Pohľad Chloe:
Ráno ma prebudili slnečné lúče ktoré prenikali cez okno do mojej izby. Pretrela som si oči a pozrela koľko je hodín. 9 ráno. Je čas vstávať. Postavila som sa z postele vošla do kúpelne. Spravila som si rannú hygienu a vyzliekla zo seba pyžamu. Vošla som do sprchového kúta a pustila na seba horúce kvapky vody. Rýchlo som sa osprchovala a vyšla zo sprchy. Obmotala som si okolo tela osušku a trochu sa ňou osušila. Zabudla som si zobrať veci do kúpelne tak som vošla v osuške do izby. Postavila som sa pred skriňu a pozerala sa do nej. Vytiahla som si čierne spodné prádlo, ryflové kraťase,tričko s potlačou a kockovanú košelu -->(foto na boku). Hodila som to na posteľ a zavrela skriňu. Vošla som do kúpelne a tam som si vyféhovala vlasy. Nechala som ich spadnúť na ramená a vyšla s kúpene. Obliekla som si veci čo som mala na posteli a podišla k zrkadlu. Trochu som sa nalíčila a nastriekala na seba voňavku.Dozadu za pás som si zastrčila zbraň a nožík ktorý som si dala do púzdra na páse. Pozrela som sa na hodiny a bolo 9:50. Celkom som to stihla. Vyšla som z izby a išla dole do kuchyne. Zo stola som si zobrala len jablko a zahryzla som sa doňho. Vyšla som von z domu a zamierila som si to do pivnice. Zašla som za do a išla dole po schodoch do pivnice. Odomkla som dvere a zapálila svetlo. Vošla som dnu a dvere zatvorila. Sedel na stoličke zviazaný uprostred pivnice. Prišla som k nemu a zistila som že spý.
"Vstávaj šípková Rúženka." Trochu som do neho strčila.
Nereagoval.
"Haló!" Zakričala som mu do ucha až s ním trhlo. Postavila som sa za neho tak že ma nemohol vydieť. Začal sa obzerať dookola a snažil si rozviazať ruky.
"Aj tak sa stadialto nedostaneš." Zašepkala som mu do ucha.
"Okamžite ma pusť ty suka!" Zakričal.
"Pozor na slová Win. Pozri sa v akej si situácií. Nemyslím si že by si mal vyskakovať." Povedala som s kludom.
"Pusti ma inak ťa zabijem." Povedal cez zaťaté zuby.
"Ty!? Dovol sa mi zasmiať." Ironicky som sa zasmiala a prešla som pred neho. Už som nestála za ním ale pred ním.
"Keď nie ja tak moja parta." Povedal a uškrnul sa.
"Tvoja parta?" Zodvyhla som obočie. "Myslíš tých ktorý su spálený na popol aj s domom? " Teraz som sa uškrnula ja.
"Neverím ti." Zakričal.
"Nekrič! Bolí ma z teba hlava. A mal by si veriť." Povedala som.
"Ty suka! Okamžite ma pusti nech ťa môžem zabiť! Zhniješ v pekle!" Začal ziapať na celú pivnicu.
"Povedala som ti že nie si v situácii v ktorej môžeš vyskakovať." Vytiahla som nožík a prešla mu s ním po líci. "Takže sa kludni." Povedala som.
"Pusti! Ma!" Bol rozzúrený.
"Si myslíš že sa ťa bojím?" Posmešne som sa ho spýtala.
"Mala by si." Precedil ce zuby.
"Ale ja sa ťa nebojím a ani nebudem. Mňa sa len tak ľahko nezbavíš." Zasmiala som sa.
"Uvidíme." Povedal.
"Dangerous sa nikdy nezbavíš." Zašepkala som mu do ucha a nôž mu vrazila do stehna.
"Ááá. Kurva to bolí. Ty špina." Kričal od bolesti.
"Aj mňa to bolelo keď si ma postrelil." Povedala som a nožík som pustila.
YOU ARE READING
Mafia (JB)
FanfictionPovedala som si, že je na čase tento príbeh aspoň zľahka upraviť tak som sa nakoniec do toho pustila. Upravené časti budem označovať 🖤 a pokúsim sa to opravovať čo najrýchlejšie. Písala som tento príbeh keď som mala 14-15 rokov takže vás všetkých...