We kreunen het allebei uit. Luuk van de pijn (denk ik) en ik van genot. "Gaat het?" vraag ik "ja" zegt hij. Ik beweeg me voorzichtig een stukje naar achter en duw me net zo voorzichtig weer naar voor. Mijn ritme is langzaam en voor nu is het prima zo.
Ik trek me terug draai met mijn heupen en duw me diep terug naar binnen "fuck ja, dat is lekker" kreunt hij "iets sneller Koen" ik doe wat hij vraagt en verhoog mijn tempo een klein beetje. Ik voel mijn eikel tegen iets aan botsen wat hem heel hard laat kreunen. Ik denk dat ik zijn prostaat heb gevonden.
Zijn gekreun vult de stilte in de kamer en het maakt mij nog geiler dan ik nu ben. "Ik ga wat sneller is dat goed?" vraag ik "ja" hijgt hij. Mijn tempo gaat nog meer omhoog tot ik hem hard neem. Steeds wanneer ik zijn prostaat raakt kreunt hij het uit van genot "ik kan niet meer Koen, dit is zo verdomd lekker" roept hij
Ik pak zijn lid en trek eraan. Hij kreunt en gilt dat ik moet stoppen en doorgaan en dan komt hij klaar. Over mijn hand over zijn buik en borst. Hij legt een hand in mijn nek en drukt ruw zijn lippen op de mijne. Zijn tong gaat mijn mond in zonder dat ik er toestemming voor geef, maar ik zoen hem net zo ruw terug.
Ik laat hem los wanneer ik ook tot een climax kom. Zijn naam rolt uit mijn mond over mijn lippen wanneer ik het condoom vol spuit dat rond mijn pik zit. "Dit was by far de beste sex die ik ooit gehad heb" hijg ik.
Ik trek me zacht uit hem terug en verwijder het condoom. Ik leg er een knoop in en gooi hem in mijn prullenbak. "Gaat het?" vraag ik wanneer ik me naast hem laat vallen. Hij heeft een arm over zijn ogen gelegd en ligt op zijn rug uit te hijgen "ja" zegt hij zacht. Hij haalt zijn arm van zijn hoofd af en houd hem omhoog zodat ik me tegen hem aan kan nestelen "bedankt Luuk" zeg ik voor ik in slaap val.
Pov Luuk.
Ik geloof niet dat iemand me ooit heeft bedankt na de sex tenminste dat denk ik. Ik kijk naar beneden en zie dat zijn ogen dicht zijn. Hij vond het de beste sex die hij ooit heeft gehad. Zou hij dat echt menen of alleen zeggen omdat hij dat ik het moment zo vond. Ik heb hem niks gezegd, maar ik denk er ook zo over. Ik ontspan mijn lichaam en sluit mijn ogen. Ook ik ben sneller dan normaal in dromenland.
De zon schijnt in mijn gezicht wanneer ik wakker word. Koen is al weg. Hij begint altijd heel vroeg. Nu het wat kouder word buiten doet hij veel andere klussen. Vooral de binnenkant van een gebouw. In de lente/zomer werkt hij aan de buitenkozijnen en in de herfst/winter doet hij de kozijnen die binnen zijn. Wanneer het regent of vriest kun je niet buiten verven.
Wanneer ik op sta zie ik dat ik nog naakt ben wat me aan het glimlachen maakt. Mijn gedachten gaan naar vanacht aan hoe hij zich bewoog en probeerde om rekening met me te houden. Ondanks dat het flink veel pijn deed was hij ontzettend lief voor me en dat maakt mijn hele ervaring met zulke sex beter dan ik verwacht had.
Ik pak mijn telefoon en zie een bericht van koen
Koen: bedankt voor de roti. vanavond kook ik
Ik trek mijn boxer aan en haal een broek uit zijn kast voor ik naar de keuken loop en wanneer ik de magnetron open zie ik dat die leeg is. Ik stuur een bericht terug
Ik: waar heb je de roti uit de magnetron gelaten?
Koen: dat was mijn ontbijt ;-)
Ik: je bent gek
Koen: misschien een beetje
Ik: krijg ik vanavond mijn lievelings?
Koen: als jij dat wilt
Ik: weet je wat dat is?
Koen: ik gok die vieze vettige pizza's die je 3x in de week wilt bestellen
Ik: ze zijn niet vies
Koen: wacht maar tot je de mijne hebt geproefd!
Ik: ik ben wel wat later. Ga nog met Max en Levi naar hun trouwlocatie voor de laatste dingetjes.
Koen: ik ben ook later... Ik moet nog boodschappen doen!
Ik lach om zijn bericht. Hij lijkt in een goed humeur te zijn vandaag. Zou dat komen door wat we vanacht hebben gedaan. Ik hoop dat hij er net zo van heeft genoten als ik. Ik hoop dat ik hem zo van zijn gevoelens voor Maikel kan helpen. Je moet onder iemand liggen om over iemand heen te komen toch?
Max appt me dat ze voor de deur staan. Ik pak mijn sleutels en draai de deur achter me op slot. "Hey" groet ik ze als ik in stap "hoi" krijg ik van allebei terug. De sfeer lijkt een beetje gespannen in de auto wanneer Max weg rijd "is er iets?" vraag ik "nee we hebben een kleine meningsverschil" zegt Max.
"Een kleintje" zegt Levi "je komt Nicole tegen in de stad en je verzwijgt dat voor me" roept hij uit "rustig Levi, zo'n big deal is het allemaal niet" zegt Max. Hij klinkt een beetje geïrriteerd "dat is wel een big deal Max, ze wilde je notebene ontvoeren" zegt Levi "maar dat is niet gebeurd" zegt Max "nee omdat ze zo stom was om die website online te zetten" zegt hij "ja daarom is er nu ook geen probleem Levi, het mens is te stom om na te denken" zegt Max.
We zijn inmiddels bij de locatie aangekomen waar ze gaan trouwen. Levi stapt uit en gooit de deur achter zich dicht "loop je alvast naar binnen Luuk?" vraagt Max "wij komen zo" zegt hij voor we uitstappen. Ik kijk hoe Max naar Levi loopt en iets tegen hem zegt. Levi moet duidelijk moeite doen om zijn tranen binnen te houden. Net voor ik naar binnen loop zie ik hoe ze elkaar omhelzen.
JE LEEST
Mijn heden en verleden 18+ ✅
RomanceDit is deel 3 en het laatste deel van de serie: een aanbod met gevolgen. Dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik. als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen.