Pov Maikel.
Ik laat ze achter in het water om naar Tony te gaan. Die is in de winkel aan het werk en heeft bijna pauze. Dan is de winkel een uur dicht. Meestal brengen we dat uur samen door.
Ik loop de winkel in en als ik zie dat er niemand is sluit ik de deur achter me en draai het bordje aan de deur om. Ik loop verder de winkel in en zie dat Anthony de winkel aan het spiegelen is. Ik loop op hem af pak zijn hand vast en trek hem mee naar achter.
De deur gaat achter me dicht voor ik hem op tafel zet "Jozef, wat doe je?" vraagt hij "wat denk je dat ik doe" vraag ik terug. Ik druk mijn lippen op die van hem en kus hem hard. Zijn mond gaat vanzelf open en zijn tong komt naar buiten om met de mijne te spelen.
Ik trek zijn kleren uit gevolgd door de mijne en zeg dat hij zich om moet draaien. De tafel is vrij laag dus gaat hij op zijn knieën voor me zitten zodat ik er beter bij kan. Ik maak mijn vinger nat en duw hem bij Anth naar binnen. Na een paar keer heen en weer bewegen gaat er een tweede en ook nog een derde bij.
Ik maak mijn pik nat met mijn spuug en druk hem bij Anthony tegen zijn gaatje "neuk me Jo" hijgt hij. Ik duw me in één keer naar binnen en blijf even zo staan om ons allebei aan het gevoel te laten wennen "je bent zo strak" hijg ik "dit gaat niet lang duren" ik trek me terug en neuk hem hard.
We kreunen en hijgen en roepen dingen die we straks weer vergeten zijn, maar omg wat is dit lekker. Ik bijt zachtjes in zijn rug wanneer ik voel dat ik er bijna ben. "Ik ben er bijna" hijg ik. Ik zie zijn hand naar zijn lid gaan en zodra hij over zijn eikel wrijft gaat er een rilling over zijn rug "ja goed zo" moedig ik hem aan "laat het me zien" hijg ik.
Hij trekt steeds harder en sneller tot hij het uitschreeuwt. Het zweet staat op zijn rug en ademhaling gaat steeds sneller en dan komt hij. Ik zie zijn hand onder zijn zaad zitten en dat maakt me nog geiler dat ik na nog een paar keer stoten ook klaar kom. Ik trek me uit hem terug en laat me hijgend op een stoel vallen "jezus."
We kleden ons terug aan en maken alles goed schoon voor ik wat drinken voor ons in schenk "wat was dat ineens?" vraagt hij "ik had zin" zeg ik. Normaal doe ik dit nooit, maar het moment dat Max en Levi weg gingen en ik wist wat ze gingen doen zorgde ervoor dat ik Anthony wilde. "Je mag het vaker doen" zegt hij "mij hoor je niet klagen." Ik kus hem en kleed me terug aan "je bent een schatje" zeg ik hem.
Pov Koen.
De dagen gaan voorbij hier. De tenten staan inmiddels allemaal en langzaam komen er steeds meer gasten. Het blijkt dat Maikel iedereen van onze vriendengroep heeft uitgenodigd, dus ook alle meisjes. Dat betekend dat Lucy ook komt. Dat vind ik persoonlijk wat minder, maar Luuk heeft me ervan verzekerd dat hij bij mij blijft.
Luuk is nog naar huis gereden omdat hij onze kleren voor de bruiloft moest ophalen. Hij heeft Joost en Sander mee terug genomen. Het is natuurlijk onzin om allemaal apart te rijden. Ik heb ze al een paar weken niet gezien en nu ze voor me staan kan ik wel zeggen dat ik ze gemist heb. Ik breng ze naar hun juiste tent en nodig ze daarna uit om bij ons te komen eten in het huisje. Ze zijn immers nog niet op de hoogte van mij en Luuk.
Max en Levi komen ook eten, dus zijn we met ons 6en wat super lang geleden is. Ik zet een pan met roti op tafel en een bord met van die pannenkoeken die erbij horen. Ik zoek mijn plek naast Luuk en ga dicht naast hem zitten. "Dus is er nog nieuws?" vraagt Joost. Max en Levi schudden van niet terwijl Luuk ja knikt.
Hij pakt mijn hand en legt hem op tafel "Koen en ik zijn sinds anderhalve week een stelletje" zegt hij. Hij lacht naar me en drukt een kus op mijn hand waardoor mijn hoofd rood kleurt "dat werd tijd dat het officieel werd" zegt Sander "na die amandeltennis in de keuken dacht ik al zoiets" zegt hij.
"Je moet echt eens stoppen met die namen Sander" zegt Max. "Luuk?" vraagt Joost "mag ik iets vragen?" Ik zie dat Sander zacht nee schud en hem probeert tegen te houden, maar Joost praat gewoon verder "en Lucy dan?" Luuk kijkt op van zijn bord "wat is daarmee?" vraagt hij "ze verteld thuis iedereen dat jullie een stel zijn" zegt Joost.
Ik laat mijn vork vallen en net zo snel als dat hij valt pak ik hem weer op "wat?" Zegt Luuk "ze belde me laatst op dat jullie weer bij elkaar waren" zegt Joost "waarom belt ze jou?" vraagt Luuk "omdat ze jou niet kon bereiken" zegt Joost "nee dat komt omdat ik niet reageer op haar berichten" zegt Luuk.
"Ze stuurt je berichten?" vraag ik "ja, maar ik reageer er niet op" zegt hij. Ik kan dit niet geloven. Hij is hier bij mij. Ze stuurt hem berichten en hij verzwijgt dat voor me "wat stuurt ze?" vraag ik "dat ze het leuk vond de laatste keer" zegt hij zacht "als in toen ik jullie betrapte in jou bed" vraag ik "koen doe nou rustig" zegt Luuk "het is één keer gebeurd en bovendien waren wij nog geen stel" zegt hij.
Ik sta op "dus jij vind het normaal als ik jou morgen ochtend neuk en vervolgens morgen middag met een meid het bed in duik?" vraag ik "nee natuurlijk niet. We zijn een stel, jij hoort bij mij" zegt hij "ja en toen jij tot aan je ballen in die kut van die trut zat voelde het voor mij ook al echt" zeg ik "we hadden afgesproken dat er geen Lucy meer zou zijn. En nu verzwijg je gewoon voor me dat je contact met haar hebt" zeg ik.
"Eet smakelijk nog allemaal. Ik ga naar buiten" ik kijk naar Luuk "en waag het eens met de volgen" snauw ik. Ik loop het huis uit richting het meertje. Het is niet meer zo rustig als dat het hier de afgelopen weken is geweest, maar gelukkig is het meertje gereserveerd voor onze vrienden en blijven de andere gasten hier weg.
JE LEEST
Mijn heden en verleden 18+ ✅
RomanceDit is deel 3 en het laatste deel van de serie: een aanbod met gevolgen. Dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik. als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen.