7.Kapitola 🖤

3.3K 125 2
                                    

Pohľad Chloe:

Penelope nás nakoniec čakala už vnútri v našom boxe.

"Choď tam k tomu boxu kde je to hnedovlasé dievča." Ukázala som smerom k Penelope a ona z boxu na nás zakývala.

"To je tá tvoja kamarátka?,, iba som prikývla a postrčila ho aby už išiel.

Prešla som k baru kde ma už zdravil Lee. Dali sme si ťukes a on mi hneď nalial pohárik Jacka.

"Dnes to tu je nejako preplnené!,, zakričala som smerom na Leeho ktorý bol za barom.

"Áno je, asi tým ľuďom preplo!,, zasmial sa. "Dlho som ťatu nevidel!,,

"Nemala som čas lebo som musela riešiť "prácu"!,, ukázala som mu prácu v úvodzovkách. Iba kývol hlavou že chápe.

"Donesieš mi 3 fľaše Jacka a poháriky do boxu!?,, ukázala som smerom kde sedel Justin s Penelope.

"Máš to mať.,,

Prikývla som a vybrala som sa za Dj-om.

Hneď ak ma uvidel tak si dal dole slúchadlá a vtiahol ma do objatia.

"Koho nám to sem čerti nesú.,, zasmial sa.

"Heeej.,, buchla som ho zo srandy do ramena.

"Kde sa túlaš?,,

"Všade kde ma vietor odnesie.,, zasmiala som sa.

Chvíľku som sa ešte s ním rozprávala no nakoniec som sa s ním rozlúčila a išla smerom k boxu kde nesedel len Justin a Penelope ale aj pár ďalších ľudí.
Keď som prišla bližšie tak som spoznala že to sú Greg a Kim z našej školy. Privítala som sa s nimi a sadla si do boxu. Penelope začala nalievat do pohárikov zlatú tekutinu a my sme si štrngli a vypili obsah pohárika.
...

Máme už všetci čo to v sebe stále sedíme v boxe a rozprávame sa. Kim stále pokukuje po Justinovi čo sa mi ani kus nepáči. Ale Justin sa o ňu veľmi nezaujíma čo je jedno pozitívum.
Po chvíli sa u mňa zjavil chalan ktorý sa ma opýtal či pôjdem tancovať. Chalan bol pekný tak som nevidela žiadny problém. Nakoniec sa k nám pridali aj Greg s Kim a Justin s Penelope.
Dozvedela som sa že sa volá Roy a tak sme dosť hodnú chvíľku spolu tancovali až ma zaviedol k baru kde nám objednal whisky.

"Musím si odskočiť. Počkáš ma tu?,, zapriadol mi do ucha.
Kývla som na znak súhlasu a on sa vytratil. Po chvíli som zaznamenala že sa rozpráva s partičkou chlapcov ktorý mi boli povedomí. Keď som ťa na nich pozerala tak mi to trklo. Je to gang menom Triadi. Čo ma s nimi Roy spoločne? Žeby bol a nimi v partii? Ak príde tak sa ho na to spýtam.

"Som tu.,, Roy sa zjavil predo mnou a ja som sa na neho usmiala.

"Kto sú tí chlapci?,, kývla som hlavou smerom k chlapcom s ktorými sa rozprával.

"Veľmi dobrý priatelia.,, len čo dopovedal tak mi priložil zbraň k bruchu tak aby to nikto nevidel.

Výborne Wirtt. Toto sa ti podarilo. Začať si niečo s nepriateľským gangom.

"Teraz pôjdeš somnou a o nič sa nepokúšaj. Ak sa o niečo pokúsiš tak tvoji priatelia to schytajú,, len som kývla hlavou.

"Tak poď.,, Povedal a lavú ruku si dal pod moju pazuchu a v tej pravej mal zbraň pri mojom bruchu tak aby ju nik nezahliadol.

Práve oproti nám išiel Justin. Chvalabohu. Záchrana je tu.

"Kam ideš?,, hneď sa opýtal ak ma zahliadol.

"Len sa prejsť." Falošne som sa na neho usmiala a očami sa mu snažila ukázať o čo tu ide.

