26.Kapitola

2.1K 91 3
                                    

Pohľad Chloe:

Sadli sme si do obyvačky. A pili sme víno.

"Pozrieme si niečo?" Spýtala som sa.

"A čo?" Spýtal  sa.

"Neviem." Povedala som a zasmiala.

"Ani ja." Povedala a položil na stôl prázdný pohár.

"Tak ideme pozerať čo ide v telke." Povedala som a tiež som dala na stôl prázdný pohár.

"Dobre,nalejem ešte?" Spýtal sa a usmial.

"Môžeš." Povedala som a úsmev mu opätovala.

O chvílu prišiel s pohármi vína. Podal mi pohár s vínom a usmial sa.

"Nudím sa." Zakňučala som.

"Tak čo chceš robiť?" Spýtal sa.

"Neviem." Povedala som.

"Aha." Povedal a pozeral telku.

Postavila som sa a išla hore schodmi.

"Kde ideš?" Spýtal sa Justin.

"Prezliesť sa." Povedala som a kráčala som ďalej.

Prišla som do izby a otvorila som skriňu. Vybrala som si čierne teplákové kraťase a čierne tielko na ramienka. Zatvorila som skriňu a obliekla som si to. Otvorila som dvere na izbe.

"Ty debil!" Zvrieskla som na neho. Stál pred dverami s maskou od Saw(horor).

"Zľakla si sa?" Spýtal sa a dal si dole masku.

"Vieš čo ani nie." Povedala som s iróniou v hlase a drgla som mu do ramena.

"Hej do mňa nestrkaj." Povedal so smiechom.

"Lebo čo?" Spýtala som sa namyslene ale bolo mi do smiechu.

"Lebo uvidíš." Povedal a zasmial sa.

"A čo?" Spýtala som sa so smiechom.

"Nič." Ale niečo pocítiš. Povedal a lišiacky sa usmial.

"Podla toho čo." Povedala som a vedela som na čo naráža.

Prišiel ku mne a ja  som cítila jeho dych na mojej pokožke.

"Ešte stále chceš vedieť?" Spýtal sa pri mojích perách.

"Uhm." Povedala som a usmiala sa.

Spojil naše pery a začal s nimi pohybovať. Začala  som spolupracovať. Svoje ruky som si dala okolo jeho krku a zaborila som ich do neho vlasov. On svoje ruky dal okolo môjho pásu a pritiahol si ma bližšie. Na chvílu sme sa od seba odtiahli aby sme nabrali dych a potom sme ich zasa spojili. Oprel ma o stenu čo bola pri mojích dverách. Chytil mi pravú nohu a zodvihol ju. Okamžite som vyskočila a nohy som si obmotala okolo jeho pásu. Jeho ruky skĺzli na môj zadok. Pomaly otvoril dvere na mojej izbe a vošiel dnu. Nohou dvere zavrel a blížil sa ku mojej posteli. Pery sme mali stále spojené len niekedy sme sme ich odlepili kôli vzduchu. Pomaly ma položil na postel a ľahol si nado mňa. Jednou rukou sa podopieral postele aby ma nezaľahol. Perami si robil vlhkú cestičku k môjmu krku. Ktorý začal okusovať a sať. Vedela som že by som sa s ním nemala vyspať ale už je pozde. Vrátil sa k mojím perám a pohrizol ma na spodnú peru.

"Ahh." Vzdychla som lebo ma to bolelo ale aj vzrušovalo. (Ja som musela :DDDD)

On sa mi len usmial na perách. Prišiel s perami k môjmu uchu.

"Chcem ťa." Zašepkal a kúsol mi do ušného lalôčka(či ako sa ti píše :DD)..

Prešla som mu rukou cez tepláky po "kamošovi".

Mafia (JB)Where stories live. Discover now