Pohlad Justin:
Ráno ma zobudil budík. Takže je čas do školy. Bože prečo ja musím mať len 18 rokov. Ja jediný z chlapcov chodím do školy. Ale aspoň,že aj Chloe chodí do školy. Pozrel som na hodinky ktoré ukazovali 8:00. Bože o pól hodinu mám byť v škole. Rýchlo som sa postavil z postele a zamieril som si to do kúpelne. Spravil som si rannú hygienu. Vošiel som do izby a zo skrini som si vytiahol čierne úzke rifle,biele tielko a na to som si dal červeno čiernu kockovanú košelu. Na krk som si dal retiazku a na nohy som si dal červené supry. Podišiel som ku zrkadu. Vlasy som si vyčesal do hora. Pozrel som sa na hodinky na ktorych bolo 8:20. Super som to stihol. Vyšiel som z izby a zamieril som si to do kuchyne. Na stole boli palacinky. Tak som si jednu zobral. Prišiel som do obyvačky a tam sedel James a môj otec.
"Čaute." Pozdravil som sa im.
"Čau." Povedali obaja.
"Ideš do školy?" Spýtal sa môj otec.
"Bohužial hej." Povedal som smutne.
"A nechceš ísť?" Spýtal sa ma otec.
"A nemusím?" Spýtal som sa s úmevom.
"Musíš." Povedal otec a začal sa smiať s Jamesom.
"Ha ha ha veľmi vtipné a ja už idem. Tak čaute." Povedal som a išiel som preč.
Vyšiel som z domu a išiel do garáže. Všimol som si že Chloeine auto tu už neni. Tak asi už išla do školy. Sadol som do môjho porsche a išiel som do školy.
Po pár minutách som bol na parkovisku v školy. Decká ešte pobehovali po parkovisku tak to znamenalo že ešte nezvonilo. Vystúpil som z auta a zamkol som ho. Išiel som rovno ku vchodovým dverá.
"Bude bitka!" Vybehol z budovy jeden chlapec a začal kričať.
Všetci sa rozbežali do budovy. Ja som si išiel pomaly dnu pretože akurát zazvonilo.
Pohľad Chloe:
Prišla som na parkovisko pri škole. Zastavila som a vystúpila som z auta. Zamkla som ho a išla k vchodovým dverám. Vošla som do školy a zamierila som si to ku mojej skrinke. Natukala som kód a skrinka sa otvorila. No hneď na to mi ju niekto zabuchol. Otočila som na na dotičného kto to bol a bol to Mark Lawied (spolužiak Chloe).
"Čo chceš?" Spýtala som a a chrbtom som sa oprela o moju skrinku.
"Vrátiť ti to čo si mi spravila." Povedal.
"Tak to by som si rada pozrela." Povedala som a uškrúňala som sa.
"Neskúšaj moju trpezlivosť." Povedal cez zaťaté zuby.
"Inak čo?" skrížila som si ruky na prsiach,jednu nohu som skrčila a podoprela o skrinku(dúfam že viete ako to myslím :D).
"Inak dopadneš zle." Povedal a za neho sa postavili dvaja jeho kamaráti.
Ja som sa začala smiať. Okolo nás už bolo veľa žiakov a pozerali sa na nás čo sa bude diať.
"Traja na jedno dievča?" Spýtala som sa a dalej sa smiala.
"Nie,oni sa budú len pozerať ako ťa budem biť."Povedal a ksichtil sa.
"Radšej mimo školy pretože nechcem vás strápniť ako vás všetkých troch zbijem." Povedala som a stále som sa smiala.
Žiaci vydali zvuk ako "óóó" alebo "dala ťa dole" a podobne. O chvílku okolo nás bolo ešte viac žiakov a začalo zvoniť.
"Prečo? Nechceš aby vydeli ako sa budeš zvíjať v bolestiach na zemi?" Spýtal sa.
YOU ARE READING
Mafia (JB)
FanfictionPovedala som si, že je na čase tento príbeh aspoň zľahka upraviť tak som sa nakoniec do toho pustila. Upravené časti budem označovať 🖤 a pokúsim sa to opravovať čo najrýchlejšie. Písala som tento príbeh keď som mala 14-15 rokov takže vás všetkých...