Ik lig in mijn bed steeds te denken aan Maikel, waarom deed hij nou ineens zo raar. Hij heeft me nog nooit weg gestuurd. Ik besluit dat ik morgen na school maar even bij hem langs ga. Ik wil geen ruzie ofzo dus als ik iets verkeerd heb gedaan dan kan hij dat gewoon zeggen.
De afgelopen dagen zijn we wel wat closer geworden doordat we veel met elkaar optrekken dus ik vind dat hij best eerlijk kan zeggen wat er mis is. Misschien denkt hij dat ik daar niet tegen kan ofzo er zijn wel meer mensen die dat denken.
Toen ik weg reed zag ik het gordijn weer bewegen daar. Gek word ik ervan als dat zo blijft dan ga ik Anne er wel op aan spreken. Zaterdag ging ze al veel te ver met haar gedrag en als ze me nu steeds in de gaten gaat houden dan word ik daar helemaal niet blij van.
Wanneer ik de volgende ochtend wakker word van mijn wekker ben ik verbaasd dat ik nog in slaap ben gevallen. Ik sta op en loop naar de badkamer om even te douchen. Ik ga het hele riedeltje af zoals elke morgen voor ik naar beneden loop. Mijn moeder zit met de tweeling aan tafel "goedemorgen" groet ik ze "goedemorgen" zegt mijn moeder. De meisjes zijn te druk met elkaar te irriteren.
Als ik vlakbij school ben gaat mijn telefoon af het is Levi die belt.
Ik: hey
Levi: hey blijf maar thuis, de eerst 4 uur vallen uit.
Ik: shit ik sta bijna bij school
Levi: ja dat hebben Max en ik ook, wij gaan ook weer terug naar huis.
Ik: tot vanmiddag dan.
Nu ik de hele ochtend vrij ben rij ik naar Maikel toe. Hij zal vast al wel wakker zijn. Ik weet niet wat hij de hele dag uitspookt, maar ik neem aan dat hij niet de hele dag in zijn bed ligt. Nou ja, nu ik er over na denk zou het me niets verbazen.
Ik parkeer mijn auto voor zijn huis en stap uit. Door het raam zie ik hem praten met een wat oudere man. Het lijkt alsof het een belangrijk gesprek is dat ze voeren, want ze zien me niet staan en de kleur van mijn auto valt toch best wel op.
De deur gaat open, de man legt een hand op de arm van Maikel en zegt nog iets tegen hem. Maikel knikt en doet de deur verder open zodat de man naar buiten kan. De man loopt weg en dan valt Maikel zijn blik op mij. Ik kan zijn uitdrukking niet goed plaatsen en ik weet nu niet of hij blij, boos of verrast is.
De man loopt langs me heen zonder iets te zeggen en stapt in een grijze mustang. De motor komt tot leven wanneer hij hem start. Jezus die auto maakt een herrie zeg. Mijn blik volgt de auto de straat uit en verplaatst zich dan weer naar Maikel die nu met een hele moeilijke blik naar me kijkt.
Hij wenkt me met zijn hoofd dat ik moet komen. Ik loop van mijn auto richting zijn voordeur. We staan tegenover elkaar in de deuropening tot hij een stap opzij zet en me erlangs laat. Ik weet niet wat hier aan de hand is, maar ik vind dat hij me wel een uitleg schuldig is. En zeker na zijn gedrag van gister.
Pov Maikel.
Fuck! Koen kijkt me strak aan wat moet ik nu doen. Ik kan hem niet zomaar van alles laten denken, maar antwoorden ben ik nog niet klaar voor. Ik wenk hem met mijn hoofd deze kant op te komen. Ik kijk hoe hij mijn kant op komt en vlak voor me stil staat. Zijn blik is nieuwsgierig zijn ogen vol vragen.
Kut, kut, kut, ik geef mezelf mentaal een schop onder mijn kont zoals mijn moeder zou doen als ze me zo zou horen. Ik zet een stap opzij en laat hem binnen. Hij draait zich naar me om en kijkt naar me en wacht mijn volgende zet af.
En dan doe ik iets waarvan ik in geen miljoen jaar zou verwachten dat ik het ooit nog eens zou doen. Ik trek hem tegen me aan en druk mijn lippen op die van hem. Even ben ik bang dat hij me gaat slaan wanneer hij me van zich af duwt.
Zijn blik zoekt de mijne kijkt me lang aan voor hij zijn hand in mijn nek legt en me terug zoent. Zijn tong likt langs mijn lip waardoor ik mijn mond open en mijn tong tegen die van hem duw. Het is een gevecht waarvan ik weet dat ik niet kan winnen.
Ik trek hem mee naar de woonkamer en laat me op de bank vallen. Trek hem mee tot hij op mijn schoot zit zonder de zoen te verbreken. Hij bijt in mijn onderlip wat mij laat kreunen. Zijn handen gaan onder mijn shirt en verkennen mijn lichaam.
Het duurt niet lang meer voor hij mijn littekens voelt. Ik probeer me te concentreren op hem en onze zoen in plaats van mijn littekens. Ik trek zijn shirt uit en laat mijn vingertoppen over zijn lichaam glijden. Hij begint zachtjes te hijgen wanneer ik bij zijn navel kom.
Hij staat op trekt mijn shirt uit en duwt mij vervolgens op mijn rug op de bank. Hij komt over me heen hangen en glimlacht zacht naar me voor hij me opnieuw kust. Hoewel onze kus van net een beetje ruw was kust hij me nu zacht en lief. Ik lig hier weg te smelten.
Ik weet nu al dat ik ga verliezen. Op alle mogelijke manieren ga ik verliezen. Ik kan niet verliefd worden, het mag niet. Ik kan dit niet doen, ik kan hem niet zo misleiden. Ik ga zo niet alleen mijn hart breken maar misschien ook die van hem.
Ik kus hem nog eens op dit moment ben ik te verslaafd aan zijn lippen om hem weg te kunnen sturen. Hij gaat met zijn hand over mijn rug naar mijn kont en knijpt er zacht in. Mijn ogen vliegen open en ik duw hem van me af
"Ga weg! roep ik "ga weg!" Ik wijs naar de deur terwijl ik mijn shirt aan trek "rot op!" Koen staat daar naar me te kijken volledig in de war van mijn actie "deed ik iets niet goed?" vraagt hij. Verdomme dat is het niet "ik wil dat je gaat Koen" zeg ik voor ik te veel zeg. Hij trekt zijn shirt aan en loopt de deur uit.
JE LEEST
Mijn heden en verleden 18+ ✅
RomanceDit is deel 3 en het laatste deel van de serie: een aanbod met gevolgen. Dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik. als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen.