8.Kapitola 🖤

2.7K 122 0
                                    

Pohľad Chloe:

Prebrala som sa a bola som priviazaná o stoličku. Poobzerala som sa dookola a zistila že som v miestnosti ktorá mi pripomína starú zatuchlú pivnicu. Pokúsila som si uvoľniť ruky ale márne, lano sa mi zarylo ešte viac do kože. Otvorili sa dvere cez ktoré prešlo väčšie svetlo a so svetlom aj chlap ktorého som veľmi dobre poznala. Je to šéf ich gangu.

"Konečne si sa zobudila.,, usmial sa a spustil. "Mal by som sa ti predstaviť takže moje meno je-.,, hneď som ho predbehla a doplnila za neho "Alan.,,

"Keďže vieš kto som tak určite vieš aj čoho som schopný takže ti radím spolupracovať.,, jasné, teba budem počúvať. "Počul som že ste sa s niekým spojili. Takže s kým?,,

Bola som ticho a pozerala sa na neho.

"Vybrala si si nesprávnu cestu.,, len čo dopovedal tak pristála jeho dlaň na mojom líci.

"Ani len jedno slovo ti neprezradím.,, naplula mu do tváre a vysmiala ho.

Jeho ruka opäť letela mojím smerom ktorá ma zasiahla na ľavej strane no hneď spätne aj na pravej. Utrel si rukou moju slinu z jeho tváre. A ja som sa len uškrňala.

"Tak znova. S kým ste sa spojili." Trval na tom.

Opäť som mlčala.
Zrazu ako keby ho prepadol amok a mňa začal opakovane udierať a stále dookola. Tvár som mala v jednom ohni a ja som cítila ako mi tečie krv z pery a obočia.

"Mala by si začať spievať.,, pohrozil mi prstom hneď ako prestal.

"Zabudni.,, aj cez bolesť som sa na neho ironicky zasmiala.

Zvrtol sa na päte a odišiel z miestnosti. Len som si vydýchla a snažila sa potlačiť bolesť ktorá mi kolovala po celej tvári. Aj keby ma chce zabiť, nemôžem nič povedať. Nezradím svojích ľudí. Viem, že ak príde a neprehovorim tak to mučenie bude ešte horšie. Buď to prežijem alebo neprežije.  Dúfam že už ma hľadá otec a čoskoro ma nájde. Po troch hodinách sa otvorili dvere a dnu prišli traja chlapci. Bol tam Alan,Roy ale toho tretieho som nepoznala.

"Si pripravená na zábavu?,, opýtal sa s úsmevom na tvári.

"A ty?,, zdvihla som na neho obočie.

"Ja sa budem určite zabávať.,,siahol si do vrecka a vytiahol z tadiaľ vyskakovačku (nožík).

"Skúsime inu otázku. Kto vám dodáva zbrane?,,

"Som ti k ničomu pretože ja nepoviem ani slovo.,,

Z ničoho nič mi pritlačil nočík ku lícu a potiahol. Bola to strašná bolesť ktorú neprajem nikomu. Začali mi padať slzy a dopadali na ranu ktorá strašne štípala.

"Sakra!,, zaklonila som hlavu a snažila sa predýchať tú bolesť.

"Fakt nechceš hovoriť!?" Uchcechtol sa.

Pokrútila som hlavou na znak nie a začala som sa smiať. Ani neviem prečo, ale asi kôli tomu aby som mu spravila  nervy. Všimla som si že Roy niečo robil s mobilom odkedy prišli. Po chvíli mi došlo že ma natáča. Zaboril mi nožík do stehna a nechal ho tam. Vykríkla som bolesťou. "Ty skurvysyn!,,

"Mala by si začať hovoriť lebo nevyzerá to pre teba ružovo.,, ja som len mlčala a snažila za predýchavať bolesť. No po chvíli mi ten nožík vytiahol a prišla dvojnásobná bolesť. Dúfala som že toto je len nočná mora.

"Rozviaž ju Frank." Fajn meno tretieho už viem. Rozviazal mi ruky aj nohy. Sedela som na stoličke a pozerala sa na nich. Pozbierala som všetky sily čo mi ostali a postavila sa zo stoličky. Moja päsť padla na Frankovú tvár a Alanovú ktorý stál blízko mňa. Do Roya som len silno vrazila a snažila sa bežať k dverám ale objavili sa tam ďalší muži ktorý má len surovo hodili na zem. Alan okamžite ku mne priskočil a začal do mňa kopať ako sa mu zachcelo. Najviac to schytalo moje brucho s rebrami. Prestal a ja som sa snažila dýchať čo mi išlo veľmi ťažko. Vytiahol zbraň ktoru mal za opaskom prehovoril "sladko sa vyspi.,, a potom mi rukoväťou buchol po hlave a ja som odpadla.

Nájdu chalani Chloe?

Mafia (JB)Where stories live. Discover now