99. Kapitola

1.2K 61 1
                                    

Pohľad Naomi/Chloe:

„Mali by sme už ísť domov." pozrela som sa na Jasona.

„Ale noták mami." Max urobil psie očká.

„Vidím ako ťa drgoce od zimy a nepotrebujem aby si bol chorí takže ideme." Zahlásila som a začala baliť veci.

„Ideme sa prezliecť." Usmial sa Jason a spolu s Maxom odišli do šatne.

Ja som sa prezliekať nemusela pretože som bola suchá. Väčšinu som sa len opaľovala. Do pár minút prišli a spolu sme odišli k autu.

...

Zabuchla som vchodové dvere a vyšla hore do spálne. Jason išiel osprchovať Maxa a ja seba.

Stála som pod horúcimi kvapkami a relaxovala. Do vlasov som si vmasírovala kokosový šampón a na telo čokoládový gel. Spláchla som zo seba tie mydliny a vyšla zo sprchy. Okolo tela som si obmotala osušku a vlasy si zakrútila do osušky. Vyšla som z kúpeľne a uvidela na posteli sedieť Jasona.

„A ja som sa tešil že si doprajeme spoločnú sprchu lenže niekto musel utekať." Jason prehovoril na oko urazene.

Ja som sa rozosmiala a prešla k nemu.

„Hádam sa nehneváš." Uculila som sa na neho a sadla si mu bokom kolená.

„Možno." Položil si ruku na moje odhalené stehno a začal ma po ňom hladiť.

Vlastne ja som bola skoro celá odhalená pretože som bola len v osuške. Pravú ruku som si dala za jeho krk a hlavu položila do záhybu krku.

„Milujem ťa vieš to?" Zašepkal.

„Aj ja teba." Tiež som zašepkala a vydýchla, hneď mu naskočila husina. Pobozkala som ho na krk a hlavu zdvihla a pozrela sa mu do očí.

Usmiala som sa a on tiež. Pomaly sa približoval a po chvíli ma pobozkal. Bol to taký jemný bozk.

„Kde je Max?" Pozrela som sa na neho.

„Hrá sa v izbe." Usmial sa a pobozkal ma na čelo.

„Tak choď sa osprchovať."

„Idem." Postavila som sa z neho a prešla ku skrini.

Jason sa zavrel v kúpeľni a ja som si zo skrine vytiahla spodné prádlo ktoré som si obliekla. Siahla som po voľných kraťasoch a Jasonovom tričku. Vlasy som si kus vysušila osuškou a tú potom prehodila cez studený radiátor. Vyšla som zo spálne a vošla do kuchyne kde som začala robiť večeru pretože už bolo pol 7. Dosť dlho sme boli na kúpalisku. Urobila som len na rýchlo špagety a zavolala obidvoch k stolu. Všetci traja sme sa navečerali a presunuli sa do obývačky. Tak ako každý večer. Ja si pozriem s Jasonom dáky film a Max sa zatiaľ hrá na zemi s autíčami alebo pozerá s nami.

Jason mal jednu ruku obmotanú okolo mňa a druhou mi hladil bruško. Ani neviem ako a zaspala som.

Pohľad Justin/Jason:

Všimol som si že Naomi zaspala. Spí tak sladko.

„Max zbaľ si to a do postele. Ideme aj my s mamkou." Potichu som povedal Maxovi aby sa nezobudila.

„Dobre." Povedal a zobral si autíčka zo zeme a prešiel k nám na gauč. Dal pusu mne a Naomi na čelo. Usmial som sa a pomaly sa postavil aby som ju neobudil. Zobral som ju na ruky ako to už mám zvykom a pomaly vyšiel hore do spálne. Uložil som ju do postele a vyzliekol jej kraťasy. Zišiel som ešte dole a vypol telku a zhasol svetlo. Vyšiel som hore schodmi a išiel do Maxovej izby. Max už ležal v posteli a hral sa na mobile.

Mafia (JB)Where stories live. Discover now