Pohľad Chloe:
Konečne zazvonilo a ja som mohla odísť z triedy. Prešla som k svojej skrinke kde som zadala kód po ktorom sa skrinka otvorila. Vymieňala som si knihy keď ku mne prišla moja kamarátka Penelope.
"Ahoj.,, pozdravila sa mi a vtiahla ma do objatia.
"Už si zdravá?,, usmiala som sa na ňu.
"Celkom aj hej.,,
"Takže večer klub?,, vyvalila som na ňu moje oči a čakala na odpoveď.
"Kde sa stretávame?,,
"Rovno v klube? O pol 11 môže byť?.,, skôr som nemohla pretože otec iste niečo bude chcieť riešiť.
"Dohodnúte.,, s pozdravom odišla na svoju hodinu a ja tak isto na ďalšie utrpenie.
.....
Konečne zvonilo na poslednú hodinu. Preboha tento deň sa ale vliekol, tak ako každý piatok, nie a nie prísť koniec hodiny.Vyšla som zo školy a namierila si to k môjmu autu. Auto som otvorila dialkovým ovládaním, sadla si na miesto vodiča a čakala. Zvyknem domov brávať aj Penelope lebo ona nemá vodičák a autobusom sa jej veľmi nechce chodiť takže ju tu čakám.
Po chvíli vedľa môjho auta niekto zastal. Pozrela som sa na dotyčného a zistila, že je to Justin.
"Pomôžem ti s niečím?,, pozrela som na neho.
"Vlastne áno, si jediná osoba s ktorou som sa dnes zoznámil a tak ma napadlo či by si mi nechcela ukázať mesto.,, to ma akože pozýva na rande alebo čo?
"Prepáč ale na večer už mám plány s kamarátkou, ideme do klubu. Keď chceš môžeš sa ku nám pridať.,, nechcela som ho hneď odbyť keď ho chcem pretiahnúť.
"To by bolo fajn, kde je ten klub?,, usmiala sa.
Nadiktovala som mu adresu klubu a dohodla sa s ním na pol 11 tak ako s Penelope. Dúfam, že Penelope to nebude vadiť.
Začal mi zvoniť telefón a hneď sa pozrela na obrazovku kto to je. Po zistení že to je otec som to hneď zdvihla.
JA: "Áno oci?,, ozvala som sa ako prvá.
OTEC: "Dnes o ôsmej buď doma.,,
JA: "Dobre budem doma."
OTEC: "Nebude to trvať dlho.,,
JA: "Dobre, čau." Čakala som na jeho pozdrav aby som mohla ukončiť hovor čo sa aj stalo.
Pozrela som sa na Justina ktorý ešte stále stál pri mojom aute. "Potrebuješ ešte niečo?,,
Zakýval hlavou na znak nie a s pozdravom odišiel od môjho auta.
Blikla mi sms na telefóne a ja som pozrela od koho je.
Penelope:Nečakaj ma, mám krúžok na ktorý som zabudla :D vidíme sa v klube.
Ja: Okey.Odpísala som jednoduchú odpoveď a naštartovala auto s ktorým som vyrazila zo školského parkoviska.
Myslíte si, že sa dozvedia pravdu o tom kto sú?
YOU ARE READING
Mafia (JB)
FanfictionPovedala som si, že je na čase tento príbeh aspoň zľahka upraviť tak som sa nakoniec do toho pustila. Upravené časti budem označovať 🖤 a pokúsim sa to opravovať čo najrýchlejšie. Písala som tento príbeh keď som mala 14-15 rokov takže vás všetkých...