Zodra Max me belde dat Luuk hem niet binnen liet maakte ik me zorgen. Ik zei dat mijn moeder een reservesleutel heeft en dat hij die kon halen. Hij vroeg wat er is gebeurd en ik zei dat Luuk dat maar moest vertellen. Hij heeft het immers gedaan dus mag hij op de blaren zitten.
"Hey Koen" vraagt Dean "wil jij vanavond een keer koken?" vraagt hij "ik heb gehoord dat jij dat goed kan." "Als jij dat wilt, dan moet je eten in huis halen wat ik kan maken" zeg ik hem. Hij knikt en loopt naar de winkel waar zijn broer aan het werk is. Ik heb mezelf een kleine pauze gegeven. Die tenten werken echt niet mee.
"Hey Dean?" roep ik "ja?" roept hij terug "kun je me zo niet even helpen met die tenten?" Hij knikt "alleen als je beloofd heel lekker te koken" zegt hij. Ik steek mijn duim op als antwoord.
Wanneer mijn telefoon gaat weet ik niet hoe snel ik hem moet pakken. Het is Levi die me belt
Ik: hallo?
Levi: hey we zijn bij je thuis. Luuk heeft zichzelf lam gezopen
Ik: gaat het wel?
Levi: nee, hij lag echt kei hard te huilen toen we binnenkwamen. Max heeft hem zo goed als hij kon getroost en gevraagd wat er mis is.
Ik: oke?
Levi: hij zei dat hij je kwijt is, omdat hij met Lucy heeft geslapen?
Ik: ik betrapte ze in zijn bed ja
Levi: oke en nu?
Ik: dat weet ik niet Levi. Ik dacht dat het wel duidelijk was dat ik hem leuk vind. Ik heb het hem gezegd vlak voor ik weg ging.
Levi: wat heb je gezegd?
Ik: dat ik verliefd op hem ben. En hij zei niks terug Levi. Volgens mij heb ik weer last van een eenzijdige liefde. Daar ben ik wel goed in.
Levi: dat moet je niet zeggen Koen. Hij is net zo gek op jou als jij op hem.
Ik: geen dingen zeggen die niet waar zijn, mijn hart was net een soort van genezen en dan doet hij dit. Ik geloof op dit moment helemaal nergens in.
Levi: dat snap ik Koen. Ik ga hangen. Ik spreek je snel goed. Ik hou je op de hoogte.
Ik: oke bedankt Levi. En hou hem een beetje in de gaten oke.
Levi: ja dat doe ik.
Ik hang de telefoon op en zucht diep, wat een eikel. Eerst gaat hij met Lucy naar bed en dan zuipt hij zich helemaal klem. Ik hoop maar dat hij er snel overheen is. Dan is er in ieder geval tenminste één van ons gelukkig.
Voor ik er verder over na kan denken stort ik me op de volgende tent. Volgens mij mist dat ding wat onderdelen, want hij pleurt de hele tijd in elkaar."VERDOMME ACHTERLIJK KLOTE DING" vloek ik "Koen? kan ik helpen?" Het is Dean "nee Dean dat kun je niet, tenzij je de laatste 2 dagen uit kunt wissen" zeg ik "nee dat kan ik niet, maar ik kan wel goed luisteren" zegt hij "ik wil niet praten Dean, ik wil Luuk een schop onder zijn kont geven en daarna mijn lul er in rammen om hem een lesje te leren" gil ik uit waardoor hij een stap achteruit zet.
"Wat is dat voor kabaal?" vraagt Tony "hij flipt hem" zegt Dean tegen zijn broer "dat duurde lang" zegt die op zijn beurt. Dean trekt een wenkbrauw op "wat? Zou jij niet flippen als je partner vreemd ging?" vraagt Tony dan. "Dat weet ik niet" zegt Dean "meestal ben ik niet de gene die een vriendin heeft" grijnst hij waardoor hij een klap krijgt.
"Kom Koen we gaan een biertje drinken" zegt Tony tegen me "en daarna ga jij Luuk bellen en ga je hem precies vertellen wat je net tegen Dean zei" zegt hij. Hij neemt me mee achter in de winkel en neemt gelijk een tree met blikjes uit het vak mee.
"Proost" zeggen we in koor waarna we kei hard lachen. "Jij bent leuker dan je eruit ziet" zeg ik tegen Tony "jij niet" zegt hij terug waardoor we weer allebei kei hard lachen. Ik pak mijn telefoon en bel het nummer van Luuk die gelijk over springt op de voicemail.
"Je bent een klootzak Luuk en als ik nu bij je was dan had ik je op je buik gelegd. Je kont omhoog getrokken en mijn pik zo diep in je reet geramd dat ie er via je mond weer uit komt. 2 vliegen in één klap zou ik zeggen. Neuken en pijpen het is een nieuwe ervaring" hik ik.
Ik weet niet hoeveel berichten ik al heb ingesproken, maar het zijn er inmiddels behoorlijk veel. Ze begonnen vrij onschuldig. Maar dat zijn ze nu al lang niet meer. Ik bel hem nog eens
"Luuk! Weet je wel wat je me verdomme aan doet? Ik ben dronken en ik ben je alleen maar aan het bellen omdat ik je stem hoor bij die klote voicemail van je. Ik haat je" zeg ik voor ik ophang.
Ik bel nog eens "ik haat je niet echt, ik haat mezelf omdat er niemand van mij wilt houden. Vertel me eens wat er mis met me is want misschien wil je me wel als ik er iets aan doe" ik hang weer op.
Ik bel nog een keer "ik hou van je" en dan barst ik in tranen uit. Mijn tranen rollen over mijn wangen en ik weet niet waar ik het zoeken moet. Ik laat mijn telefoon uit mijn handen vallen en rol me op tot een balletje op de vieze vloer van de winkel.
Tony staat op en commandeerd Dean om me op te tillen en naar bed te dragen. "Ik kan zelf wel lopen" snauw ik. Zodra ik de winkel uit wankel komt Sam aanrennen "hey jochie, ga jij me ook verlaten?" vraag ik hem. Hij drukt zijn neus tegen me aan en loopt met me mee naar mijn huisje.
Zodra ik de deur open doe gaat hij achter me aan naar mijn kamer. Ik ga op bed liggen en merk dat Sam naast mijn bed zit. Ik klop op de lakens en hij springt op mijn bed. Hij draait wat rondjes tot hij goed staat en laat zich dan met een plof vallen. Zijn rug tegen mijn buik.
"Sam?" Ik hoor Maikel roepen en wanneer hij mijn kamer op komt en Sam ziet liggen glimlacht hij "blijf maar hier, hij heeft je nodig" zegt hij zacht wanneer hij de hond even achter zijn oor kriebelt.
JE LEEST
Mijn heden en verleden 18+ ✅
RomanceDit is deel 3 en het laatste deel van de serie: een aanbod met gevolgen. Dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik. als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen.