čierne tielko. Všetko som si na seba obliekla a vošla naspäť ko kúpeľne kde som si vyfénovala vlasy a dala si ich do francúzskeho vrkoča. Nakoniec som sa jemne nalíčila a pozrela na hodiny ktoré ukazovali 10minút pred šiestou.Zišla som dole do kuchyne a navečeriala sa.
"Ďakujem Marta.,, usmiala som sa na ňu a riad dala do myčky.
Prešla som do obývačky kde stále sedeli chalani. Sadla som si na moje miesto ktoré je na ľavej strane gauča. A pozrela na telku. Opäť hrali tie ich video hry. Fakt sú ako male deti."Ešte vás to neomrzelo?,, opýtala som sa ich a pozerala ani na neviem čo.
"Je to sranda.,, ozval sa Chaz.
"Strašná.,, pretočila som očami a postavila sa z gauča.
Vošla som naspäť do kuchyne a naliala si do pohára pepsi.
"Ako sa máte Marta?,, sadla som si na barovú stoličku a pila svoju pepsi.
Marta je oveľa zábavnejšia ako tam tí chlapci v obývačke. Keby sme nemali kšefty tak vôbec nevyjdú von. Málo kedy vidia denne svetlo. Sú ako netopiere. Cez deň sú pri telke a raz za čas večer vyjdú von aj to kôli práci.
"Dobre sa mám a ty Chloe?,, vytrhla ma z mojich myšlienok a pozrela sa na ňu.
Marta utierala riad ktorý vyberala z myčky a pekne všetko dávala na svoje miesto. Neviem či by som si vedela takú prácu predstaviť a to ešte u mafiánov. Možno je na tom finančne veľmi zle alebo proste len zobrala prvú prácu ktorá sa jej naskytla aby nesedela doma.
"Fajn.,, usmiala som sa na ňu. Nebudem jej predsa rozprávať že nedávno mi vybuchlo auto a že máme problémi.
Mobil ktorý som mala v zadnom vrecku mi začal zvoniť a ja som ho vytiahla a pozrela kto volá. JAMES.
"Si doma?,, okamžite sa ozval.
"Áno, som v kuchyni.,,
"Tak pod do pracovne.,, len čo dopovedal tak to zrušil.
Fajn? Diky sa pokec. Ako keby nevedel vyjsť z tej hlúpej miestnosti a nájsť ma. Nakoniec som len pretočila očami a rozlúčila sa s Martou so slovami že sa ešte určite vidíme.
Prešla som cez obývačku a rovno vošla do pracovne.Kyvla som im hlavou na znak pozdravu a posadila sa gauč ktorý tam mal. John sedel aj s otcom pri stole a niečo diskutovali.
"Prečo som tu?,, ozvala som sa keď stále len niečo riešili a mňa ignorovali. Zavolá si ma a keď som tu ignoruje ma? Keď nemá teraz čas tak načo ma volal? Oh bože. Rodičia.
"Čo urobíme s tým autom?,, narážal na kradnúte auto.
"Dnes idem poňho.,, mykla som ramenom.
"Akože že ideš poňho?,, nechapal.
"Nebudem riskovať že nás pri prevoze chytia. Ak bude tma tak pôjdem vedľa do mesta a požičiam si auto na dobu neurčitú.,, vyhodila som ruky do vzduchu a John sa zasmial.
"Asi to bude lepší nápad ako prevážať auto lietadlom.,,
"Určite.,, pritakal John.
"Nezabudla si ako sa kradnú auta?,,
Zakývala som na znak že nie.
"Dobre tak si niekoho zober aby ťa išiel odniesť a buď opatrná jasné? Nie že ťa chytia.,, ukázal na mňa ukazovákom.
"Neboj sa nechytia. Som predsa najlepšia.,,
"Ako bolo na chate?,, opýtal sa otec a pozrel na mňa.
"Dobre, všetko je tak ako sme to tam nechali.,,
Len prikývol. "A chcela som sa ešte spýtať či ste niečo zisťovali o tej bombe. Dali ju tam naozaj triadi?,,
"Ano zisťovali a asi naozaj to boli triadi.,,
"Ako viete?,,
"Pozerali sme kamerové záznami a videli sme ako niekto vošiel do našej garáže. Nevieme kto to bol lebo mal kuklu ale bolo to vtedy ak sme s nimi mali problém. Takže to vyzerá tak, že naozaj to boli oni. Preverovali sme si aj ostatné gangy ale nemáme s nikým taký vážny problém.,, len som kývla hlavou a vydýchla si.
Aspoň máme istotu že to nebol nejaký nový gang a nemusíme sa teraz báť že kto na nás niečo zase nastraží. Ešte chvíľu som sa s nimi rozprávala a potom som opustila ich pracovnu.
😊
YOU ARE READING
Mafia (JB)
FanfictionPovedala som si, že je na čase tento príbeh aspoň zľahka upraviť tak som sa nakoniec do toho pustila. Upravené časti budem označovať 🖤 a pokúsim sa to opravovať čo najrýchlejšie. Písala som tento príbeh keď som mala 14-15 rokov takže vás všetkých...