13.Kapitola 🖤

2.7K 121 2
                                    

Pohľad Chloe:

Sedím v otcovej a Johnovej pracovni kde triedim a kontrolujem papiere. Konečne som si vyprosila nejakú prácu. Otec mi nechcel dovoliť nič no nakoniec som ho presvedčila aspoň na papierovačky. Celý deň som bola zavretá v pracovni a triedila tie vysoké kopy. Začala som už chodiť do posilky ktorú tu máme. Nie je to nič extra. Máme tam boxovací mech, stroj na behanie a pár činiek. Otcovi som zatiaľ nechcela nič hovoriť kým si nebudem istá že už som na tom oveľa lepšie.

"Ty si ešte tu?,, ani som si nevšimla kedy otec vošiel do pracovne.

Len som prikývla a pozrela sa na hodiny ktoré ukazovali 10 minút po siedmej.

"Idete niekam?,, pozrela som na otca ktorý bol oblečený do terénu.

Len čo prikývol som na neho vybehla "Môžem ísť s vami?,,

"Chloe ešte nie si veľmi zdravá.,,

"Som oci. Rebrá ma ešte stále kus bolia ale už je to oveľa lepšie. Veď už prešli viac ako 3 týždne od kedy som doma.,,

"To je dobre že si už v poriadku ale určite nie si po tých 3 týždňoch vo forme. Nemôžeme si dovoliť žiadnu chybu.,,

"Ja viem a preto už chodím nejaký ten čas dole do posilky kde som sa dávala do kopy.,, nevinne som sa na neho usmiala.

Neveriacky sa na mňa pozrel a len si povzdychol. Pozrel na hodiny a potom na mňa. "Máš 15minút na to aby si bola pripravená dole v kuchyni.,,

Hneď som vyskočila z kresla na ktorom som sedela a rozbehla sa hore do izby. Obliekla som si to čo vždy. Čierne rifle,tielko a na to koženú bundu. Na nohy som si dala čierne vans tenisky a zo skrine som vytiahla 2 zbrane ktoré som si dala za pás a o stehno si pripevnila opasok s nožíkom a ďalšou zbraňou.
Pripravená som zišla dole do kuchyne kde ma už všetci čakali. "Stihla si to práve na čas.,, usmial sa otec a my sme vykročili von z domu.

"Ona ide fakt s nami?,, ukázal na mňa Fredo.

"Ona má aj meno Fredo.,, pozrela som so smiechom na neho.

"Chloe mohla by si ísť na roveri.,, pozrel na mňa otec.

Ja som len kývla a išla do garáže.

"Ideme s tebou.,, otočila som sa za hlasom a videla Chaza, Justina a Ryana ako kráčajú za mnou.

Opäť som len kývla a sadla si na miesto vodiča. Justin si sadol na miesto spolujazdca a Chaz s Ryanom do zadu. No kde inde by si len sadli Chloe. Rozmýšľaj.

Chaza som sa spýtala na miesto kam ideme pretože som chcela kus prevetrať tento rover na ktorom sa dlho nejazdilo.

"Nemôžeš ísť pekne za nimi? Vždy musíš toto robiť keď som ja v aute.,, zavrčal zo zadu Chaz ktorý nemá raz rýchle jazdy. Vlasne on ma rád rýchle jazdy ale len vtedy ak nie som šofér ja.

"Srab.,, vysmiala som sa mu a dupla ezte viac do plynu.

"Keby so nevedel tak by som išiel na dodávke. Alebo vieš čo? Mám lepšie nápad. Idem šoférovať ja.,, pozrela som do spätného zrkadla či to myslí vážne.

"Zabudni.,, uzemnila som a ďalej pokračovala v jazde.

"Už nech sme tam.,, zamrmlal si.

"Mám ešte pridať?,, podpichla som ho.

"Nie,nie.,, okamžite na mňa prehovoril a zaril sa do sedačky.

"Čo sa tak bojíš? Myslím že Chloe nemá problém so šoférovaním.,, zastal si ma Justin na ktorého som sa usmiala.

"Aj ja som si to myslel až kým jedného pekného dňa sme nehavarovali kôli jej hlúposti.,,

"Čo sa stalo?,, zaujímavo sa opýtal Ryan.

"Bolo to v zime keď Chloe dostala vodičak. Chcela sa ísť voziť na aute tak som sa ponúkol že pôjdem s ňou. Išli sme na jednu dlhú cestu kde nechodia veľmi auta a tam sa išla "vyblázniť".,, ukázal prstami uvodzovky. "Stalo sa že jej začal zvoniť mobil a ona ako najväčšia frajerka v plnej rýchlosti si vyťahovala mobil z vrecka a stratila kontrolu nad autom. Dostali sme šmik a nás to prehodili na strechu do priekopy.,,

"Preháňaš.,, hneď som sa ozvala.

"Nepreháňam, bolo to tak.,,

"Radšej som sa asi nemal pýtať.,, ozval sa Ryan ktorý si hneď zapol pás.

"Vidíš Chaz čo si spôsobil s tou tvojou historkou? Ryan nebolo to tak. S telefónom to je pravda ale nestratila som kontrolu nad autom, nám pred auto vbehla srnka a ja som strhla volant a tak nás potom zobralo do šmiku.,,

"Nebola tam žiadna srnka.,, stále to tvrdil a všetko ozvaloval na mňa.

"Bola, to len vy si ju nevidel.,,

Ryan s Justinom sa na nás smiali že ako sa tu "hádame". Ďalej som už bola ticho až kým som nezaparkovala na mieste kde kde sme mali stretávku.

"Je to tu?,, pozrela som na Chaza.

Iba prikývol a ja som otočila kľúčikom aby auto stíchlo. Vystúpili sme z auta a čakali na ostatných.

😊

Mafia (JB)Where stories live. Discover now