Pohľad Justin:
Už prešlo 5 mesiacov od toho čo sa Chloe vyparila. Nikto o nej nič nevie. Pýtali sme sa aj zopár kamošov či ju niekde nevideli. Ale márne. James sa zrútil ale ide to už k lepšiemu. Aspoň vieme že je v poriadku. Keď sme ju my vevystopovali tak ju nikto nevystopuje. Možno sa rozhodla dobre no ale nám spôsobila belesť. Všetkým nám chýba. Fredo prvý týždeň poriadne ani nespal pretože sa ju snažil vystopovať. Akurát sme našli jej sim kartu na dva kusy. Bola kúsok od jej domu. No po nej neostali žiadne stopy.
Biznis nám ide skvele. Zrazu sa nám dobre darí. Veľa gangov sa nás pýta že čo sa s ňou stalo. Jednoducho im odpovieme že sa prepadla pod zem. Práve sedíme na gauči a pozeráme TV. Už bolo aj v spávach že sa danger vyparil z mesta.
Pohľad Chloe/Naomi:
Hneď ako som si myslela že som ťehotná tak som išla ku gynekologičke a ta mi to potvrdila. Som naozaj tehotná a som v piatom mesiaci tehotenstva. Pokazili sa mi všetky plány. Nie že by som nebola rada že som tehotná. Som rada proste som šťastná ale neviem čo budem robiť pretože nechcem aby dieťa vyrastalo bez otca. Ešte neviem čo to bude ale som nesmierne šťastná a teším sa keď sa to narodí. Už som si tu stihla nájsť aj kamarátku ktorá ma podporuje. Pomáha mi so všetkým. Chcem nastúpiť niekde do roboty až porodím a moja láska bude kus večšia. Bruško furt rastie a rastie. Veľa jem a bojím sa že budem strašne tučná čo aj budem. Chcela som sa vrátiť do Stratfordu a povedať Justinovi že čakám jeho dieťa ale nemôžem. Asi by som to všetko zhoršila. Bojím sa že ma doženie minulosť a stane sa niečo môjmu anjelikovy. Musím ho ochrániť aj keď ma to bude stáť život. Rozmýšľam že keď sa to narodí a bude trochu staršie tak to poviem Justinovi.
Práve idem s Jessicou(kamarátka) do obchodného centra. Ideme si nakúpiť dáke oblečenie pretože všetko mi je pomali malé. Musím si kúpiť 3x večšie oblečenie. Jessice som povedala všetko o mojej minulosti. Povedala som jej aj to že som Chloe Wirtt a že som vrah. Aj to že za mňa pýtajú peniaze. Najprv sa ma bála a ja som sa bála že to niekomu povie a budem v prdeli. Potom mi slúbila že to nikomu nepovie a tak to aj je. Nič sa nezmenilo a má ma rada takú aká som.
"Naomi. Počúvaš ma?" Spýtala sa Jessica.
"Prepáč zamyslela som sa." Pousmiala som sa.
"Okey ale už počúvaj." Zasmiala sa.
"Dobre a čo si chcela?" Spýtala som sa.
"Že kedy máš ísť na kontrolu." Povedala.
"Koľkého je dnes?" Spýtala som sa.
"Dnes je 20 októbra." Povedala.
"Preboha veď dnes mám ísť na kontrólu a mi má povedať čo to bude." Vykríkla som tak že sa pár hláv na nás otočilo.
"Kľud. Pôjde tam s tebou." Upokojila ma.
"Dobre. Mám tam byť na tretiu." Povedala som.
"Je pol tretej. Tak môžme ísť. Ak zistíš čo to bude tak prídeme nas5 do obchodného a kúpime pre neho/ňu veci." Tak šťastne to povedala.
"Dobre tak poďme." Zasmiala som sa a vyšli sme von.
Jessica to prežíva ako keby ona čakala to dieťa. Je taká zlatá keď básni o MOJOM dieťati. Ale mám ju rada. Môžem sa jej vyrozprávať. Zvláda moje tehotenské nálady a som jej veľmi vďačná.
Zastavila som pred nemocnicou. Áno šoférovala som ja pretože Jessica si len teraz robí vodičák. Musela som ju k tomu donútiť. Zamkla som auto a vošli sme do budovy.
"Jessica ja sa bojím." Povedala som.
"Neboj sa." Povedala.
Ani som vám veľmi nepovedala o Jessice. Býva vedľa mňa. Má priateľa ktorý je zlatý a tiež o mne vie. Pomáha mi tak ako aj Jessica.
Zastavila som pred dverami. Zaklopala som a čakala. Otvorila mi sestrička.
"Dobrý deň. Prišli ste na prehliadku?" Spýtala sa milo.
"Dobrý deň,áno." Usmiala som sa.
"Tak poďte dnu."Povedala a otvorila dvere.
Jessica povedala že počká von.
"Pán Hiller vás už čaká." Povedala.
"Dobre." Povedala som a vošla do ordinácie.
"Dobrý deň." Povedala som.
"Dobrý deň pani Mc'Roll." Pozdravil ma.
"Tak lahnite si na lehátko." Ukázal na lehátko.
Lahla som si na lehátko a vyhrnula sveter. Na brucho mi dal gél a začal mi ultrazvukom "behať" po bruchu. Pozerala som sa na monitor kde bol môj malí krpec.
"Chcete vedieť aj pohlavie?" Spýtal sa.
"Áno." Usmiala som sa.
Podal mi servítky aby som si utrla brucho. Postavila som sa z lehátka a čakala čo povie. Zapisoval niečo do tehotenskej knižky.
"Tak pôrod vám vychádza na 25.február ale nie je to isté a bude to chlapec. Gratulujem." Usmial sa.
"Ježiš ja budem mať chlapčeka." Zvrieskla som od radosti a pohládkala si bruško.
"Tu máte knižku a na kontrolu presne o mesiac. Takže 20.novembra." Povedal a podal mi knižku.
"Ďakujem a dovidenia." Povedala som šťastne.
"Dovidenia." Povedal.
Vyšla som von a Jessica hneď pricupitala ku mne.
"Tak čo tu bude?" Zajasala.
"Bude to Maximilián Jay Mc'Roll." Zatlieskala som od radosti.
"Gratulujem." Objala ma aj keď nemotorne kôli môjmu vetšiemu brušku.
"Tak a ideme nakúpiť pre Maxa veci." Usmiala sa.
"Áno." Tiež som sa usmiala a nastúpili sme do auta.
Zastáli sme pred centrom a vošli dnu.
Nakúpila som všeliaké veci pre krpca. Objednala som aj posteľ a skrine. Izba bude zladená do modra. Kúpili sme aj modrú farbu a teraz sme na ceste domov.
Zastála som pred mojím domom. Povykladali sme všetky veci von. Medzi tým zavolala Sebastiánovi(jej priateľ) nech nám príde pomôcť. Potom mu povedala nech nám pomôže vymalovať detskú izbu.
Páči?/Nepáči?
Táto je len tak na rýchlo..
VOTE a KOMENT :3
VOUS LISEZ
Mafia (JB)
FanfictionPovedala som si, že je na čase tento príbeh aspoň zľahka upraviť tak som sa nakoniec do toho pustila. Upravené časti budem označovať 🖤 a pokúsim sa to opravovať čo najrýchlejšie. Písala som tento príbeh keď som mala 14-15 rokov takže vás všetkých...