34.Kapitola

2.3K 84 0
                                    

Pohľad Chloe:

Ráno som sa zobudila na ten otravný budík. Vypla som ho a postavila som sa z postele. Vošla do do kúpelne a spravila rannú hygienu. Prišla som nas5 do izby a otvorila skriňu. Vytiahla som si spodné prádlo a hodila som ho na posteľ. Pozerala som čo si oblečiem a nakoniec som si vytiahla zo skrine--> (foto na boku). Aj to som hodila na posteľ. Išla   som pred zrkadlo a spravila jemný make-up. Vlasy som si jemne natočila aby som mala jemné vlnky. Obliekla som si veci čo som si hodila na posteľ. Vyšla som z izby a zamierila do kuchyne. Tam bol otec,John,Justin a Ryan.

"Ahojte." Pozdravila som sa.

"Ahoj." Pozdravili sa zborovo.

"Tak dnes je utorok. Pamätaj si Chloe čo som ti povedal." Povedal môj otec.

"Viem a ja sa posnažím." Povedala som a usmiala sa.

"Dobre." Povedal.

S poličky som ai vytiahla misku a nasypala do nej vločky a naliala mlieko.  Sadla som si ku stolu a začala jesť.

Keď som dojedla tak  som umyla riad. Oni štyria sa stále rozprávali a mňa ani nevnímali, že som tam až na Justina. Ten vždy sa na mňa pozrel a usmial sa. Vždy som mu úsmev opätovala ale potom som prestala aby to nebolo podozrivé.

"Ja už idem." Povedala som.

"Dobre. A vieš ako sme sa dohodli." Povedal otec a pozrel sa na mňa.

"Dobre." Povedala som a vyšla von.

Sadla som do svojho RR a išla do školy. Za mnou išiel aj Justin. Cestou do školy sme sa kus pretekali. Ale ja sa volám Chloe Wirtt a mňa nikto nepredbehne. Zastala som na parkovisku v škole a Justin hneď vedľa mňa.

"Tá zákruta sa ti podarila." Povedal.

"Ja viem." Povedala som. Jednu zákrutu som zobrala tak šmikom. No to každú ale tá jedna bola top.

Oprela som sa o auto a vybrala som si mobil.

"Ty nejdeš ešte do školy?" Spýtal sa Justin.

"Nie idem si ešte zapáliť." Povedala som pretože bolo ešte 30 minút do zvonenia.

"Aha. A James vie že fajčíš?" Spýtal sa.

"Neviem či vie." Povedala som a vybrala som si cigarety z auta.

Otvorila som balíček a ponúkla Justina.

"Ja nefajčím." Povedal.

Ja som len zdvihla jedno obočie. Viem, že fajčí už som ho videla.

"No dobre." Povedal a jednu si vytiahol. Podala som mu zapalovač. Ja som si tiež vytiahla a dala medzi pery. Justin mi ju okamžite zapálil. Balíček   som hodila na sedadlo spolujazdca.

Rozprávali sme sa kým sme fajčili. Každý po nás kukal a mňe to bolo jedno. No presnejšie po mne všetky dievčatá zazerali. Keď som dofajčila tak som špak hodila na zem a zašlapla špičkou tenisky. Justin urobil to isté a išli sme do školy. A ešte pred tým sme si zamkli autá.

Išli sme po chodbe a ja som zabočila a išla ku svojej skrinke. Justin zamnou nešiel takže asi išiel tiež ku tej svojej. Vybrala som si knihy na hodinu a išla do triedy. Sadla som si dozadu ku oknu a akutát zazvonilo. Justin dobrehol ešte do triedy. Očami behal po triede a zastavil sa u mňa. Sadol si vedľa mňa a do triedy prišla učiteľka.

...

Vyšla som zo školy a zamierila som si to k môjmu autu. Super dnes som v riaditelni nebola a ani som nič nespravila. Tak zatial mi to ide fajn. Odomkla som RR a nastúpila. Zobrala som mobil a začala písať.
Pre Penelope: Mám ťa hodiť domov? :)
Od Penelope: Hej, kde si? :)
Pre Penelope: Na parkovisku v aute. :)
Od Penelope: Hneď som tam. :)

Mafia (JB)Where stories live. Discover now