Pohľad Chloe:
"Teba ten smiech prejde". Povedal Dick.
Stále som mala zbraň pri jeho hlave. Keby som vedela koľko ludí tu má.
"Uvidíme". Povedala som.
"A pre tvoju info. sme tu len my dvaja. Preto som prišiel s ním lebo som vedel že toto sa stane". Povedal a zasmial sa.
"Si myslíš že ma poznáš až tak dobre?" Spýtala som sa.
"Áno poznám ťa až veľmi dobre". Povedal.
Vydela som v zrkadle odraz Justina. Vedela som že príde za mnou. Všimol si že sa na neho pozerám cez zrkadlo. Skril sa za roh a vytiahol si zbraň. Žmurkla som naňho a pomali sa približoval k tomu čo stál za mnou.
"Tým by som si nebola istá. Ako vieš že tu niekoho nemám?" Spýtala som sa.
"Lebo nikto nevie že si tu". Povedal.
"Veľa ľudí vie že som tu". Povedala som.
"Áno? A napr. kto?" Spýtal sa.
Pozrela som sa do zrkadla a vydela som že Justin už stál za tým čo mi mieril na hlavu. Žmurkla som na neho. Žmurkol aj on na mňa. Dal mi vedieť že to má pod kontolov.
"Priateľ". Povedala som.
"Len mi ty nepovedz že máš priateľa". Povedal a uchechtol sa.
"Áno mám". Povedala som.
"Wow nevedel som že aj prvotriedna kurvyčka si najde priateľa. Ten musel byť riadne jebnúty keď si s tebou začal". Povedal a mňa to dosťcvytočilo ale musím si zachovať chladnú hlavu.
"Čudoval by si sa". Povedala som a žmurka som na Justina.
Ten hneď priložil zbraň na hlavu tomu čo bol za mnou.
"Zlož tú zbaň!" Povedal Justin.
"Kým ju nezloží ona tak ani ja." Povedal ten za mnou.
"Najprv ty potom ja". Povedala som.
Cítila som ako pomali zložil zbraň z mojej hlavy. Justin mu ju hneď vytrhol a prijebal. Hneď lahol na zem a ostal ležať.
"Máš ho?" Spýtala som sa a na sekundu som sa otočila dozadu na Justina.
To som nemala robiť lebo Dick začal bežať.
"Ostaň tu!" Skríkla som a rozutekala som sa za Dickom.
Vybehol hore na poschodie. Tam sa niekde skril. Pomali som vyšla hore. Zbraň som mala v ruke a držala som ruky pred sebou a mierila. Zrazu mi zbraň vyletela z ruky a ja som sa ocitla na zemi s Dickom. Začali sme sa na zemi byť. Mal vetšiu silu ako ja. Prijebala som mu ale aj on mne. Sadla som si na neho obkročmu a dávala mu päste do tváre. Skopol ma z neho a sadol si on na mňa obkročmo.
"Zabiť ťa ešte nechcem". Povedal a prijebal mi.
Tá rana ma kus omráčila. Využil to a vbehol do jednej izby. Vyskočil von oknom. Piče zasa mi ušiel. Pretrela som si rukami tvár a ďalej som ležala na chrbte.
"Chloe stalo sa ti niečo? Si v poriadku? Neublížil ti? " Pýtal sa otázku za otázkou.
"Som v poriadku." Povedala som a chcela som sa postaviť ale dáko mi to nešlo.
Justin ma zobral na ruky a položil na postel do mojej izby.
"Kde je ten?" Spýtala som sa.
YOU ARE READING
Mafia (JB)
FanfictionPovedala som si, že je na čase tento príbeh aspoň zľahka upraviť tak som sa nakoniec do toho pustila. Upravené časti budem označovať 🖤 a pokúsim sa to opravovať čo najrýchlejšie. Písala som tento príbeh keď som mala 14-15 rokov takže vás všetkých...