Pohľad Chloe:
Zobudila som sa na buchot a hluk z dola. Pozrela som sa na hodinky a bolo 5:20. Bože komu jebe? Postavila som sa z postele a pomaly otvorila dvere. Potichu som išla dole schodmi. Zo schodov som videla do obyvačky. Niekto Scotta držal pod krkom. Scott sa ma mňa pozrel a naznačoval mi aby som išla het. No ja si určite nedám kamaráta zabiť.
"Kde sú tie peniaze?" Spýtal sa ten čo,držal Scotta pod krkom.
"Ja žiadne peniaze nemám." Povedal Scott.
"Tak ho zabime." Povedal niekto.
Ja som sa viacej naklonila aby som videla. Boli tam ešte 3 chapi. Takže dokopi ich bolo 4 a ja ich mám dať dole? A ako? Potichu som išla nas5 do izby. Z podposteli som si zobrala moju zbraň. Mám ju tu ešte od toho skladu. Vyšla som von a pomaly išla ku schodom tam kde som bola.
"Povedz mi kde sú tie prachy!?" Povedal ten čo držal Scotta pod krkom no teraz už na neho aj mieril zbraňou.
"Namám žiadne peniaze." Povedal Scott.
"3"...."2".... . Nestihol dopovedať.
Ja som vystrelila a trafila som ho rovno do hlavy. Všetci sa pozreli na schody a rozbehli sa za mnou. Stihla som trafiť ešte jedného do hrude takže dvaja mŕtvy. Vybehla som hore po schodoch a skrila za roh. Počula som ako sa dohadujú že jeden pojde to tej strany a druhý do tej. Prešiel okolo mňa jeden a ja som vystrelila. Rovno do hlavy. Vykukla som spoza rohu aby som videla na toho posledného. Nebol tam tak som išla pomaly tak kde išiel. Zbraň som mala namierenú v pred a pozerala som sa po každom rohu. Zrazu sa dvere otvorili a vybehol na mňa. Spadli sme obidvaja ne zem. Jeho zbraň dakde vyletela ale ja som tú svoju ešte mala. Začali sme sa na zemi biť. Prijebal mi jednu pod oko. Ja som mu vrátila. Prehodila som nás a ja som sedela na ňom obkročmo. Do tváre som mu dávala päste jednu za druhou. Keď som videla že je už omámený tak som sa postavila. Išla som po zbraň lenže ma stiahol naspäť na zem. Teraz on sedel na mne obkročmo a tiež mi dával päste do tváre ale ja som si tvár krila. Kopla som mu do brucha a kopla ho do tváre. On kus odomňa odletel tím kopom. Rýchlo som išla po zbraň a namierila na neho. Otočil sa a ja som mu dala guľku rovno medzi oči.
"Headshot." Zakričala som.
"Chloe?" Scott volal na mňa.
"Áno Scott ?" Spýtala som sa a išla dole do obyvačky.
"Sú mŕtvy ?" Spýtal sa.
"Hej." Povedala som a sadla si ku nemu na gauč.
"Ďakujem." Povedal a objal ma.
"Za čo?" Spýtala som sa a objatie mu opätovala.
"Že si ich zabila." Povedal.
"Je to moja práca." Povedala som.
"Veď hej a dnes ideš do školy?" Spýtal sa.
"Hej." Povedala som.
"Aha dobre lebo je 8:00." Povedal
"Ježíš." Povedala som a bežala do izby.
Rýchlo som si som si spravila rannú hygienu. Lahko som sa namalovala a zo skrine vybrala --> (foto na boku). Bolo už 8:25 a ja som ešte stále u Scotta.Rýchlo som zbehla dole do obyvačky.
"Ahoj Scott ja už idem a prosím ťa zbav sa tých tiel." Povedala som.
"Dobre idem ich odpratať. A ahoj." Povedal a postavil sa z gauča.
"Ahoj a už dnes neprídem, zo školy pojdem rovno domov." Povedala som.
"Dobre tak ahoj." Povedal a už odpratával telá.
YOU ARE READING
Mafia (JB)
FanfictionPovedala som si, že je na čase tento príbeh aspoň zľahka upraviť tak som sa nakoniec do toho pustila. Upravené časti budem označovať 🖤 a pokúsim sa to opravovať čo najrýchlejšie. Písala som tento príbeh keď som mala 14-15 rokov takže vás všetkých...