"Čo to robíš s očami?,, fakt Justin? Môžeš mi dať takúto otázku?

"Nič.,, odpovedala som a stále mu to naznačovala.

Ešte chvíľku sa na mňa pozeral a potom ma len tak obišiel a stratil sa v dave ľudí.

Bože to je taký debil. Vyšli sme von a tam už bol jeho gang aj s dodávkou.

"Koho to tu máme, Jamesovú dcéru.,, jeden z nich podišiel ku mne a schytil ma pod krk.

"Všetko mi zaspievaš maličká.,, priblížil sa jeho tvárou k tej mojej.

"Zabudni.,, len sa usmial a ja som pocítila bolesť hlavy ktorá ma následne vtiahla do tmy.

Pohľad Justin:

Sadol som si do boxu k Penelope a pozdravil sa jej.

"Ty budeš Justin.,, prehovorila na mňa.

"A ty Penelope.,, ukázala som na ňu prstom.

"Áno, počula som že si začal chodiť k nám na školu.,,

"Dnes som tam bol prvý deň.,,

"Počula som že tiež robíš to čo Chloe.,, pozrela sa na mňa skúmavo.

"Čo myslíš?,, nemal som istotu či vie o mafii.

"To svinstvo.,, iba som som jej pritakal.

"Penelope!,, niekto vykríkol a ja som sa pozrel tým smerom. Penelope sa okolo krku zavesilo dievča

"Ahoj Kim s kým tu si?,, hneď sa jej opýtala Pene.

"S Gregom.,, len čo dopovedala tak sa u nás zjavil chlapec v našom veku.

Nakoniec som sa s nimi zoznámil a zistil že sú to žiaci zo školy kde som nastúpil. Fajn aspoň sa tam budem mať s kým baviť.

Pridala sa ku nám aj Chloe a vtedy sme začali piť. Ani som si nevšimol kto nám doniesol ten alkohol na stôl no neriešil som to.
Boli sme už všetci rozbehnutý s alkoholom a tak sme sa rozhodli že pôjdeme tancovať keď nám už chalan vytiahol na parket Chloe. Po chvíli tancovania mi bolo teplo tak som sa išiel na pár minút vonku vyvetrať. Keď som sa vrátil do klubu tam som skoro pri východe stretol Chloe s tým chalanom ktorým tancovala.

"Kam ideš?,, ak keď mi to už bolo na prvý pohľad jasné že si to idú niekde rozdať pretože boli na sebe nalepený.

"Len sa prejsť.,, tak to ti tak verím. Mám pocit že mi aj ukazovala očami aby som čím skôr vypadol.

"Čo to robíš s očami?,, nechápavo som na ňu pozrel.

"Nič.,, rýchlo povedala nostále to robila.

Okey je veľmi čudná. Buď je zhúlená alebo nadrogovaná. Obišiel som ju a išiel hľadať Pene.
...
Bolo ráno už pol 3tej a ja som Chloe od vtedy nevidel.

"Justin ja už pôjdem domov.,, prišla za mnou opitá Pene.

"Nevidela si niekde Chloe?,, porozhliadol som sa ešte raz.

Iba zakývala hlavou a brala si bundu z boxu.

"Zvládneš to domov?,, 

"Idem s Gregom a Kim. Čakajú ma už von. Nejdeš s nami?,, opýtala sa.

"Nie, pohľadom Chloe a potom pôjdem s ňou.,,

Pene sa so mnou rozlúčila a odišla. Ja som zobral z boxu Chloinu riflovku a jej kabelku. Snažil som sa ju nájsť no márne. Možno už išla domov alebo skončila u toho chalana. Zavolal som si taxi a nadiktoval mu adresu domu kde som už teraz býval.
Vystúpil som z auta a potichu vošiel do domu hore na poschodie. Zaklopal som na Chloine dvere ale nič sa neozývalo.  Tak som potichu vstúpil dnu no posteľ bola prázdna. Asi fakt išla k nemu. Veci som jej položil na posteľ a vošiel do svojej izby. Vyzliekol som sa do boxeriek a ľahol do postele kde som hneď zaspal.

Zistia kde je Chloe?

Mafia (JB)Where stories live. Discover now