37

407 11 0
                                    

Hoe verder de auto van me weg rijdt hoe meer ik mijn hart hoor breken. Ik ben echt een volslagen idioot dat ik hem dit laat doen. Waarom moedig ik mensen toch altijd aan om van me weg te lopen. Ben ik echt zo dom.

Sander trekt me in een knuffel "rustig maar Koen, het komt wel goed" zegt hij. Ik leg mijn gezicht in zijn nek en snuif zijn geur op. Ik had niet eens door dat ik stond te trillen tot Joost me erop wees "je moet rustig doen Koen" zegt hij zacht. "Ik ben rustig" zeg ik "nee dat ben je niet" je staat kei hard te snikken en te trillen op je benen" zegt Sander.

"Ik denk dat ik naar huis wil" zeg ik "nee wij maken ons weekend hier gewoon af. Vanavond gaan we zuipen tot we kruipen en morgen gaan we de hele dag met een kater zwemmen" zegt Joost waarop Sander knikt "prima plan."

De hele dag zijn we aan het drinken. Behalve de meisjes die zijn een uur na Maikel weg gingen. Mandy en Nora wilde wel blijven, maar Max en Joost hebben ze ervan overtuigd dat ik nu behoefte heb aan een mannen weekend. En niet aan nog meer drama. Nu zijn er alleen nog jongens "dus wat was dat voor gehijg in je tent vanmiddag?" vraagt Luuk "we hadden sex" zeg ik simpel "je meent het" zegt luuk "jup" ik laat p extra hard ploppen "en wie nam wie?" vraagt hij "als je het persee wilt weten dan nam hij mij" zeg ik.

Het boeit me eerlijk waar geen reet wat ze van me denken. Ik heb er van genoten om zo intiem te zijn met maikel. "Ik wist niet eens dat hij gay was" zegt Luuk "nee je hebt veel gemist" zeg ik "maar het maakt nu niet meer uit. Ik heb weer iemand weg gejaagd" mompel ik "je moet een grote man zijn wil je zoiets doen Koen" zegt Max "ik zou het niet gedaan hebben als ik in jou schoenen stond" zegt hij "nee precies en dat maakt mij dom" zeg ik "nee dat maakt jou een goed mens" zegt hij.

"Dus wat gaan we doen? Want ik ben nog niet dronken genoeg" zeg ik "zullen we eens kijken of er nog iets te doen is in de kroeg op die camping?" vraagt Joost. Ik sta op en wankel een klein beetje "ja leuk misschien is er ook wel een lekker wijf die we kunnen delen Luuk" zeg ik. Hij verslikt zich in zijn drinken "nee één keer was genoeg" zegt hij.

De kroeg stelt niet zoveel voor. Er staat een kleine loungeset in de hoek. Een pooltafel en er hangt een dartbord. We laten ons zakken in de loungeset en bestellen een biertje. Daar zit het minst alcohol in van alle drankjes die ik vandaag op heb. En geloof me dat zijn er nogal wat. De jongens proberen me aan de praat te houden en maken domme geintjes waardoor ik kei hard lach. Ik ben zo blij met mijn vrienden.

"Koen? Kom we gaan" zegt Luuk. Hij steekt zijn hand uit en wilt me omhoog trekken, maar het lukt hem niet waardoor ik aan zijn arm trek en hij op mijn schoot valt "nou nou, jij laat er ook geen gras over groeien" zeg ik "eikel" mompelt hij als hij probeert op te staan. Ik trek hem terug "hoe noemde je mij?" vraag ik. "Ik noemde je een eikel" zegt hij "hmm en waar wilde jij slapen vanavond?" grijns ik.

"Kut" mompelt hij "Koen je bent de allerliefste van de wereld" zegt hij. Hij brengt zijn hoofd dichterbij en wijst naar Max "zelfs dan hij" fluistert hij. "Dat hoorde ik Luuk" zegt Max "dat kan niet want ik fluisterde" zegt Luuk "ja net zo hard dat de hele tent het kon horen" lacht Max. "Kom, jullie zijn dronken genoeg en de kroeg gaat dicht" zegt Joost.

Hij hangt een arm om me heen terwijl Max helpt Luuk terug naar de tent. "Aaah watje" roep ik "ze moeten je helpen lopen!" Ik lach echt keihard "we helpen jou ook Koen" mompelt Sander dan zacht naast me waardoor Luuk kei hard begint te lachen "oh jij slaapt echt niet in mijn tent" dreig ik "echt wel, pas maar op dat jij niet buiten slaap" zegt Luuk "en wie ga je daar voor meebrengen?" vraag ik "mezelf" zegt hij.

Ik snuif "ja sure, succes dude" zeg ik. We zijn bij onze plek aangekomen "ik denk dat ik naar bed wil" zeg ik tegen Sander "ik breng je wel even" zegt hij. Luuk gaat achter me aan. Als ik de rits open trek zie ik de lege plek naast me en word ik gelijk weer verdrietig "kom we passen best samen in jou bed" zegt Luuk.

Hij duwt me de tent in en begint zijn kleren uit te trekken. Ik doe hetzelfde en ga ik mijn slaapzak liggen. Luuk propt zich erbij en zo vallen we in slaap. Samen in mijn slaapzak naast de lege plek die van mij soort van vriendje was. Ondanks dat ik zoveel gedronken heb dat ik normaal gelijk in een coma zou liggen als ik het bed zou raken kom ik nu niet in slaap.

Ik denk aan Maikel en alles wat we hebben meegemaakt de laatste tijd. Ik ben zo verschrikkelijk verdrietig omdat hij weg is dat ik niet eens door heb dat ik lig te huilen. Luuk slaat een arm om me heen en trekt me tegen zich aan "kom maar ik heb je" zegt hij. We liggen met onze voorkanten helemaal tegen elkaar aan gedrukt. Zijn handen gaan heen en weer over mijn rug. Het gebaar troost me het is lief.

"Dank je wel" fluister ik "geen probleem Koen, ik ben blij dat ik er voor je kan zijn. Ik had gewild dat ik iemand had gehad toen Lucy me dumpte" zegt hij "dat spijt me" reageer ik "ach ik ben over haar heen. Er zwemmen genoeg vissen in de vijver" zegt hij. "Waarom voelt het dan niet zo?" vraag ik "dat komt vanzelf" zegt hij. Hij trekt me nog wat dichter tegen zich aan en zo vallen we in slaap.

Mijn heden en verleden 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu