Pohľad Justin:
"Sakra.,, okamžite som vyskočil na nohy a rozbehol sa do kúpeľne. Toto sa môže stať len mne, prvý deň v novej škole a ja meškám.
...
Prešiel som cez školské dvere a snažil sa nájsť riaditeľnu čo sa mi po chvíli aj podarilo. Nakoniec som vošiel do riaditeľne kde sedel chalan a na oku sa mu rysoval monokel. Auu."Dobrý deň, som tu nový.,, prehovoril som a odvrátil zrak z toho chalana na riaditeľku.
"Ty budeš Justin Bieber však?,,
"Áno to som ja.,,
Iba prikývla a do ruky mi podala pár papierov a na jednom z nich bol plán školy. Super aspoň sa nestratím.
"V skrine máš všetky potrebné učebnice a niekde v tých papieroch nájdeš číslo skrinky a kód. Zástupkyňa ťa odnesie do triedy.,, Iba som prikývol a zástupkyňa ma už navigovala do triedy.
V triede som sa predstavil a učiteľka ma posadila ku dievčaťu menom Chloe. Poviem vám že ak som ju uvidel tak mi hneď zacukalo v rozkroku. Snažil som sa tváriť a správať normálne aby na mne nepoznala že by som ju tu na tom stole najradšej pretiahol. Hodil som tieto moje perverzné myšlienky za hlavu a prihovoril som sa jej. Po pár minútach sa ozval rozhlas ktorý volal Chloe do riaditeľne. Chalan s monoklom vošiel do triedy a usadil sa do jedej lavice. Spolužiaci sa do neho pustili so snahou zistiť kto mu to spravil. Nakoniec ho vyzvala učiteľka ktorej oznámil že mu to spravila Chloe pred školou.
"Fakt ti to spravila Chloe?,, započulom som ako sa rozpráva so svojím spolusediacim.
"Nečakal som to od tej malej mrchy ale dnes jej to vrátim. Keďže je piatok tak určite pôjde do klubu aj s Penelope, tak si ju odchytím a ukážem jej kto je tu pánom.,,
"Hádam nechceš biť dievča.,, neveriacky na neho pozeral spolužiak.
"Je mi to fuk, nemala si somnou začínať.,, týmto ich konverzácia skončila.
Chloe vošla do triedy a posadila sa vedľa mňa. Po chvíli ukázala na toho chalana prostredík a vysmiala sa mu. Tak toto bude veľmi zaujímavé na tejto škole.
Ešte som vám o sebe nepovedal takže už viete, že moje meno je Justin Bieber a mám 19. Do Stratfordu som sa presťahoval s otcom a dvomi kamarátmi menom Ryan a Fredo, v starom meste nám hrozilo veľké nebezpečenstvo a tak sme sa rozhodli presťahovať. Tak trochu pláveme vo svinstve menom mafia. Kedysi sme boli viacerí no dnes sme už len traja a to je dôvod prečo sme sa presťahovali. Bývalí členovia nášho "gangu" nám začali hádzať polená popod nohy a tak sa postavili na druhú stranu "gangu" len aby prežili. Tak isto sme chceli prežiť aj my a preto sme museli vypadnúť no nového mesta.
YOU ARE READING
Mafia (JB)
FanfictionPovedala som si, že je na čase tento príbeh aspoň zľahka upraviť tak som sa nakoniec do toho pustila. Upravené časti budem označovať 🖤 a pokúsim sa to opravovať čo najrýchlejšie. Písala som tento príbeh keď som mala 14-15 rokov takže vás všetkých...