32

409 10 1
                                    

"ik begin" roept Anne "Koen? Truth or dare?" vraagt ze. Ik zucht "truth" ze glimlacht "zijn jullie een stel?" vraagt ze "officieel nog niet, maar we komen er wel" zeg ik. Maikel lacht naar me en knijpt in mijn hand.

"Oke mijn beurt" zeg ik "Tony? Truth or dare?" vraag ik. Hij reageert met truth "kom je echt uit Antwerpen?" vraag ik "nee ik ben op mijn 12e naar Antwerpen verhuisd. Daarvoor ben ik opgegroeid in Dendermonde" zegt hij. Ik voel Maikel naast me verstrakken. Nu knijp ik in zijn hand.

"Nora? Truth or dare?" vraagt hij "dare" grijnst ze terug "ga voor iedereen die wilt wat drinken halen" zegt hij "Jezus die is flauw" zegt ze "dat weet ik maar ik heb dorst" grijnst hij waardoor zij ook grijnst "je bent een malloot, dat is niks veranderd."

"Levi? Truth or dare?" vraagt Nora "truth" zegt hij "hoe weet je zo zeker dat Max de enige is voor je?" vraagt ze. Levi krijgt een kleurtje "dat is omdat elke keer als hij me aanraakt mijn lichaam in brand staat. En ik het gevoel heb dat hij de enigste is die me kan blussen" zegt hij. Max kust hem op zijn wang "ik hou van je" fluistert hij.

"Anne?" Truth or dare?" vraagt Levi "dare" zegt ze "ga het water in" zegt Levi "maar het is nu super koud" protesteert ze dan waarschijnlijk denkt ze er zo onder uit te komen "dat maakt niet uit" zegt Levi. Ze staat op en loopt naar het water. Ik grijns "bedankt man" zeg ik "ze zag er wat verhit uit" zegt Levi.

Wanneer Anne terug komt is ze omgekleed en gaat ze weer zitten waar ze zat "Maikel, truth or dare?" vraagt ze "dare" zegt hij. En ik weet dat hij die kiest zodat hij niks over zichzelf hoeft te vertellen "kus me" zegt ze dan. Mijn oren klapperen door haar verzoek "nee" zegt hij "ik ga niet vreemd" ze kijk hem met een grijns aan "maar jullie hebben niks toch? Dat zegt Koen net" zegt ze. "Ga maar, ik weet wat ze aan het doen is" zeg ik hem.

Pov Maikel

Ik sta op van mijn plek en loop richting Anne. Ik trek haar overeind zodat ze voor me staat. Ik pak haar gezicht vast buig me langzaam voor over en vlak voor ik haar kus fluister ik in haar gezicht "je bent een kutwijf." Ik druk mijn lippen op die van haar. Mijn hand gaat in haar haar waar ik aan trek zodat ik haar hoofd naar achter kan trekken en werk haar mond open zodat mijn tong haar mond in kan. Het moment dat ze beseft waar ik mee bezig ben laat ik haar los. Ze hijgt "wauw" mompelt ze.

Ik ga naar de tafel waar het drinken staat en pak een fles wodka. Ik schenk wat in en slik het in één keer door. Die smaak van haar moet mijn mond uit. "Gaat het?" vraagt Max "ja ik moest haar smaak gewoon kwijt" zeg ik. Max knikt "ja dit is wel heel erg laag zelfs voor haar" zegt hij.

Samen met Max loop ik terug naar de rest. Ik laat me naast Koen zakken en kijk hem schuldig aan "het spijt me" zeg ik. "Het geeft niet Maik" zegt hij "het is gewoon een kut streek van haar" zegt hij. "Dus wie is er nu?" vraagt Joost "ik" zegt Anne "shit" mompel ik. Precies wetend wat er nu gaat komen.

"Koen? Truth or dare?" vraagt ze "dare" zegt hij "en als je nu gaat zeggen dat ik je moet kussen ga ik je slaan" mompelt hij zacht wat mij en Max aan het lachen maakt "ik wil dat je Nora kust" zegt ze dan met een grijns. Hij kijkt naar me en ik knik zacht als teken dat het goed is. Hij staat op en gaat naar Nora.

Ik zie hoe hij naast haar gaat zitten en haar op zijn schoot trekt. Hij kijkt haar aan en trekt haar nog dichterbij en plaatst zijn lippen zacht op die van haar. Het schiet door me heen, een gevoel van jaloezie en ik vind het alles behalve leuk. Ik heb dit maar één keer eerder gevoeld. En dat is al heel lang geleden.

Ik kijk naar hoe ze in elkaar op gaan en bedenk me dan dat ze een geweldig mooi stel zijn kunnen zijn als ik er niet tussen zou staan met mijn drama's. Dit voelt niet goed. Ik wil dit niet zien dus kijk ik naar Anne. Haar glimlach is van haar gezicht gevallen dit heeft duidelijk niet het gewenste effect dat ze gedacht had. Wat ik dan wel weer leuk vind.

"Sorry" fluistert Koen naast me. Ik had niet eens door dat ze al gestopt waren "het geeft niet" zeg ik "ja dat doet het wel, ik zie het aan je" zegt hij "hoe was het?" vraag ik. Hij haalt zijn schouders op "niks speciaals" zegt hij "ik zoen liever met jou" grijnst hij waardoor ik zacht bloos.

"Tony? Truth or dare?" vraagt koen "truth" zegt hij "heb je weleens met een jongen gezoend?" vraagt Koen "ja vroeger toen ik jong was had ik een vriendje" hierbij kijkt hij naar mij. "Zijn naam was Jozef en hij lijkt sprekend op jou" zegt hij dan terwijl hij naar mij wijst.

Ik verstijf op mijn plek "jij bent Anthony?" vraagt koen. "Ja dat weet je toch dat dat mijn naam is" zegt hij. Koen heeft niet door dat hij zonder woorden heeft verteld wie ik echt ben. Hij schuift een paar keer heen en weer en kijkt naar mij, maar ik kan alleen maar naar hem staren. Naar Anthony en Anthony kijkt terug naar mij "ik wist wel dat ik je ergens van kende" zegt hij zacht.

Ik sta op en loop naar onze tent met Koen achter me aan "gaat het?" vraagt hij wanneer we bij de tent aan komen "nee Koen het gaat niet" zeg ik "ik weet dat ik nu veel van je vraag, maar vind je het erg om me even alleen te laten?" vraag ik. Hij laat zijn schouders hangen en draait zich op zijn hielen om. Ik weet dat hij nu teleurgesteld is, maar ik heb ruimte nodig om dit te verwerken.

Mijn heden en verleden 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu