1

1.3K 12 3
                                    

Zaterdag ochtend en weer gaat die klote wekker af om te laten weten dat ik mijn bed uit moet. Ugh ik haat dat ding, maar er niks dat ik zo haat als het alleen wakker worden in mijn bed. 3 maanden geleden is het inmiddels dat Anne het met me uitmaakte.
En waarom? Omdat mevrouw vond dat ik te weinig tijd met haar door bracht. Net of ik er iets aan kan doen dat mijn goede vriend in het ziekenhuis lag.

Je zou verwachten dat je na een relatie van 3 jaar wel veilig zou zijn. Nou mooi niet dus! En het ergste is nog dat ze na een maand vrolijk rond liep met iemand anders. Ik vraag me af of ze überhaupt wel weet hoe je van iemand moet houden. Ik rek me eigen eens goed uit en voel met mijn hand over mijn nachtkastje tot ik mijn telefoon vind

Maik: yo Mattie, hoe laat moet ik je ophalen?

Ik: over een half uur?

Ik leg mijn telefoon naast me op bed en sta op zodat ik me aan kan kleden. We hebben vandaag een belangrijke wedstrijd dus ik douch me na de wedstrijd wel. Gelukkig is ons hele team weer compleet. Nadat Sander in het ziekenhuis lag en Joost half depressief was. Moesten we het een tijdje met andere spelers doen en eerlijk gezegd vond ik dat niet zo leuk.

Ik doe wat kleren aan en loop met mijn tas naar beneden. Mijn ouders slapen allebei nog en dat snap ik wel. Het is verdomme 7.00 uur op een zaterdag! Welke idioot verzint er zoiets? Ik smeer twee broodjes voor mezelf en ga aan tafel zitten. Terwijl ik zit te eten scroll ik door mijn socials

Sander: Madly in love with you ❤️

Sander: Madly in love with you ❤️

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Ik reageer er onder: cute!🥰

Sinds die twee bij elkaar zijn hebben we ze niet veel gezien. Joost had ons al gewaarschuwd dat hij een hoop tijd met zijn vriendje door ging brengen. Volgens mij zijn ze het bed nog niet uitgekomen sinds ze vorige week thuis kwamen van de Ardennen.

We hebben Joost allemaal geholpen om Sander de dag van zijn leven te geven. En toen ze eindelijk bij elkaar kwamen hebben we dat uitgebreid gevierd met champagne. Een leuke avond was het. We mochten allemaal in een huisje slapen dat Tony voor ons had geregeld. De volgende dag zijn we weer naar huis gegaan.

Ik hoor een toeter buiten "shit" dat zal vast Maikel al zijn. Ik loop naar de gang neem mijn tas mee en ga de deur uit. Hij staat inderdaad voor het huis te wachten "hey man" zeg ik als ik de deur open trek "goedemorgen" zegt hij "nou laat dat goede er maar vanaf. Wie verzint er nou dat je op zaterdag zo vroeg moet voetballen" klaag ik. Maikel lacht "tja dat weet ik ook niet. Het zijn vast mensen die zelf nog op bed liggen" zegt hij.

We rijden naar Tilburg waar we onze wedstrijd hebben. Het duurt nog zo'n 20 minuten voor we daar zijn. "Maak je me wakker als we er zijn?" vraag ik. "Ja hoor" hij zet de muziek wat harder en rijd de snelweg op. "Koen?" Er knijpt iemand in mijn arm "auw!" Ik wrijf over de pijnlijke plek "wie deed dat?" Maikel kijk me aan "ja ik natuurlijk wie anders?" zegt hij "kom we zijn er."

We zijn de eerste van ons team die aankomt dus besluiten nog even in de kantine te wachten tot ze komen. Na een paar minuten zie ik de auto van Max aan komen. Hij, Levi, Sander en Joost stappen allemaal uit. "Hey" groet ik ze "hey" groeten ze terug "geen Luuk?" vraag ik "die komt met Pim, Mark en Ben mee" zegt Max "en Jasper en joery komen samen die waren gister blijkbaar nog gaan stappen" verteld hij erachter aan.

We lopen vast naar de kleedkamer en kleden ons om. De rest komt niet veel later dan ons binnen. Jasper en joery zien er allebei niet zo fit uit "lange nacht jongens?" vraagt Luuk. Joery grinnikt "voor hem wel ja" hij wijst naar Jasper "hij had een kerel achter zich aan lopen" grijnst hij Jasper kijkt niet zo vrolijk "ik kwam er gewoon niet vanaf" zegt hij waardoor we allemaal in de lach schieten.

"We zagen trouwens Anne nog" zegt Joery tegen mij "oh" zeg ik. "Ze stond te tong worstelen met die gozer van dat café waar jullie altijd heen gaan, hoe heet hij ook alweer?" vraagt Joery. "Bedoel je Tom?" vraagt Levi "ja hij was het" zegt Jasper "tong worstelen is nog bescheiden hoor Joery, als je had gezegd dat ze zijn huig schoon stond te likken komt het meer in de richting" grijnst hij.

"Jongens kunnen we het ergens anders over hebben" zegt Maikel. Ik kijk hem dankbaar aan hij weet dat ik het zwaar heb gehad door haar en dat het me niet lekker zit dat ze ineens met Jan en alleman mee gaat. Ik vraag me af of ze dat altijd al deed of dat ze ineens besloten heeft dat ze van alles wikt proberen.

We lopen het veld op en zien die tegenstanders al warm lopen. Ik ren een beetje heen en weer schop wat ballen over met de andere. En zorg er voor dat mijn spieren goed warm zijn. De scheidsrechter fluit en iedereen gaat op zijn plaats staan. Wij hebben de kop of munt gewonnen dus wij nemen uit.

De wedstrijd gaat lekker we staan met 1-0 voor na een panalty. Jasper werd kei hard onderuit geschopt. Ik weet zeker dat hij pijn heeft maar hij weigert van het veld te gaan omdat we geen vervanging hebben. Een paar jongens van het team zijn niet op komen dagen dus we zijn precies met elf man vandaag.

We moeten nog 5 minuten spelen als iemand aan de zijlijn begint te roepen "go Frank!" Die stem zorgt dat ik stop in mijn beweging en mijn hoofd naar die kant draai. Daar staat ze Anne te juichen voor de tegenstander. Kut! Wat doet zij nou hier!

"Koen!" Ik heb te laat door dat Joost de bal naar mij schiet en mis hem volledig. Ik schop hem bijna in ons eigen goal. Gelukkig let Joery wel op en houdt hij de bal buiten het doel "the fuck Koen?" schreeuwt hij "wat doe je?"

De scheidsrechter fluit dat de wedstrijd is afgelopen en ik kijk hoe één van de tegenstanders naar het hek loopt richting Anne en haar recht voor mijn gezicht vol op haar bek pakt. "Gaat het?" vraagt Levi die is er ook naar staat te kijken "nee" zeg ik voor ik weg loop.

Mijn heden en verleden 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu