26

459 10 0
                                    

Pov Maikel

"Mag ik iets proberen?" vraag ik terwijl ik op sta en hem van zijn stoel af trek. Hij staat tegen over me "mag ik je kussen?" vraag ik. "Ja" zegt hij terwijl hij knikt. Ik leg mijn hand in zijn nek en trek hem naar me toe zodat ik zijn lippen kan kussen. Zodra ze elkaar raken schiet er een bliksem door mijn lichaam.

Ik laat mijn tong over zijn lip gaan en hij opent gelijk zijn mond voor me. Zijn tong duwt tegen de mijne. Zijn handen liggen op mijn heupen, zijn duimen draaien rondjes over mijn blote huid. Ik weet nog dat ik hem vorig jaar wegstuurde omdat ik in paniek raakte en ik wil niet dat dat weer gebeurd.

"Wat is er Maikel?" Hij kijkt me onderzoekend aan "doe ik iets verkeerd?" vraagt hij "nee Koen, ik bedacht me dat het heel goed voelt om dit met jou te doen, maar  ik ben bang dat ik in paniek raak als we te ver gaan" zeg ik zacht. "Dat is toch helemaal niet erg" zegt hij "ik snap dat echt wel hoor." 

Hij drukt een kus op mijn lippen en glimlacht dan naar me. "Kom we bellen de jongens en gaan wat leuks doen met z'n alle goed?" Ik knik "kan ik me wel even douchen?" vraag ik "ja hoor, alleen als ik je in mag zepen" plaagt hij. Mijn hoofd word rood "van mij mag dat wel als jij dat wilt" zeg ik. Nu worden zijn wangen rood waardoor ik grinnik.

Ik loop naar zijn badkamer en kleed me ondertussen uit. Mijn shirt beland op de grond en wanneer ik in de badkamer sta trek ik de rest uit tot ik in mijn adamskostuum sta. Ik draai de kraan open en wacht tot de kraan warm genoeg is. Wanneer ik eronder wil stappen legt Koen zijn hand op mijn arm "wacht even" zegt hij.

Ik draai me naar hem toe en zie hem net zo naakt als de dag dat hij werd geboren voor me staan. Ik bekijk zijn lichaam en zucht. Hij is zo knap. "Moet ik je helpen met wassen?" vraagt hij "ja, graag" zeg ik. Hij trekt me mee onder de douche en wanneer hij de deur achter mij dicht doet leunt hij tegen de muur achter zich en trekt mij tegen zich aan.

Hij plant zijn lippen op de mijne "zeg het me als ik te ver ga" zegt hij voor hij de kus verdiept. Onze monden glijden over elkaar heen omdat ze nat zijn en het voelt geweldig. Zijn handen gaan voorzichtig over mijn lichaam. Één hand op mijn buik de andere op mijn rug.

Hij laat mijn lippen los en gaat naar nek waar hij een plekje kust waardoor ik zacht sta te hijgen "shit" zeg ik. Hij zuigt aan mijn huid en likt er nog een keer over heen voor hij verder kust en likt. Hij legt een hand op mijn borst en duwt me een beetje van zich af "niet schrikken" zegt hij "ik ben het maar" 

Hij draait mij om zodat ik tegen de muur sta. Hij doet wat van zijn shampoo op zijn handen en wrijft zijn handen over elkaar totdat het schuimt en brengt dan zijn handen naar mijn borst. Hij kijkt geconcentreerd naar wat zijn handen doen. Ze glijden een paar keer over mijn tepels heen. Hij laat zijn handen zo zacht over me heen gaan dat ik niet anders kan dan genieten van het gevoel dat hij me geeft.

"Blijf je bij me maik?" vraagt hij "ja Koen, het is goed" zeg ik. Zijn ene hand gaat wat verder naar beneden en even weet ik niet of ik het aan kan "Maikel, ik ben het oké. Ik ga je geen pijn doen" zegt hij "en als je wilt dat ik stop moet je het zeggen" ik knik "dat zal ik doen" zeg ik.

Zijn hand glijdt verder naar beneden door de korte haartjes die daar zitten. Mijn lichaam spant zich aan mijn ogen knijp ik dicht. Fuck! Ik kan dit niet hij moet stoppen.
Ik wil hem tegenhouden maar dan begint hij zacht te zingen

I'm in love with the shape of you
We push and pull like a magnet do
Although my heart is falling too
I'm in love with your body
Last night you were in my room
And now my bed sheets smell like you
Every day discovering something brand new
Oh, I'm in love with your body

Mijn hele lichaam ontspant zich wanneer ik zijn stem hoor. Ik weet dat het goed is met hem. Hij gaat me niet misbruiken. Hij gaat me helpen. Ik voel zijn hand rond mijn penis, zijn gezicht is vlak voor het mijne en terwijl hij zacht voor me zingt trekt hij me af. Ik ben nog nooit in mijn hele leven zo lekker af getrokken.

Er zijn meisjes geweest, omdat die makkelijk zijn. Niet omdat ze hoerig zijn ofzo, maar omdat het vanbinnen makkelijk is voor mij. Vrouwen hebben mij nooit iets gedaan. Dus kan ik wel sex hebben met vrouwen. Mannen is een ander ding die heb ik genoeg gehad alleen was dat gedwongen. Ik wil het kunnen met Koen.

"Maikel" fluistert hij "je bent afwezig" hij kust mijn nek "sorry" hijg ik "moet ik stoppen?" vraagt hij "NEE!" roep ik net iets te hard waardoor hij lacht. Hij legt zijn lippen op de mijne en kust me. Hij kust me iets ruwer dan net, maar ik vind het lekker. Ik kreun het uit wanneer ik klaar kom. Ik sta te hijgen tegen de muur terwijl hij naar me kijkt.

Ik zie dat zijn pik ook hard is en even wil ik in paniek raken "het is niet erg maikel. Het is hoe mijn lichaam reageert op jou" zegt hij "als je nu alvast uit de douche gaat dan kan ik er even wat aan doen" grijnst hij. Ik geef hem een kus op zijn wang en stap de douche uit. Ik hoor hem zacht kreunen wanneer ik me af droog. Ik besluit naar zijn slaapkamer te gaan en hem wat privacy te geven.

Mijn heden en verleden 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu