51.Kapitola

1.8K 81 2
                                    

Pohľad Chloe:

Ráno som vstala skôr ako Justin. O to lepšie pre mňa. Včera mi spravil on raňajky a dnes mu spravým ja. Chcela som sa posadiť ale Justinová ruka bola cez môj pás. Pomali som ju dala preč z môjho pásu a postavila  som sa. Pozrela som sa na hodinky ktoré ukazovali 8:30. Zišla som dole do kuchyne a rozmýšľala som čo spravým na raňajky. Rozhodla som sa pre lievance. Vybrala som si potrebné potraviny a začala robiť.

Po pár minutách boli lievance hotové. Dala som na 2 taniere a poliala sirupom. Moje lievance som si zjedla a Justinové som dala na tácku. Trochu som ich ozdobila a do pohára som nalila džus. S táckou som išla pomali hore do izby. Otvorila som dvere a vsúpila dnu. Justin ešte sladko spal. Tácku som položila na nočný stolík a sadla si vedla Justina. Jemne som ho pohládkala po líci a on sa krásne usmial. Usmiala som sa aj ja. Blížila som sa k jeho perám a jemne som ich pobozkal a pery nechala pritlačené na jeho. Usmial sa mi na perách a stiahol ma vedla neho postel.

"Héj". Zapišťala som deckým hlasom.

On sa iba zasmial sa ľahol si na mňa ale pridržiaval sa rukami. Blížil sa mi pomali k perám.

"Dobré ráno shawty."" Zašepkal mi na perách a spojil ich v jedno.

Začala som s ním spolupracovať a pritiahla si ho za zátilok bližšie. Po chvíli sme sa odtiahli kôli kyslíku.

"Aj tebe zlatko." Zašepkala som mu pri perách a pobozkala ho.

"Čo si mi fajné doniesla?" Spýtal  sa a zišiel zo mňa dole.

"Lievance." Povedala som a posadila som sa.

Naklonila som sa k stolíku a zobrala som tácku. Justin sedel v tureckom sede. Tácku som mu dala na nohy.

"Dobrú chuť." Povedala som a postavila som sa z postele.

"Poď somnou jesť." Povedal a potiahol ma za ruku nas5.

"Ja som už jedla a rýchlo sa napapaj lebo ideme k chalanom. Nie?" Povedala som.

"Aha jasné." Povedal a pustil ma.

Vbehla som do kúpelne a rýchlo som sa osprchovala. Vysušila som si vlasy a jemne sa nalíčila. S osuškou som vbehla do izby ale Justin tam nebol. Asi sa išiel tiež sprchovať dole. Zo skrine som si vybrala spodné prádlo a obliekla som si ho. Stála som pred skriňou v spodnom prádle a pozerala do nej ako debil čo si oblečiem.

Pocítila som sa svojom páse ruky. Lepšie povedané Justinové ruky. Otočila som sa v jeho "objatí" a pozrela som sa  neho. Osušku mal obmotanú okolo pása a po hrudi mu stekali kvapky vody. Zahrizla som si do pery až som cítila ako som si ju prekúsla. Justin sa len usmial a premeriaval si ma pohladom. Pri tom si kúsal do pery aj on. Ale on bol tak opatrný že si ju neprekúsol ako ja. Pozrel sa mi na peru a usmial sa.

"Nenič si tie krásne pery." Zašepkal mi a blížil sa k mojím perám.

"To sa nedá keď ty si tak sexy." Zašepkala som pri perách.

Palcom mi prešil po pere kde som ju mala prekúsnutu.

"Sss au." Zakňučala som.

"Bolí?" Spýtal  sa.

Prikývla som na znak súhlasu a urobila som puppy face.

Zasmial sa a pobozkal ma kde som mala rozkúsnutu peru. Potiahol si peru do jeho úst a cítila som ako potiahol z nej krv.

Ešte? Spýtal  sa a letmo ma na ňu pobozkal.

"Už nie." Zašepkala som.

Usmial sa a spojil naše pery v jedno. Chytil si ma za pás a pritiahol bližšie. Ruky som si dala za jeho krk a spojila ich. Skriňu zavrel a oprel ma o ňu. Chytil mi stehno a stlačil mi ho. Zavzdychala som a vyskočila som na neho. Obmotala som si nohy okolo jeho pásu. Potiahla som za osušku a jemu spadla dole. Dal ma dole a stiahol mi nohavičky. Zase som vyskočila na neho. Prilepila som sa mu na pery a strčila mu jazyk do úst. Pomali prešiel k posteli a jemne ma na ňu položil. Zhodil mi podprsenku a začal mi láskať prsia. Premiestnil sa mi na krk a začal ho sať. Pocítila som ako do mňa vnikol a zo mňa vyšiel vzdych. Začal  sa vo mne pohybovať a ja som mu zato vzdychala do ucha.

Mafia (JB)Where stories live. Discover now