Ik word wakker van een pluk haar die mijn neus kriebelt. Ik open mijn ogen en zie dat Sam naast me ligt "hey jochie" zeg ik zacht voor ik hem achter zijn oren kriebel. Hij draait zijn kop naar me toe en legt hem op op mijn borst. Na een diepe zucht is het weer stil in de kamer.
Wanneer ik mijn ogen nog een keer open doe is het bed leeg. Mijn hoofd voelt zwaar en mijn mond is nog droger dan de Sahara. Ik draai me om naar het nachtkastje en zie een glas water en wat pillen liggen. Ik leg de pillen op mijn tong en slik ze door met een slok water.
Wanneer ik me wat beter voel stap ik uit bed en trek een broek aan. Ik loop mijn kamer uit en ga richting de keuken voor koffie. Ik ben toe aan koffie en vet eten. Ik zeg koffie voor mezelf en bak wat eieren met bacon "dat ruikt lekker" hoor ik achter me "wil je ook?" vraag ik "ja lekker"
Ik pak een extra bord en leg op allebei wat ei en boterhammen voor ik me omdraai en aan tafel ga zitten. "Dus ga je me vertellen wat dat was gister?" vraagt Dean "sorry" mompel ik "ik had een slecht moment" hij knikt "dat is zacht uit gedrukt "hoeveel weet je nog?" vraagt hij "ik weet nog dat Tony en ik een biertje dronken en dat ik vanmorgen wakker werd met Sam in bed" zeg ik.
"Dus je weet niet meer dat je Luuk zo'n 10 keer heb gebeld? En dat je daarna helemaal van slag was?" ik schud mijn hoofd "nee, ik heb toch niks raars gezegd he?" vraag ik waardoor hij grinnikt "nee het valt mee op de meeste zei je dat je boos en gekwetst was, maar één is mijn favoriet" zegt hij "wil je het horen?" vraagt hij ik knik "ja"
"Oké, hier komt hij. En ik citeer: "Je bent een klootzak Luuk en als ik nu bij je was dan had ik je op je buik gelegd. Je kont omhoog getrokken en mijn pik zo diep in je reet geramd dat ie er via je mond weer uit komt. 2 vliegen in één klap zou ik zeggen. Neuken en pijpen het is een nieuwe ervaring"
Hij grijnst en ik schaam me kapot "ik vind hem echt hilarisch en ik ga het zeker proberen bij het volgende meisje dat zich aanbied" zegt hij "neuken en pijpen tegelijk is op zich wel een goed idee" gaat hij verder. Hij ziet mijn gezicht "relax man, dat was de ergste" zegt hij "de andere werden vriendelijker. En op de laatste zei je dat je van hem houdt en toen barste je in tranen uit" zegt hij.
"Sam heeft de hele nacht naast je gelegen en toen ik vanmorgen ging kijken lag je met je arm om hem heen en mompelde je dat hij nog moest blijven liggen, omdat het zo lekker warm was en je het al koud hebt sinds Luuk je bedroog" zegt hij
"Waarom ga je het niet gewoon goed maken? Als jullie er allebei zo kapot van zijn?" vraagt hij "omdat we geen stel zijn Dean en hij kon doen wat hij wilde. Ik heb geen recht om er boos om te zijn" zeg ik "dat snap ik, maar als er gevoelens zijn dan hou je je pik in je broek. Dat doe je gewoon ook al weet je het niet zeker of de ander hetzelfde voelt" zegt hij.
"En dat zegt de gene die de vrouw van zijn baas neukt" grinnik ik "ja dat was niet mijn beste beslissing, maar wat wil je? Mijn baas is een vent van 67 en zijn vrouw is 32. Die wilde een goede beurt en aangezien het een lekker wijf is zei ik geen nee" zegt hij "maar goed tussen jou en mij ze was niet zo goed in bed dus is het maar bij één keer gebleven" zegt hij.
De deur gaat open en Sam rent naar binnen gevolgd door Maikel "goedemorgen" zegt hij. Sam gaat naast mijn stoel zitten en legt zijn hoofd op mijn been waardoor ik mijn hand door zijn vacht laat gaan. Hij is zo lekker zacht "ik moest hem vanmorgen uit je bed trekken" zegt Maikel "en toen ging hij nog grommen ook dat heeft hij nog nooit gedaan" zegt hij.
Ik glimlach naar Maikel "sorry voor gister" zeg ik "het is goed Koen, je mag best verdrietig zijn" zegt hij wanneer hij ook aan tafel gaat zitten "heb je nog meer van dat?" vraagt hij wijzend naar mijn bord. Ik sta op en pak een bord uit de kast en leg er een boterham van mij op en schuif hem voor zijn neus "alsjeblieft" zeg ik.
"Ik heb er Max gebeld" zegt Maikel "hij zegt dat Luuk jou bed niet uit komt" zegt hij "ik heb Max gezegd dat Luuk zijn telefoon aan moet zetten en zijn berichten moet luisteren" verteld maikel "die zijn duidelijk genoeg en daarna moet Luuk beslissen wat hij wilt. Dat leek me wel zo eerlijk" zegt Maikel.
Ik knik "ik ga verder met de tenten" zeg ik voor ik op sta "zal ik helpen?" vraagt Maikel "alleen als je het niet over Luuk gaat hebben" zeg ik "dat beloof ik" zegt hij "ik was vergeten hoe lekker jij kunt koken" zegt hij met volle mond "het is inderdaad erg lekker" zegt Dean
"Doe je het vanavond ook?" vraagt hij "ik heb gister al boodschappen gedaan" ik knik "dat heb ik beloofd he?" zeg ik "hoe laat eten we?" vraagt Maikel "als jij gaat koken eten wij mee" zegt hij "18.00uur?" of is dat te vroeg voor jullie" ze schudden allebei hun hoofd "nee dat is goed, kom dan gaan we wat aan die tenten doen" zegt Maikel voor hij opstaat.
Ik loop het huisje uit met Sam en Maikel op mijn hielen en ik vraag me af wat vandaag me gaat brengen. Maar ik denk dat ik daar nog wel achter ga komen.
JE LEEST
Mijn heden en verleden 18+ ✅
RomanceDit is deel 3 en het laatste deel van de serie: een aanbod met gevolgen. Dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik. als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen.