Ik sein naar de barman dat hij mijn whiskey moet bijvullen "hey lekkertje, ben je hier alleen?" Ik kijk naast me naar het meisje dat daar zit "nee en jij?" vraag ik haar. "Mijn vrienden staan daar ergens" zegt ze terwijl ze de zaal in wijst "dus wat doe je hier dan" vraag ik "ik zag jou zitten en besloot een praatje met je te maken" legt ze uit "je bent wel recht door zee huh" grijns ik waarop ze knikt "ja ik ben graag duidelijk."
Ik bekijk haar eens goed. Ze is best knap, zwart haar hangt er langs haar ronde gezichtje. Bruine ogen die me nieuwsgierig aan kijken. Een klein neusje en volle lippen. Ik gooi mijn whiskey achterover en sta op "ga je mee dansen?" vraag ik. Ik steek mijn hand naar haar uit en wacht tot ze hem aanpakt "ja."
Ik neem haar mee de dansvloer op en trek haar achterkant tegen mijn voorkant. Mijn handen liggen op haar heupen en zo dansen we. Ik probeer me te concentreren op het meisje voor me, maar het enige waar ik aan kan denken zijn de ogen die een gat in mijn rug boren. Ik weet zeker dat ze groen zijn en aan iemand vast zitten van wie ik dacht dat ik hem nooit meer zou zien.
Het meisje voor me draait zich om in mijn armen en schuurt tegen me aan "als ik wist dat je zo goed kon dansen had ik je wel eerder aangesproken" zegt ze "je moest eens weten wat ik allemaal goed kan" grijns ik. Ik trek haar wat dichter tegen me aan en laat een hand in haar haar glijden. Hij wikkelt zich om een pluk en trek haar hoofd zacht naar achter zodat ze me aankijkt.
Haar blik ligt op mijn lippen die ik automatisch af lik. Haar ogen worden een slag donkerder en dan zet ze de laatste stap. Ze trekt mijn hoofd wat naar beneden en kust me, ze knabbelt aan mijn lippen tot ik mijn tong tegen de haar duw. Onze heupen drukken tegen elkaar en zo gaan we heen en weer op het ritme van de muziek.
"Koen?" Ik laat het meisje los en kijk naast me "ga je mee?" vraagt Max. Het is inmiddels bijna ochtend en ik heb de hele nacht met het meisje staan dansen en zoenen "ja ik kom eraan" ik geef haar nog een laatste zachte kus en loop achter Max aan naar buiten. "Hey Koen, waar was jij nou?" vraagt Mandy "op de dansvloer" zeg ik. Ze lacht "ik zag je niet, en ik wilde nog wel met je dansen" ik lach "volgende keer dan" dat antwoord maakt haar tevreden.
Ik ga met Max en Levi mee, want die brengen me thuis. Zodra we de rest achter ons hebben gelaten begint Levi al "dus Maikel is terug" zegt hij "ja" knikt Max "wat vind je daarvan Koen?" vraagt Levi "het boeit me niet Levi, dat heb ik ook al tegen Max gezegd" zeg ik. "Hij heeft de hele avond een gat in je rug staan staren" zegt Max "dat weet ik" reageer ik "ik kon het voelen."
We stappen in "hij wilt terug bij het elftal" zegt Levi "dat zei hij tegen mij ook al ja" zegt Max "hij vroeg ook hoe het met jou ging" zegt hij als hij zich naar me omdraait. Ik haal mijn schouders op "hij is zelf weg gegaan Max. Hij had me ook kunnen bellen. daar heeft hij een heel jaar de tijd voor gehad" zeg ik "ja ik vind het ook raar dat hij zomaar verdween" zegt Levi. "Kunnen we het er alsjeblieft niet over hebben" vraag ik
De jongens brengen me thuis en rijden weg zodra ik de voordeur open maak. Ik draai de deur achter me op slot en loop zacht de trap op naar mijn kamer. Ik heb vanavond lang niet zoveel gedronken als normaal dus hopelijk heb ik morgen geen kater. Het zou eens een keer leuk zijn als ik niet met een kater in het park zat.
Ik word wakker gemaakt door mijn bed dat ineens wild begint te bewegen. Even denk ik dat ik dat ik op zee zit ofzo, maar dan hoor ik Mila zacht lachen waarop Benthe een "ssst" geluid maakt. Ze staan allebei op mijn bed te springen. Ik doe net of ik nog slaap en wacht af wat ze gaan doen.
"Koen, word nou wakker. We willen naar het park" zegt Benthe. Ik doe mijn ogen open en kom zo snel overeind dat ze mijn beweging pas door hebben als ze naast me in mijn bed liggen. Ik trek ze allebei tegen me aan "dus ik mag niet eens meer uitslapen?" vraag ik "maar het is al 14.00uur geweest en mam zegt dat het anders te laat word" zegt Mila.
"Nou als jullie alvast naar beneden gaan, dan ga ik me even douchen en aankleden" zeg ik. De meisjes gaan uit mijn bed en lopen mijn kamer uit. Ik stap er ook uit op weg naar de douche. Ik ben serieus blij dat ik vandaag geen kater heb. Het is lang geleden dat ik me zo goed heb gevoeld op zondag.
Als ik beneden kom staan de meisjes in de gang met hun schoenen en jas al aan "zo jullie hebben er zin in" zeg ik "Koen? Je bent laat wakker vandaag" zegt mijn moeder "ja en ik heb niet eens zoveel gedronken gister" zeg ik. Ik smeer nog een broodje voor onderweg, doe mijn jas en schoenen aan en loop met de meisjes mee naar buiten.
In het park zit ik op hetzelfde bankje als altijd. Net als ik zit er ook elke zondag een oudere mevrouw met een jongen die daar speelt. Soms ga ik naast haar zitten als ik zin heb om te kletsen. En soms komt ze bij mij zitten, maar meestal zitten we allebei alleen te kijken naar de kleintjes.
Ik pak mijn telefoon uit mijn broekzak en kijk op mijn social media. Door mijn zusjes heb ik daar nog geen tijd voor gehad. Facebook is zoals altijd gewoon saai. Tik tok heeft weer één of ander nieuw dansje, en Instagram verteld me ook niet zo veel. Er staan wat foto's op van gister avond, maar omdat ik de hele avond op de dansvloer was sta ik er niet op. Wat ik nu eigenlijk niet zo erg vind.
JE LEEST
Mijn heden en verleden 18+ ✅
RomanceDit is deel 3 en het laatste deel van de serie: een aanbod met gevolgen. Dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik. als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen.