57

422 9 1
                                    

Pov Luuk

Ik neem mijn glas en de fles mee naar zijn kamer waar ik ze op het nachtkastje zet. Ik kleed me uit en ga in zijn bed liggen. Ik zap nog wat rond op de tv tot Koen terug komt. Poedelnaakt kruipt hij onder zijn dekens en gaat met zijn rug naar me toe liggen.

"Het was niet mijn bedoeling om je te kwetsen Koen" zeg ik "we stonden te praten en ineens zoende ze me en ik was zo overdonderd dat het even duurde voor ik haar van me af duwde. Want ja ik heb haar van me afgeduwd" zeg ik "hoe was het?" vraagt hij zacht waarop ik zucht "ik weet het niet" zeg ik eerlijk "als vanouds denk ik."

Hij draait zich om "ga je bij me weg?" vraagt hij waarop ik hem in mijn armen trek "nee Koen, ik blijf" zeg ik. Hij slaat zijn arm om me heen en ligt tegen me aan "wees gewoon eerlijk tegen me" zegt hij zacht "ik kan er niet tegen om spelletjes te spelen."

Ik druk een kus op wang en laat mijn neus over zijn lippen gaan wat hem laat glimlachen "mag ik je zoenen?" vraag ik "ja" zegt hij als hij zijn lippen vlak bij de mijne brengt. Hij wacht tot ik de eerste stap maak en heel langzaam kus ik zacht zijn lippen.

Ik kus zijn onderlip en daarna zijn bovenlip, zijn mondhoeken voor ik zijn lippen lik om zijn tong naar buiten te lokken. Hij legt een hand in mijn nek en trekt me dicht tegen zich aan. Hij kreunt zacht wanneer onze tongen rond elkaar heen draaien en ik mijn heupen tegen hem aan duw. Ik heb een flinke boner en dat is zijn schuld.

"Draai je om" fluistert hij tegen mijn lippen. Ik ga op mijn zij liggen. Hij ligt achter me en ik weet dat ik vandaag de bottom ben, maar dat vind ik niet erg als hij dit wilt dan mag hij met me doen wat hij wilt. Ik geniet er net zoveel van als hij.

Hij pakt een condoom uit zijn nachtkastje voor hij hem omdoet. Hij schuift een arm onder mijn hoofd door en legt zijn pik tegen mijn kont "ben je er klaar voor" vraagt hij "ja" hij drukt zich een stukje naar binnen en even was ik vergeten hoe het voelt tot hij bij mijn weerstand komt en hij niet verder kan "ontspan je Luuk" hij legt zijn hand rond mijn kei harde pik en trekt er zacht aan.

Ik voel mijn lichaam ontspannen, ik voel zijn pik in mijn kont drukken, ik voel zijn hand die me aftrekt en ik voel hoe hij in mijn nek hijgt. Het word me teveel. Deze hele sensatie aan gevoelens die door mijn lichaam schieten worden me te veel. Ik kom luid klaar terwijl hij er nog niet eens helemaal in zit.

"Fuck" hijgt hij "kun je dat nog eens?" Ik draai mijn gezicht naar hem toe "wat?" vraag ik "klaarkomen zometeen" zegt hij "ik vind het zo geil om jou te zien klaarkomen" hijgt hij. Hij drukt zijn pik helemaal in me wat hem laat kreunen "dit is zo lekker" hijgt hij "ik vind het zo lekker om sex te hebben met jou" hij legt zijn hand rond mijn nek om mijn gezicht naar zich toe te draaien.

Zijn ogen kijken naar mij naar elke beweging die ik maak. Mijn hoofd valt achterover wanneer hij zich steeds in en uit me beweegt. We vrijen met elkaar en ik weet niet wat er veranderd is, maar dit voelt veel dieper dan de andere keren dat we sex hadden. En ik weet niet wat ik ermee moet.

Ik vind Koen geweldig en ik weet wat ik voor hem voel. En ik weet wat hij voor mij voelt ook al zeggen we het niet hardop. We zijn verliefd op elkaar. Fuck ik hou van hem. Zo ik heb het toegegeven aan mezelf in mijn hoofd. Waar ik het prima kan verstoppen.

"Ik voel het ook" zegt hij zacht in mijn oor "wat?" vraag ik "dat het anders is" zegt hij "dit is geen sex, dit is de liefde bedrijven." Even ben ik met stomheid geslagen. Ik druk mijn lippen ruw op die van hem en kus hem. Hij kust me net zo hard terug en stoot wat sneller bij me naar binnen.

Ik doe mijn arm naar achter zodat ik zijn kont vast kan houden. En geef hem aan nog iets sneller te gaan. Hij doet wat ik vraag en neukt me nu op een hoog tempo. Ik voel de bekende kriebels mijn lichaam overnemen "fuck ik ga komen" hijg ik "ik ook" hijgt hij.

Hij pakt mijn pik en trekt eraan waardoor ik voor de tweede keer klaar kom. Hij gromt in mijn nek en kreunt hard wanneer hij het condoom vult. Hij laat zich achter me op het kussen vallen en ligt hijgend naar adem te happen.

Mijn heden en verleden 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu