Pov Luuk
Het moment dat ik de zaal uit loop komt Lucy achter me aan "Luuk wacht" zegt ze "ik dacht dat we vandaag wel zouden praten met elkaar, maar ik heb het idee dat je me ontloopt." Ik zucht misschien doe ik dat ook wel een beetje "dat doe ik niet Lucy, ik ben hier voor Max en Levi, niet om het leuk te hebben met jou" zeg ik.
"Het spijt me oke" begint ze "het was de domste fout ooit om het met je uit te maken. Ik had met je mee moeten gaan in plaats van je te dumpen wanneer het even moeilijk werd en ik heb er spijt van. Ik mis je en ik wil je terug" zegt ze.
Mijn mond valt open "en daar kom je nu mee? Ik heb er maanden over gedaan om over je heen te komen Lucy, en nu ik mijn leven op de rit heb kom je er mee dat je me terug wilt?" Ze knikt "ja." Ik zucht "en waar was je al die maanden toen ik in Amerika zat met een gebroken hart?" vraag ik "toen zat ik hier met een gebroken hart." Ze komt een stap dichterbij "jij weet toch ook dat wij bij elkaar horen?" zegt ze zacht.
"Die tijd is voorbij Lucy" zeg ik "gaat dit om Koen?" vraagt ze "waarom vraag je dat?" vraag ik "omdat ik jullie de hele dag al in de gaten hou en Koen verliefd op je is. Ben jij dat ook? Op hem bedoel ik?" vraagt ze "Koen en ik wonen samen, we zijn vrienden en hij heeft het erg moeilijk gehad. Wat jij ziet als verliefdheid is niet meer dan vriendschap" zeg ik.
"Dan is het niet erg als ik dit doe" zegt ze voor ze haar lippen op de mijne drukt. Ze werkt mijn mond open en laat haar tong naar binnen glijden. Mijn hoofd is vol van wat ze net zei en tegen de tijd dat ik door heb wat ze aan het doen is trek ik me terug "dit kun je niet zomaar doen Lucy" zeg ik voor ik weg loop.
Tijdens het diner zit ik naast Koen. Hij vraagt wat er is en ik zeg hem dat ik Lucy tegen kwam en we aan het kletsen waren. Die zoen hoeft hij niet te weten. Mijn hoofd is vol van wat ze zei en ik weet niet wat ik daarvan moet vinden. Ik was echt helemaal tot over mijn oren verliefd op haar en ik weet zeker dat we nog samen zouden zijn als ze me niet gedumpt had.
Ik weet ergens ook wel dat Koen verliefd op me is ik merk het aan heel veel dingen en ik denk dat ik dat ergens ook op hem ben, maar ik vind het dood eng om er voor uit te komen. Ik wil geen label plakken op wat er tussen ons is. En nu Lucy terug is vind ik het verwarrend om erover na te denken. Ik heb het leuk met Koen, maar zal ik net zo gek op hem worden als ik op Lucy was.
Het feest is in volle gang en ik probeer een beetje bij Koen en Lucy uit de buurt te blijven zodat ze me geen lastige vragen kunnen stellen, maar dat valt niet mee. Lucy duikt overal op en Koen laat zijn blik door de zaal gaan tot hij mij vind. Hij doet niks anders dan alleen kijken. Hij staat te kletsen met Mandy en Maikel.
Ik kijk naar hem en zie Mandy weg lopen. Maikel praat en ik zie Koen zijn gezicht betrekken. Hij word een beetje wit en zijn glimlach is van zijn gezicht. Hij zegt iets tegen Maikel en loopt dan van hem weg. Ik loop op Maikel af en vraag wat er met Koen aan de hand is.
"Ik heb hem verteld dat je net met Lucy stond te zoenen in de hal" zegt hij "waarom?" vraag ik "omdat ik dacht dat jullie een stel waren en ik haat mensen die vreemd gaan" zegt hij. Hij neemt een slok van zijn drinken en kijkt me aan.
"We zijn geen stel" zeg ik "dat zegt Koen ook steeds ja, maar ondertussen gedragen jullie je wel zo" zegt hij "iedereen kan zien dat jullie gek zijn op elkaar. En ik ben je voor altijd dankbaar dat je hem uit de put hebt geholpen, maar als hij er door jou weer in komt heb je een groot probleem" zegt hij.
Ik loop van hem weg richting de wc waar ik Koen vind. Hij staat zijn handen te wassen "hallo" zegt hij "hoi heb je het naar je zin?" vraag ik "ja hoor" zegt hij "jij?" Ik knik "ze hebben het goed geregeld" zeg ik. "Ik ga terug naar binnen" zegt hij als hij langs me heen loopt "wacht even dan ga ik met je mee" zeg ik.
Hij blijft bij de deur staan en wacht tot ik klaar ben met mijn handen wassen. Ik wil zijn hand pakken wanneer we in de hal terug lopen naar het feest, maar hij trekt zijn hand terug en loopt door. "Luuk!" Het is Lucy die me roept "wat?" snauw ik "je hoeft niet zo boos te doen" zegt ze "wat wil je Lucy?" vraag ik "heb je tijd om morgen wat te gaan drinken?" vraagt ze
Ik ben me ervan bewust dat Koen naar ons staat te kijken dus laat ik mijn blik naar hem gaan. "Je hoeft mij geen toestemming te vragen" zegt Koen. Zijn blik is lang niet zo liefdevol als normaal wanneer hij naar me kijkt. "Luuk?" vraagt Lucy. Ik draai me terug naar haar "ik weet het niet Lucy, ik begrijp niet zo goed waarom je dat wilt" zeg ik.
Ik wil weglopen maar merk dan dat Koen al weg is. Hij heeft me hier achtergelaten met Lucy terwijl hij weet dat we net gezoend hebben. Of nou ja dat ze mij gezoend heeft ik was alleen heel laat met haar weg duwen.
JE LEEST
Mijn heden en verleden 18+ ✅
RomansaDit is deel 3 en het laatste deel van de serie: een aanbod met gevolgen. Dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik. als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen.