41.Kapitola

2.1K 71 0
                                    

Pohľad Chloe:

Išla som už asi hodinu. Celú cestu za mnou ide auto. Iste idú po mne. Veď jasné keď Joe ma sleduje. Zabočila som do uličky a to auto za mnou. Pridala som plyn a motala sa v uličkách. Bol už večer a stmievalo sa tak som mala výhodu. Cúvla som do uličky ktorá bola tmavá. Zastavila som a zhasla auto.Spod sedačky som si zobrala tlmič. Vystúpila som z auta a zamkla ho. Auto mám čierne takže ho ani veľmi nevidno v tej tme a ešte v uličke. Z poza opasku som si vytiahla zbraň a nasadila tlmič, skrila sa za roh. Ich auto zastálo pred uličkou kde som ja.

"Vystúp!" Povedal ten za volantom a vystúpili obidvaja.

"Tu má auto." Ozval sa.

"Asi bude niekde v tichto bytovkách." Ozval sa druhý.

"Asi hej." Povedal ten prvý, a išli mojím smerom lebo som bola pri vchodových dverách.

"Poď ideme všetko poprezerať." Prehovoril jeden.

Ja som rýchlo vystelila ma toho prvého a hneď aj na druhého. Ich telá spadli na zem. Zbraň som si dala za opasok a išla ku autu. Odomkla som auto a nasadla som dnu. Naštartovala som a prešla cez tých dvoch. Vedla ich auta som prešla len tak tak. Keby som sa šuchla môj RR tak by boli dva krát mŕtvy. Vyšla som na hlavnú a pokračovala som v ceste.

...

Po dvoch hodinách som tam konečne prišla. Autom som išla do podzemných garážov. Zaparkovala som auta a vystúpila von. Z kufra som si zobrala kufor a zamkla auto. S kufrom som sa vytrepala hore do činžiaku. Stála som pred bytom. Zdvihla som rohošku a zobrala spod nej klúč od bytu. Odomkla som a vošla dnu. Kufor som položila a poobzerala som sa do okola. Všetko tu je rovnaké. Také ako sme to tu nechali. Je tu prach a to dosť keďže sme tu neboli asi 2 roky a treba vyvetrať. Vošla som do každej izby a otvorila okno na vetračku. Vošla som do mojej starej izby. Tiež to tam bolo rovnaké. Buchla som po posteli a a stadial vyletel prach. Výborne, som zvedavá kde budem spať. Zobrala som všetky obliečky zo všetkých postelí a dala do práčky. Poumývala  som dlážku a poutierala prach. Už to tu vyzerá celkom dobre. Sadla som si na gauč a pustila telku. Nič v nej nedavalo tak som ju vypla. Práčka už doprala a veci som dala do sušičky.

Keď som mala všetko poprané a vysušené tak som dala všetko tak ako to mali byť. Bola som hladná a v chladničke jasné že nič nie je. Pozrela som sa na hodinky a bolo 23:45. Objednám si pizzu. Zavolala som aby mi doniesli pizzu a kolu.

O niekoľko minút prišla donáška. Zaplatila som a zamkla dvere. Najedla som sa a išla spať do mojej starej izby.

Ráno som sa zobudila na môj mobil ktorý zvonil. Pozrela som sa na hodiny a bolo 8:00 ráno. Komu jebe? Pozrela som sa kto volá a bol to môj otec. To som iba zrušila a postavila  som sa z postele. Ešte som sa ani nevybalila. Zobrala som kufor a doniesla ho do izby. Veci som si dala do skrine a všetko ostatné na miesto. Išla som do kúpelne a vykonala rannú hygienu. Vošla som do sprchy a osprchovala som sa. Zo skrine som si vybrala --> (foto na boku). Vošla som do kúpelne a jemne sa nalíčila. Dala som si na hlavu klubúk a okuliare. Vyšla   som von z bytu a zatvorila ho. Zišla som dole a zapýskala na taxi.  Áno idem taxikom pretože si musím kúpiť nové auto aby nezistili kto som. Taxikarovy som naditovala adresu kde má ísť.

O pár minút som stála pred veľkou budovou. Vošla som dnu a ku mne hneď pribehol starší pán.

"Dobrý deň." Pozravil sa a milo sa usmial.

"Dobrý deň." Zopakovala som a úsmev mu opätovala.

"Tak čo by ste chceli"? Spýtal sa.

"Auto." Povedala som.

Mafia (JB)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang