Pov Luuk
Ik lig net te slapen wanneer ik mijn schouder nat voel worden. Verdomme en nu is het genoeg. Ik doet het licht aan en schud Koen wakker. Zijn ogen knipperen open "wat?" vraagt hij "je huilt" zeg ik "je gaat me nu vertellen wat er aan de hand is" zeg ik "anders zoek je maar een andere huisgenoot."
Ik zie zijn ogen groot worden "dat wil ik niet" zegt hij zacht "ik ook niet, maar dit kan zo niet langer" laat ik hem weten "je bent mijn vriend en ik hou van je, maar je bent al lang de Koen niet meer die ik kende" zeg ik. Zijn ogen lopen over en de tranen vallen over zijn wangen "Koen" zeg ik. Hij stapt uit mijn bed en sloft naar de deur "het spijt me Luuk" zegt hij zacht.
Ik lig in mijn bed te luisteren hoe hij ligt te huilen. Waarom overkomt hem dit nou. Verdomme! Er is nog een ding dat ik kan proberen. Het kan me mijn vriendschap kosten, maar ik ben op het punt dat ik het nu wil proberen.
Ik stap mijn bed uit en loop naar zijn kamer. Zonder te kloppen ga ik naar binnen. Hij ligt als een bolletje in het midden van zijn bed. Zijn schouders schokken. Het is zo zielig om hem zo te zien. Ik stap op hem af, trek de dekens opzij en rol hem op zijn rug. Ik laat me bovenop hem zakken en druk mijn lippen op die van hem.
Hij duwt me van zich af "wtf man" roept hij "wat doe je" ik kijk naar hem terwijl ik me dichter naar hem toe beweeg "jou beter maken" zeg ik "ik wil dat je me gebruikt om jou beter te maken" zeg ik. Hij kijkt naar me "je bent gek" zegt hij "ja waarschijnlijk wel, maar ik doe alles om je te helpen" zeg ik. Hij lijkt even na te denken voor hij me naar zich toe trekt en me terug kust.
Mijn tong gaat over zijn lip heen om toestemming te vragen die ik wil en die hij me al snel geeft. De zoen is traag en zonder haast. Hij is nat en warm en het voelt geweldig. We hebben ooit eens eerder gezoend en toen voelde het ook al goed. Maar wat ik nu voel kan ik niet goed beschrijven.
Zijn handen gaan over mijn rug naar beneden tot ze bij mijn kont stoppen. Hij knijpt erin wat mij laat kreunen. Hij komt omhoog en duwt mij in die beweging op mijn rug zodat hij boven me hangt. Hij kijkt naar me en laat zijn hoofd zakken tot in mijn nek waar hij een kus drukt. Zijn adem vult mijn oor als hij erin fluistert "weet je dit zeker?"
Ik knik "ja, help me om jou beter te maken. Zorg dat je het vergeet" zeg ik. Zijn lippen gaan over mijn nek naar beneden. Hij likt en zuigt aan mijn tepels voor hij verder naar beneden gaat. Zijn tong gaat in mijn navel. Hij kijkt omhoog zodra hij bij mijn boxer is "heel zeker?" vraagt hij "ja" hijg ik. Hij trekt mijn boxer naar beneden en bevrijd zo mijn kleine vriend.
"Je bent hard" zegt hij "en groot" mompelt hij erachter aan waardoor ik grijns "je doet net of je me nooit eerder naakt zag" zeg ik "ik heb nooit zo naar je gekeken" zegt hij "en bedankt" zeg ik terug. Hij heeft een kleine glimlach op zijn gezicht "nu kijk ik wel" zegt hij voor hij zijn hand rond mijn pik vouwt en me langzaam aftrekt. Ik kreun het uit van genot als hij ook nog over mijn eikel heen likt.
"Je smaakt lekker" zegt hij voor hij me een stukje naar binnen zuigt. Zijn andere hand speelt met mijn ballen. Fuck die jongen weet wat hij doet "kut dit gaat niet lang duren" hijg ik. Hij zuigt me verder naar binnen wat mij harder laat kreunen "kutttt ik ga komen Koen" hij zuigt nog dieper en wacht tot ik mijn zaad in zijn mond spuit.
Pov Koen
Ik weet precies wanneer hij komt. Zijn ademhaling gaat sneller, zijn benen trillen, zijn buik is strak gespannen en hij bijt op zijn lip wat er best sexy uit ziet. Zijn zaad vult mijn mond en even twijfel ik of ik het door moet slikken. Wat ik uiteindelijk doe. Ik kruip over hem heen omhoog en zoen hem. Ik laat hem proeven hoe hij smaakt. Zijn tong likt gretig te mijne terwijl hij nog ligt bij te komen van zijn orgasme.
Ik trek mijn nachtkastje open en haal er de spullen uit die ik nodig heb. "Weet je het nog steeds zeker?" vraag ik waarop hij knikt "doe zachtjes met me. Ik heb dit nog nooit gedaan" zegt hij. "Ik ook niet" zeg ik "de eerste en laatste keer lag ik onderop" vertel ik. Ik rol het condoom over me heen en smeer er flink wat glijmiddel over heen.
Mijn vingers gaan tussen zijn billen richting zijn gaatje. Hij verstijft een beetje wanneer ik er een stukje van mijn vinger in stop "rustig maar ik ga dit heel langzaam doen" zeg ik "ik denk dat je het beter snel kunt doen" zegt hij. "ik wil je geen pijn doen Luuk" zeg ik "dat gaat het wel doen, volgens mij maakt het niet uit hoeveel voorbereiding je geeft" zegt hij.
Ik druk mijn lid tegen zijn gat en duw me zacht naar binnen "shit wat is dit strak" hijg ik. "kun je me afleiden?" vraagt hij. Ik leg mijn hand rond zijn penis en begin hem te strelen. Hij kreunt "fuck, dit is lekker." Ik druk me steeds dieper in hem tot iets me tegen houdt.
Er lijkt een blokkade te zitten "je moet je ontspannen Luuk, anders lukt het niet" zeg ik "ik doe mijn best" zegt hij terug. Ik buig me verder over hem heen en kus hem. Ik laat mijn tong zijn mond in gaan en zodra hij zich ontspant duw ik me helemaal naar binnen.
JE LEEST
Mijn heden en verleden 18+ ✅
RomanceDit is deel 3 en het laatste deel van de serie: een aanbod met gevolgen. Dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik. als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen.