60

389 10 0
                                    

Pov Max.

"Waar blijft die eikel nou" zeg ik. We staan al een uur op Luuk te wachten die ons zou ophalen van het vliegveld. Onze vakantie was echt fantastisch. Ik denk niet dat ik ooit zo gelukkig ben geweest als de laatste 11 dagen.

Ik bel hem nog eens: dit is de voicemail van: Luuk, je weet wat je moet doen! Ik hang op en raak steeds geirriteerder doordat ik hem niet kan bereiken "zal ik Joost bellen?" vraagt Levi "ja doe maar, anders staan we hier morgen nog denk ik." Hij belt Joost en legt uit dat Luuk er niet is en vraagt dan of hij ons op wilt halen.

"Hij komt eraan" zegt Levi wanneer hij ophangt "waarom zou Luuk niet op komen dagen? Er zou toch niks gebeurd zijn?" piekert hij "vast niet, dan hadden we wel iets gehoord" zeg ik. Ik pak zijn hand vast en trek hem naar me toe "dit was de beste vakantie van mijn leven meneer Verheggen. En ik ben zo blij dat ik je nu eindelijk mijn man kan noemen" zeg ik voor ik een kus op zijn mond plant.

"Hey vakantiegangers!" Roept Joost zodra hij ons ziet. "Hey!" We geven hem allebei een knuffel en slepen onze koffers achter ons aan naar zijn auto "waar is Luuk?" vraag ik zodra we erin zitten "dat weet ik niet, ik heb hem sinds jullie bruiloft niet meer gezien" zegt Joost "misschien is hij druk met Koen" zegt Levi. Ik besluit Koen te bellen, maar hij neemt ook niet op. "Hmm neemt niet op, ik app wel" zeg ik.

Ik: hey waar is Luuk? We hebben een uur op het vliegveld staan wachten op die fucker en zijn telefoon staat uit

Mijn telefoon gaat in mijn zak. Hij appt vanzelf wel terug hoop ik. Joost zet ons thuis af en helpt ons bij het uitladen van de koffers "komen jullie langs vanavond?" vraag ik "dan kunnen we bijkletsen" Joost knikt "ja Sander zei ook al zoiets. Ik app je straks wel een tijd" ik knik en loop samen met mijn kersverse echtgenoot ons nieuwe huis binnen.

"Ik kan niet geloven dat we hier nu wonen" zegt Levi als we binnen zijn "ik kan niet wachten tot we elke kamer in dit huis hebben ingewijd" grijns ik. Hij trekt me naar zich toe "laten we daar maar eens mee beginnen dan." Hij duwt me op de bank en gaat over me heen liggen hij wrijft met zijn vingers over mijn wangen "je bent zo knap" zegt hij zacht. Ik trek hem naar me toe en verbind onze lippen net zoals onze zielen verbonden zijn. Er is niemand op deze hele fucking planeet van wie ik meer hou dan van mijn echtgenoot.

Pov Koen

Ik ben druk bezig met die tenten op te zetten. Expres heb ik mijn telefoon in het huis laten liggen omdat ik niet de hele tijd wil kijken of ik al bericht heb. Ik hoop zo dat hij iets laat horen en dat ik me dan beter voel.

Ik hoor Sam blaffen in de verte en voor ik hem aan zie komen springt hij tegen me op waardoor ik mijn evenwicht verlies en om val "Sam!" roept Maikel die hem vervolgens een standje geeft omdat Sam niet mag springen en het elke keer gewoon blijft doen. "Gaat het?" vraagt hij wanneer hij zijn hand naar me uit steekt om me omhoog te helpen "ja hoor, ik zag hem alleen niet aankomen" leg ik uit "hij kan behoorlijk snel zijn ja" zegt Maikel.

"Lukt het? Met die tenten?" vraagt hij "ik snap waarom je om hulp hebt gevraagd" zeg ik "wat een rot dingen zijn dat" hij knikt "ja ik heb een poging gedaan er één in elkaar te zetten, maar bij mij viel hij steeds om" zegt hij "ik snap er niks van" ik lach "heb je de haringen wel in de grond gedaan?" vraag ik voor de grap. Zijn gezicht betrekt waardoor ik harder lach "dat meen je niet?" Ik gier het uit "jij zet tenten in elkaar zonder de haringen?"

Hij knikt beschaamd "ik denk dat dat inderdaad niet handig is" zegt hij. "Maar goed als je klaar bent met lachen dan gaan we even lekker wat eten en drinken" zegt hij. Ik knik en loop met hem mee "kunnen we even langs het huisje? Ik ben mijn telefoon vergeten vanmorgen" zeg ik waarop hij knikt.

Wanneer ik mijn telefoon aan zet zie ik een gemiste oproep van Max. En een bericht, die open ik eerst

Max: hey waar is Luuk? We hebben een uur op het vliegveld staan wachten op die fucker en zijn telefoon staat uit

Is hij ze niet op gaan halen? Dat is raar, ik weet zeker dat hij het in zijn agenda had staan. Ik typ een bericht terug

Ik: geen idee, ik ben in de Ardennen bij Tony en Maikel om te helpen. Misschien is hij bij Lucy?

Ik wacht zijn reactie wel af. "Dit is raar" zeg ik tegen Maikel "Luuk zou Max en Levi vandaag ophalen van het vliegveld, maar is nooit op komen dagen" vertel ik "misschien is hij het vergeten?" vraagt Maikel "Max zegt dat zijn telefoon uit staat" zeg ik "ik wacht wel even wat Max terug stuurt."

Niet lang daarna word ik gebeld "het is Max" zeg ik voor ik op neem

Ik: hey Max

Max: hey. Ik heb net naar Lucy gebeld en die zei dat ze hem na onze bruiloft niet meer heeft gezien

Ik: zegt ze dat?

Max: ja, hoezo?

Ik: dat vraag je maar aan Luuk. Ik weet niet waar hij is. Ik ben hier gister naartoe gegaan omdat Maikel mijn hulp nodig had. Misschien is hij gewoon thuis en ligt hij te slapen

Max: ik rij er straks wel even langs. Ik hou je op de hoogte

En dan hangt hij op. "En?" vraagt Maikel. "Max heeft Lucy gebeld en ze heeft hem verteld dat ze Luuk niet meer gezien heeft na hun bruiloft" zeg ik "da's gek want ik heb ze gister toch echt samen in zijn bed gezien. Tenzij ze een tweeling zus heeft waar ik niks vanaf weet" zeg ik. "Max gaat langs mijn huis om daar te kijken" zeg ik. "Ik begin me wel zorgen te maken" zeg ik "dat snap ik" zegt Maikel.

Mijn heden en verleden 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu