Ik sta onder de douche. Maikel staat zich af te drogen wanneer ik mijn hand naar mijn pik breng. Ik wrijf met mijn duim over mijn eikel voor ik ik hem stevig vast pak. Wanneer ik de huid wat naar achter trek kreun ik. Ik doe mijn ogen dicht en beweeg mijn hand wat sneller heen en weer.
Mijn gedachten gaan naar Maikel die net zo heerlijk stond te kreunen toen ik zijn pik in mijn hand had. Ik fantaseer dat het zijn hand is die mij vast heeft. Hij trekt me af terwijl ik in zijn mooie ogen kijk. Mijn handen gaan over zijn lichaam. Ik breng mijn hoofd dichterbij. Bijna raken mijn lippen die van hem.
"Fuck" hijg ik wanneer ik klaarkom. Ik sta tegen de muur aan te hijgen en probeer mijn ademhaling onder controle te krijgen. Ik spoel me nog even af en zet de douche uit. "Koen? Mag ik binnenkomen?" vraagt Maikel "ja" zeg ik "de deur gaat open en komt hij binnen.
Ik sta nog steeds naakt nu wel droog maar ben wel naakt. Ik zie zijn ogen over me heen gaan "vind je het leuk wat je ziet?" grijns ik "jup, en als ik niet zo'n watje was" zegt hij "dan zou ik je nu voorover laten buigen en mijn pik in je kont drukken." Mijn wangen worden rood "shit, waar komt dit vandaan?" Hij lacht "ik ben niet bang voor sex Koen, ik heb vaak zat sex gehad. Ik ben bang voor mannen die sex met me willen" zegt hij.
"Ik wil sex met je" zeg ik om te kijken hoe hij reageert "dat weet ik" zegt hij "heb je het weleens gedaan met een jongen?" Ik schud mijn hoofd "nee ik heb wel eens met een jongen gezoend tijdens het uitgaan, maar bij niemand voelde het zo goed als toen met jou" vertel ik "ik heb ze allemaal vergeleken met jou en niemand voldeed aan het gevoel dat ik toen bij jou kreeg. Dus hield ik het bij meisjes" zeg ik.
"Ik ook" zegt hij "jij bent de eerste jongen waar ik vrijwillig mee zoen en dat van net. Ik had nooit verwacht dat ik dat zo snel zou toelaten, maar het voelde zo goed" zucht hij wat mij laat grijnzen "moet je nagaan wat je voelt wanneer we sex hebben" knipoog ik naar hem.
Ik loop langs hem heen naar mijn slaapkamer. Ik wil me aankleden maar hij drukt me op het bed en gaat boven me hangen "wil je het?" vraagt hij "ja" zeg ik. Hij brengt zijn hoofd naar het mijne en ik kan niet wachten tot ik zijn lippen kan proeven "we kunnen het proberen" zegt hij waarop ik knik "kus me Maikel"
Hij geeft me een natte zoen en duwt zijn tong mijn mond in. Zijn kus is alles behalve lief en zacht. Deze is hard ruw en nat, maar niet minder lekker dan zijn andere zoenen. Mijn handen gaan over zijn rug tot ik ze onder zijn shirt heb. Ik streel zijn naakte huid wanneer hij zich van me los maakt en zijn shirt uit trekt.
Hij heeft zijn broek nog aan en ik lig naakt onder hem "doe je broek uit maik" hij staat op van het bed en doet zijn broek naar beneden "ik weet niet of ik dit kan Koen" zegt hij. Ik steek mijn hand naar hem uit en trek hem terug op het bed "het geeft niet. We doen het wanneer jij er klaar voor bent" zeg ik.
Ik lig op mijn zij met mijn gezicht naar hem toe en kijk naar hem. Ik voel zijn adem over mijn gezicht gaan elke keer als hij ademt. Ik trek hem wat dichter tegen me aan en kus hem. Ik kan er niks aan doen ik wil hem. Ik trek hem over me heen en plaats hem zo dat hij tussen mijn benen ligt. Hij duwt zijn heupen tegen de mijne wat ons allebei laat kreunen.
Zijn handen gaan over mijn lichaam zijn lippen langs mijn nek naar mijn schouder. Ik knabbelt aan mijn huid en ik raak alles aan waar ik bij kan. Zijn hand gaat langs mijn pik "heb je glijmiddel?" vraagt hij "in het nachtkastje" hijg ik. Hij pakt het en spuit er wat van op zijn vingers.
Zijn vingers gaan tussen mijn billen. Zachtjes duwt hij een vinger naar binnen "shit" hijg ik. Hij trekt zijn vinger terug en drukt er een tweede in. Het voelt ontzettend vol en ik lig te hijgen als een paard onder hem. "Neem me maik" zeg ik "ik moet je voorbereiden" zegt hij "anders gaat het pijn doen."
Hij concentreert zich op wat hij doet en ik laat hem. Mijn gevoelens gaan alle kanten op. Ik had nooit verwacht dat hij dit zou willen doen. En ik had nooit gedacht dat ik onderop zou liggen, maar ik ga hem niet dwingen. Dat zou ik nooit doen. "Koen?" vraagt hij "ben je er klaar voor?" Ik knik
Hij rolt een condoom af en smeert en een flinke laag glijmiddel over. Hij brengt met een hand zijn penis naar mijn billen en drukt zijn pik tegen mijn gaatje "als het pijn doet moet je het zeggen" zegt hij. Ik knik en laat hem zijn ding doen. Mijn handen grijpen het dekbed vast en daar hou ik me stevig aan vast. Het doet inderdaad zeer wanneer hij zich naar binnen drukt.
Ineens begint zijn ademhaling te veranderen, zijn lichaam trilt, zijn ogen dicht geknepen "Maikel" zeg ik "kom bij me terug maik" hij trekt zich uit me terug en loopt de kamer uit. Ik hoor hem vloeken in de badkamer. Ik sta op van het bed en loop naar hem toe.
Hij staat over de wasbak heen gebogen. Zijn hoofd hangt naar beneden "het geeft niet Maikel" zeg ik "het is niet erg." Ik pak de ochtendjas die aan de deur hangt en hang hem aan zijn schouders zodat hij zijn lichaam kan bedekken "het is niet erg" herhaal ik. Hij draait zich om zijn ogen rood, zijn wangen nat "het geeft wel, ik kan niet eens sex met je hebben" huilt hij.
Ik trek hem in mijn armen "het is niet erg maikel, het geeft niet" hij huilt en ik probeer hem te troosten. Ik vind het al heel knap dat hij zo ver is gekomen. "Je hebt het goed gedaan" zeg ik. Hij tilt zijn hoofd uit mijn nek en kijkt naar me "ik ben fucked up" zegt hij zacht "zijn we dat niet allemaal?" vraag ik hem.
JE LEEST
Mijn heden en verleden 18+ ✅
RomanceDit is deel 3 en het laatste deel van de serie: een aanbod met gevolgen. Dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik. als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen.