2

666 10 0
                                    

Ik loop de kleedkamer in en joery begint gelijk weer te vloeken en te tieren tegen me. Wat was dat voor bal, waarom deed je dat, waar zat je met je hoofd? En zo gaat hij maar door "laat hem met rust" komt Levi tussenbeide. Ik besluit ze allemaal te negeren en gewoon te gaan douchen.

"Zullen we uit gaan vanavond" zegt Max "om onze overwinning te vieren." Iedereen is enthousiast en begint er een discussie over waar we heen gaan. Mij boeit het niet zoveel. Het beeld van net zit in mijn hoofd en ik dacht serieus dat ik er een soort van overheen was, maar het voelt nog net zo rot als de eerste jongen waar ik haar mee zag.

"Koen? Ga je ook mee vanavond?" vraagt Maikel "nee ik denk het niet" zeg ik. Ik weet niet of ik er wel behoefte aan heb "ah kom op Koen, die trut is het niet waard om je zo slecht over te voelen" zegt Jasper "noem haar niet zo" zeg ik hem "ze komt opdagen bij jou wedstrijd en juicht voor de tegenstander, dat maakt haar een trut" zegt hij. Ik weet dat hij ergens wel gelijk heeft, maar mijn hart is nog niet zover om haar los te laten.

"Ik weet het Jasper" zucht ik "maar ik kan niet zomaar 3 jaar van mijn leven los laten" zeg ik "dat snap ik best Koen, maar waarom zou jij sneu in een hoekje zitten als zij ondertussen alles neukt wat los en vast zit" zegt hij. Ik zet de douche uit en droog me af "dat weet ik niet, maar ik ben zo niet. Ik spring niet van de één naar de ander" zeg ik "ik ben kieskeurig over wie ik in mijn bed wil" zeg ik.

Sander begint te lachen "uhu zeker net als toen je met onze Luuk stond de amandeltennissen?" grijnst hij "hou jij je mond maar dicht" zegt Luuk "het verbaast me dat je nog normaal kunt lopen" gromt hij. Ik zie Sander rood worden en Joost staat te grijnzen "het geeft niet schatje, hij weet hoe wild ik kan zijn" zegt hij zacht tegen Sander.

"amandel tennissen? serieus Sander, hoe verzin je het" Joery ligt over de grond te rollen van het lachen "skills" zegt Sander. Ik kleed me verder aan en reageer er niet meer op. "Gaan we vanmiddag nog iets doen?" vraagt Maikel "weet ik niet, we kunnen bij Tom gaan poolen?" zeg ik "wij gaan mee" zegt Max "wij ook" zegt Joost. "Wij niet wij zien jullie vanavond wel" zeggen de andere "en jij Luuk?" Hij schudt zijn hoofd "nee ik ga met Lucy winkelen" zegt hij "maar ik ga vanavond wel mee."

Ik stap bij Maikel in de auto om weer terug naar huis te rijden "zet je me eerst thuis af zodat ik me kan omkleden" vraag ik. Hij knikt "Koen? Je weet dat ze gelijk hebben toch?" vraagt hij dan "ik wilde het eigenlijk niet zeggen, maar ik heb de laatste maanden meer jongens bij haar thuis gezien" zegt hij wat mij laat zuchten "ik snap het gewoon niet maik" zeg ik "heeft ze mij alleen maar voor het blok gezet zodat ik het uit zou maken. Ze wist echt wel dat ik mijn vrienden niet zou laten stikken" zeg ik.

"Ik snap gewoon niet waarom ze niet gewoon eerlijk tegen me was. Ze had me toch kunnen zeggen dat ze iets anders wilde?" Zeg ik "had dat het beter gemaakt?" vraagt hij "nee waarschijnlijk niet" zucht ik. De rest van de rit blijven we stil allebei in onze eigen gedachten "we zijn er, zal ik je over een uur weer oppikken?" vraagt hij "nee ik haal jou wel op" zeg ik "oke zie ik je over een uur" ik knik en stap uit.

Wanneer ik binnen kom hoor ik mijn zusjes van de trap rennen "KOEN!" Ze haken zich allebei vast aan een been "lopen Koen!" Roept Benthe. Ze houdt zich stevig vast als ik mijn voet op til en een stap zet "ik ook!" roept Mila. Ook voor haar zet ik een stap "hoe is het met mijn favoriete meisjes?" vraag ik "goed, we gaan zo een ijsje halen met papa en mama" zegt Mila "lekker" zeg ik.

"Dames, laat je broer eens los" zegt mijn moeder "hoi mam" zeg ik "maar mama, Koen zijn voet zit zo lekker" zegt Benthe wat mij laat lachen "het geeft niet mam" zeg ik "jij bent veel te lief voor die meisjes" zucht ze "straks gaan ze misbruik van je maken" zegt ze "hoe was je wedstrijd?" vraagt ze "goed we hebben gewonnen" vertel ik haar "goed zo jongen, nog één wedstrijd te gaan dan" zegt ze. Ik knik "ja als we de volgende winnen zijn we kampioen."

Ik kijk naar mijn zusjes "mag ik mijn voeten terug, ik moet me even om kleden" zeg ik ze. Ze kijken me allebei zielig aan "als jullie nu niet los laten krijgen jullie geen ijsje" zegt mijn moeder. Meteen laten ze me los en staan ze naast me "sorry mama" zegt Mila. Ik geef ze allebei een kus op hun wang voor ik naar boven loop naar mijn kamer.

Ik besluit me gewoon casual aan te kleden we gaan immers niet echt iets bijzonders doen. Ik doe mijn witte broek aan met een donkerblauwe trui.

Tegen de tijd dat ik klaar ben is het uur bijna voorbij

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Tegen de tijd dat ik klaar ben is het uur bijna voorbij. "Mam ik ga ervandoor" zeg ik "eet je thuis?" vraagt ze "nee ik denk het niet. We gaan poolen en vanavond nog uit. Dus ik denk dat we met zijn alle iets gaan eten" zeg ik "oke doe je voorzichtig" ik zucht "ja mam" ik draai me om pak mijn jas van de kapstok en loop de deur uit.

Mijn auto staat te blinken voor de deur het is een rode Mazda cx 3. Ik heb haar pas geleden gekocht en ik ben er helemaal weg van "hallo mooie dame" mompel ik wanneer ik de deur open doe en instap. Ik ben pap en mam zo dankbaar dat ze de rest van het geld wilde bijleggen.

Ik werk doordeweeks in de avonduren bij pap op kantoor en in de vakantie ook overdag. Dus ik had een hoop gespaard omdat ik niet wist wat ik moest kopen. Valt ineens mijn oog op die auto toen we voorbij een dealer reden. Ik was gelijk verkocht. Wel een beetje groot voor mij alleen, maar ze is prachtig. Ik wist gelijk wat ik met mijn geld wilde doen.

 Ik sta bij maikel voor de deur en toeter

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Ik sta bij maikel voor de deur en toeter. Ik zie hoe hij het huis uit komt en wacht tot hij instapt "niet gelijk kijken" zegt hij "maar ze staat voor het raam." Ik probeer niet te kijken, maar zodra ik wat gas geef gaat mijn blik haar kant op. Ik kijk recht in de ogen van Anne.

Mijn heden en verleden 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu