3

630 9 0
                                    

Ik parkeer mijn wagen voor het café "deze auto rijd echt heerlijk" zucht Maikel "ik wou dat ik me zoiets kon veroorloven" zegt hij. Ik wrijf over het dashboard "ja ze is werkelijk waar een plaatje" zeg ik. Maikel zit te grijnzen "als ik niet beter wist zou ik zeggen dat je verliefd bent op je auto." Ik kijk naar hem "zou jij dat niet zijn dan?" vraag ik "touche" mompelt hij waardoor ik lach.

We lopen het café binnen en zie Sander en Joost al aan een tafel zitten. Ze zitten dicht bij elkaar "hoi jongens" groet ik ze "wat zitten jullie knus" zegt Maikel. Joost grinnikt "Sander is jaloers, omdat Tom met me flirt" zegt hij. "je bent van mij bent" gromt Sander waardoor Joost begint te lachen "ja baby ik ben van jou" hij drukt zijn lippen op die van Sander en kust hem "jongens voor jullie je uit gaan kleden wil ik even laten weten dat wij er ook nog zijn" zegt Maikel.

"Sorry" zegt Sander "soms vergeet ik gewoon waar we zijn." Joost knijpt in zijn hand "ik heb dat effect op hem." Ik hang mijn jas aan een stoel en vraag of maikel iets wilt drinken "doe maar een biertje" zegt hij ik knik en loop naar Tom "hey, mag ik een biertje en een cola" zeg ik. Hij knikt "Koen? Ik kwam Anne laatst tegen" begint hij "dat weet ik Tom, Jasper en joery hebben jullie zien zoenen" zeg ik "oh" zegt hij.

Ik pak het drinken aan en loop naar de jongens "wat was dat?" vraagt Joost "hij begon over Anne" zeg ik "heb je het er nog zwaar mee?" vraagt Sander. Ik knik "ja als ze steeds overal blijft opduiken waar ik ben en dan met andere gaat zoenen. Dan vraag ik me wel af wat ik verkeerd deed" zeg ik "jij deed niks verkeerds Koen. Je hoeft niet lullig te voelen omdat je voor je vriend wilde zorgen" zegt Maikel. "Kom we gaan poolen" zegt Joost.

Het eerste potje speel ik tegen Sander. Daarna spelen Joost en Maikel tegen elkaar. De winnaars van beide potjes gaan ook weer tegen elkaar "ik zweer het je Joost als ik hem nog één keer naar je kont zie staren sla ik hem op z'n bek" gromt Sander niet zo heel zacht. Ik zie Tom lachen achter de bar dus ik weet zeker dat hij hem gehoord heeft.

Max en Levi komen ook binnen "hey neef" roept Tom blij "hey" zegt Levi terug. Max loopt onze kant op en hangt zijn jas ook aan een stoel "dus, tegen wie speel ik?" vraagt hij "tegen mij" zegt Sander "haal mijn aandacht alsjeblieft even van die verschrikkelijke fuckface af." Sander is pissed en dat laat hij weten ook.

Joost legt een hand op zijn arm en trekt hem tegen zich aan "je hoeft echt niet bang te zijn Sander, ik ben van jou en ik ga nergens anders heen ongeacht wie er met me flirt" zegt hij "ik hou van jou oke!" Sander knikt "dat weet ik wel, maar ik irriteer me mateloos aan hem" zegt hij. "Kom hier en geef me eens een kusje" zegt Joost die Sander nog dichterbij trekt. Ik zie zijn tong de mond van Sander in gaan. "Ugh" zucht ik.

Max schraapt zijn keel "kunnen jullie alsjeblieft even stoppen met speeksel lepelen? Dan kunnen we spelen" zegt hij. Op dat moment komt Levi aan lopen "liefje? Kun jij je neef alsjeblieft even duidelijk maken dat Joost bezet is en dat hij moet stoppen met staren" zegt Max "dan laten die twee elkaar misschien eens los en kan ik een potje spelen. Daar kwam ik tenslotte voor."

Levi loopt terug naar de bar en zegt iets tegen Tom terwijl hij naar Joost wijst. Tom houdt zijn handen omhoog en gaat verder met wat hij ook aan het doen is. "Geregeld" zegt Levi "bedankt Levi" zegt Joost "al vind ik een jaloerse Sander wel sexy" grijnst hij "hou je mond. Jij bent net zo jaloers als ik" zegt Sander op zijn beurt. "Dat is waar" zegt Joost.

"Ik ben helemaal niet jaloers" zegt Maikel waardoor ik een wenkbrauw optrekt "iedereen is weleens jaloers" zeg ik. "Nee hoor ik niet, ik heb nog nooit een vaste vriendin gehad dus ik heb geen reden om jaloers te zijn" zegt hij. "Ben je nog maagd?" vraagt Joost "nee mafkees, dat ik geen vriendin heb wil niet zeggen dat ik maagd ben" zegt hij

"Ik ben wel jaloers" zeg ik "ik ben jaloers op die misselijk makende gelukkige stelletjes waar ik mee om ga" zeg ik. "Jij moet van bil vanavond" zegt Joost "wanneer was de laatste keer dat jij sex had?" vraagt hij "4 maanden geleden" zeg ik. "Dat was dus met Anne" zegt Max "jup" Maikel houdt zijn bierglas omhoog "vanavond zorgen we dat onze jongen hier van bil gaat" de rest proost mee op het achterlijke idee van maikel wat mij laat lachen. Mijn vrienden zijn echt knetter gek.

"Nemen we een taxi vanavond?" vraag ik "Ik wil vanavond ook wel wat drinken" de rest knikt "dat kunnen we wel doen, als we een busje doen kunnen we de kosten delen" stelt Maikel voor. "Dan ga ik mijn auto thuis zetten" zeg ik "er kunnen er nog 3 meerijden. Uiteindelijk zitten ze met z'n vieren achterin en zit Sander bij Joost op schoot met zijn tong in Joost zijn mond. De jongens hebben al best wat gedronken dus ik moet flink wat drinken vanavond als ik op hun niveau wil komen.

Ik parkeer mijn auto en loop samen met de jongens mijn huis in. Benthe en Mila rennen de gang in zodra ze de deur horen "wat doen jullie nog op?" vraag ik terwijl ik ze allebei tegelijkertijd op til "we konden niet slapen, de hond van de buren is steeds aan het blaffen" zegt Benthe.

Benthe heeft haar aandacht op de jongens achter me gelegd zodra ze Maikel wurmt ze zich uit mijn armen en rent in die van Maikel "hey kleintje" zegt hij wanneer hij haar op tilt. Ze geeft hem een kusje op zijn wang "Hey! En ik dan?" roep ik naar haar "ze vind mij gewoon veel leuker dan jou" zegt Maikel "pfff mocht je willen" zeg ik.

Ik zet Mila terug op de grond en loop de woonkamer in "hoi pap, hoi mam" zeg ik ze kijken beide op van de tv "hoi jongens" zegt mijn vader "willen jullie wat drinken?" Ze nemen allemaal een biertje "ik ook pap" zeg ik "ik loop even naar me kamer" zeg ik voor ik naar boven loop.

Ik hoor iemand achter me aan komen "Koen? Mag ik een luchtje van je lenen?" het is Sander die achter me loopt "sure, help jezelf" zeg ik. Ik doe mijn haar goed en trek alsnog wat andere kleding aan deze trui is veel te warm voor een discotheek. Ik trek een zwarte broek aan met een groen shirt

"Kan dit?" vraag ik aan Sander die nog in de badkamer voor de spiegel staat

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Kan dit?" vraag ik aan Sander die nog in de badkamer voor de spiegel staat. Hij laat zijn blik over me heen gaan "ja je ziet er goed uit" zegt hij. "Ben je klaar?" Hij knikt en samen lopen we terug naar beneden.

Mijn heden en verleden 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu