24

434 10 0
                                    

Ik probeer me op het eten te concentreren, want als hij iets beter rond zich heen kijkt dan ziet hij dat ik alleen maar muziek heb van Ed. Terwijl de eieren op staan om te koken stop ik wat broodjes in de oven om op te warmen. Ik snij wat plakjes komkommer, en ook wat tomaat snij ik alvast zodat ik ze zometeen gelijk op de broodjes kan doen.

"Koen?" Ik haal diep adem voor ik hem aankijk. Hij staat in de deuropening met een aantal cd's in zijn hand "waar is de rest van je muziek?" vraagt hij "dat is er niet" zeg ik "waarom niet?" Ik draai mijn rug naar hem toe "omdat het me dichter naar jou bracht" zeg ik. "Dus als ik het goed begrijp" begint hij "doe je je auto weg omdat hij je teveel aan mij liet denken?" vraagt hij. Ik knik "maar vervolgens luister je alleen nog maar naar Ed omdat je dan dichter bij mij bent?" Ik knik weer. Hij schudt zijn hoofd "knetter gek ben je Koen" grijnst hij.

De oven piept dat de broodjes klaar zijn dus ik haal ze eruit en snij ze open. "Shit dat is warm" vloek ik "moet ik iets doen?" vraagt hij "ja je kunt gaan zitten en wachten tot ik klaar ben" zeg ik. Ik leg ham en kaas op de broodjes en dan stopt mijn handeling als ik hem hoor zingen

Ain't nobody hurt you like I hurt you
But ain't nobody love you like I do
Promise that I will not take it personal, baby
If you're movin' on with someone new

Cause baby you look happier, you do
My friends told me one day I'll feel it too
And until then I'll smile to hide the truth
But I know I was happier with you

Even vergeet ik waar ik mee bezig was tot hij stopt met zingen. Ik leg de plakjes ei en tomaat er boven op en sluit het broodje. Ik schuif hem een bord toe en ga tegenover hem zitten. We zeggen niks en eten onze broodjes op. De stilte is niet vervelend. Het is meer een rustige stilte. Zo één waar je van kunt genieten.

"Maikel wil je me vertellen wat er gebeurd is?" vraag ik waarop hij knikt. Hij zucht diep en begint dan zijn verhaal.

Pov Maikel

"Toen ik 11 was kwam ik er voor het eerst achter dat ik op jongens viel. Mijn vrienden hadden het altijd over dat knappe meisje op school terwijl ik droomde over haar vriendje Anthony. Uiteindelijk heb ik hem verteld dat ik verliefd op hem was en bleek hij mij ook leuk de vinden. We hielden onze liefde voor elkaar geheim voor de buitenwereld en zagen elkaar alleen tijdens school." Begint hij te vertellen.

"Toen ik 12 was vonden we dat het tijd werd om onze ouders te vertellen over ons, dus toen Anthony me belde en vrolijk vertelde dat zijn ouders heel positief waren en mij graag wilde ontmoeten kreeg ik ook meer hoop. Ik verzamelde al mijn moed en liep naar mijn ouders toe."

Ik kijk op naar koen "weet je zeker dat je het wilt horen?" vraag ik waarop hij knikt "ja ga verder maik. Ik luister" zegt hij. Mijn gedachten brengen me terug naar het moment dat ik het ze vertelde. De herinnering steekt me maar hij moet het weten.

"Mijn ouders zaten op de bank voor de tv dus toen ik op de stoel tegen over ze ging zitten en zei dat ik met ze wilde praten zette mijn vader de tv uit. Ik vertelde met een glimlach op mijn gezicht dat ik een vriendje had en dat we al bijna een jaar verkering hadden. Mijn moeder was verrast en uiteindelijk viel er voor haar wel veel op z'n plek vertelde ze later, maar mijn vader zijn gezicht stond op onweer.

Ik wist dat ik problemen zou krijgen. Mijn vader is iemand die graag alles op zijn manier doet en als dat niet gaat dan kun je het beste ver bij hem uit de buurt zijn. Hij stond op en sloeg me hard in mijn gezicht en riep dat hij geen homo als kind wou. Mijn moeder bracht me naar mijn kamer en bleef bij me en zei steeds dat het allemaal wel goed kwam. Dat papa er gewoon even aan moest wennen.

De dag erna toen ik wakker werd was ze weg. Ik weet tot op de dag van vandaag nog steeds niet wat er is gebeurd en waar ze is. Of ze überhaupt nog leeft. Ik heb toen ik wat jonger was geprobeerd haar te zoeken, maar heb nooit iets gevonden en mijn vader zegt er geen woord over.

De jaren die daarna kwamen werd hij steeds een beetje erger, eerst was het alleen dat hij me af en toe in elkaar sloeg. Doordat ik steeds bont en blauw was ging ik niet meer naar school wat er dus tot leidde dat hij me nog vaker kon slaan. Uiteindelijk sloeg hij me zo vaak dat ik mijn bed niet meer uit kon.

Toen ik 14 was stopte hij ermee om mij elke keer in elkaar te slaan dus ik dacht dat hij eindelijk zou veranderen en mij zou accepteren voor wie ik was, maar dat dacht ik verkeerd. Toen hij een keer thuis kwam van zijn werk had hij een collega bij. Ze moesten nog wat werk af maken dus dat gingen ze bij ons thuis doen.

De man maakte steeds opmerkingen naar mijn vader over mij en mijn vader ging steeds blijer kijken. Ik wist dat het niet veel goeds kon betekenen. Aan het einde van de middag stelde hij die man voor dat hij wel een avondje met me mocht hebben voor geld uiteraard.

De man stemde ermee in en betaalde mijn vader het geld voor hij zich naar mij draaide. Hij stak zijn hand naar me uit en zei dat ik mee moest komen. Ik weigerde natuurlijk en smeekte mijn vader of ik bij hem mocht blijven. Hij zei doodleuk dat die man voorzichtig met me moest doen omdat ik nog maagd was. Dat is de enige reactie die ik van mijn vader kreeg.

De man trok me mee naar mijn kamer en gooide me op mijn bed. Hij deed mijn broek naar beneden en draaide me op mijn buik. Ik weet nog dat hij zei dat hij geen condoom hoefde te gebruiken omdat hij mijn eerste zou zijn.

Ik lag op mijn buik en luisterde naar hoe hij zijn broek open ritste. Hij trok mijn kont omhoog en zette zijn penis tegen mijn ingang. Het deed ongelooflijk veel pijn toen hij bij me binnendrong. De klootzak had geen glijmiddel gebruikt en me niet voorbereid.

Ik gilde het uit van de pijn, maar hij ging gewoon door. Hij nam me hard en ruw en het deed hem helemaal niks. Ik lag te gillen, te smeken om te stoppen, maar hij ging gewoon door. Hij beukte zich steeds bij me naar binnen en toen hij klaar kwam kreunde hij zo hard dat mijn vader de deur open deed.

Ik zag de walging in zijn ogen staan toen hij naar ons keek, maar ergens lag er een idee verscholen in zijn ogen. Een idee waar ik nog veel banger van werd.

Mijn heden en verleden 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu