"ik hoopte dat jij mij ook zou missen" zegt ze. Ze brengt haar gezicht dichter naar het mijne "ik hoopte dat je me nog eens zo lekker kunt laten klaarkomen" zegt ze zacht. Aha dus daar draait dit om. "dus je vriendjes weten niet hoe ze een meisje moeten plezieren?" grijns ik "kom je daarom bij me terug." Haar gezicht krijgt een kleurtje "wil je dat ik mijn vingers diep in die kut van je stop en je laat gillen zoals alleen ik dat kan?" vraag ik "is dat wat je wilt?"
"Koen, niet doen jongen. Kom iedereen binnen een straal van 4 meter kan met jullie meegenieten" Anne kijkt naar iemand die achter me staat "ga weg Anne, je hebt al genoeg verpest" zegt hij. "Ik maak zelf wel uit tegen wie ik praat" zegt ze "ja dat klopt maar als je denkt dat je zo tegen mijn vent kunt praten dan heb je het mis" zegt hij.
Anne haar ogen worden groot "en wie ben jij dan wel niet" vraagt ze. "Dit is echt fucking hilarisch" lacht hij "ik woon al 10 jaar naast je schat en nou moet je eens goed naar me luisteren" zegt hij. Maikel zet een stap voor me en buigt zich over haar heen "het enigste gat dat hij nog vult, is die van mij" zegt hij in haar oor "dus het word tijd dat jij je benen voor iemand anders open doet."
Ik sta dichtbij genoeg om te horen wat hij zegt "wat?" zeggen Anne en ik tegelijkertijd. Maikel draait zich naar me om en drukt een kus op mijn lippen "je weet me te vinden" zegt hij voor hij weg loopt. "Koen?" vraagt Anne "oh ja die stond er ook nog "is dat waar?" vraagt ze "jij en h..hij?" Ze is duidelijk geshockeerd net als ik maar dat laat ik haar niet merken dus haal ik mijn schouders op "je hebt het zelf gehoord" zeg ik.
Ik zie hoe ze weg loopt naar de uitgang "dat ging lekker" zegt Max "hou er alsjeblieft over op" zeg ik "en What the fuck denkt Maikel wel niet" zeg ik "dat ik net je ass gered heb" zegt hij. Ik draai me om en zie hem achter me staan "nee dat heb je niet" zeg ik "nu denkt dat ze ik een homo ben" zeg ik "no offence" zeg ik tegen Max. Die wuift het weg dus ik draai me terug naar Maikel.
"Nou en ze is weg toch?" Zegt hij "ja en hoe moet ik nu een beurt scoren vanavond als de hele fucking tent denkt dat ik gay ben" vraag ik "of is het echt alleen maar jou gat dat ik nog vul" herhaal ik zijn woorden. Max staat te lachen naast me en Maikel probeert iets te zeggen, maar weet niks te verzinnen "precies, laat me nu maar gewoon met rust" zeg ik "ik ga naar de bar voor wat sterkers dan bier en dat ik waar ik voorlopig blijf"
Ik word blij wanneer ik een lege barkruk zie staan aan de bar en voor iemand anders erop kan zitten claim ik hem snel en zet hem aan de hoek van de bar waar het een beetje rustig is "mag ik een whiskey" bestel ik. De barman zet mijn drankje voor mijn neus. Ik laat mijn ogen over de dansvloer gaan en zie Nora dansen ze staat dichtbij Ben. Ik wist niet eens dat hij er ook was.
De ober zet nog een drankje voor mijn neus "deze krijg je van die meneer daar" zegt hij als hij naar de andere kant van de bar wijst. Ik zie Maikel naar me kijken en gebaar hem te komen. Voor even verdwijnt hij is de drukke massa, maar dan komt hij vlak voor me tevoorschijn. Ik geef hem het glas terug en proost er met het mijne tegenaan.
"Het spijt me" zegt hij wanneer zijn ogen in de mijne vast haken "het geeft niet Maikel" zeg ik "ik reageerde een beetje overdreven" zeg ik. "Misschien word het echt tijd dat ik een beurt krijg" mompel ik "wat zeg je?" zegt hij "niks" zeg ik snel maar ik zie dat hij lacht dus hij heeft me wel gehoord "eikel" zeg ik.
"Wil je naar huis?" vraagt hij "nee ik laat mijn avond niet verpesten door die trut" zeg ik. "That's my boy" zegt hij waardoor hij een pets op zijn arm verdiend "auw" roept hij "stel je niet zo aan mietje" lach ik "kom we gaan dansen" hij trekt me mee de dansvloer op en zo dansen we een aantal nummers achter elkaar.
Er komen twee meisjes bij ons staan "hallo" zegt de ene "hallo" zeg ik terug. Het andere meisje focust zich op Maikel. Hij kijkt haar glimlachend aan terwijl hij haar op het ritme van het liedje laat bewegen. Als hij me ziet kijken geeft hij me een knipoog.
"Hoe heet je?" vraagt ze "Koen, en jij?" vraag ik "Lotte" zegt ze "aangenaam Lotte, zullen we dansen?" vraag ik. Ze schudt haar hoofd "ik wil liever naar een wat meer rustiger plekje" ik trek een wenkbrauw op "recht voor z'n raap huh" zeg ik. "Tja ik kan er wel omheen draaien als je dat liever hebt" zegt ze "maar ik kijk al de hele avond naar je en ik ben kei geil."
Ik trek Maikel aan z'n arm en sein dat ik even weg ben. Hij grijnst en steekt een duim op. Ik pak de hand van Lotte en neem haar mee naar de toiletten. Ik weet het. Niet de meest fijne plek, maar je moet wat als je niks anders hebt. Ik duw haar een hokje in en doe de deur achter me op slot. Zodra ik me omdraai zitten haar lippen op de mijne.
Ik kus haar terug. Laat mijn tong over haar onderlip gaan voor toestemming die ze me al snel geeft. Mijn tong draait om die van haar. Ik hoor haar kreunen wanneer mijn handen over haar lichaam gaan. "Ga je me nemen?" vraagt ze "als dat is wat je wilt" zeg ik. Ze knikt "ja"
JE LEEST
Mijn heden en verleden 18+ ✅
RomanceDit is deel 3 en het laatste deel van de serie: een aanbod met gevolgen. Dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik. als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen.