49

475 9 0
                                    

Pov Luuk.

Het ene moment zitten we te kletsen met de jongens en het andere moment gaat Tony zijn telefoon over "het is Jozef" zegt hij voor hij zijn bericht opent. "Kut" vloekt hij "je moet naar hem toe Luuk, Jozef zegt dat hij kei hard huilt" zegt hij. "Fuck" ik spring op van mijn stoel waardoor die achterover valt en ren naar buiten.

Gelukkig is het niet heel ver lopen naar ons huis. Dus wanneer ik binnen 5 minuten de voordeur open gooi zie ik Maikel staan met een betraand gezicht "waar is hij?" vraag ik. Hij wijst naar de deur van koen zijn slaapkamer en zonder twijfelen loop ik naar binnen.

Hij ligt op zijn bed helemaal opgerold echt heel hard te huilen. Het breekt mijn hart om hem zo te zien. Ik trek hem op mijn schoot en wieg ons zacht heen en weer. "H.hij is v.ve.ver.verloofd" snikt hij in mijn nek "ik weet het Koen en dat spijt me" mompel ik in zijn haar "maar het is niet erg Koen. Jij hebt mij" zeg ik. "Ik zal nooit bij je weg gaan."

Hij kijkt naar me "meen je dat?" vraagt hij "iedereen gaat bij me weg" zegt hij "ik niet Koen, ik ben hier bij jou zolang je me wilt hebben" zeg ik. Ik meen elk woord wat ik tegen hem zeg. Hij is mijn vriend en we wonen al zo lang samen en dan nog de laatste week waarin er zoveel veranderd is.

"Blijf je bij me?" vraagt hij "ja" zeg ik. Ik leg hem op zijn bed en ga naast hem liggen. Hij verplaatst zich zo dat hij half over me heen ligt en terwijl ik mijn hand door zijn haar laat gaan word zijn ademhaling rustiger tot hij uiteindelijk in slaap valt. Ik sta voorzichtig op om hem niet wakker te maken en loop naar de woonkamer.

Tot mijn verrassing zijn Tony en Maikel er nog "hij slaapt" zeg ik "het spijt me zo" zegt maikel zacht "ik wist niet dat hij zoveel om me gaf" zegt hij "dat wisten we allemaal niet" zeg ik "daar kwamen we pas achter toen hij niet meer naar buiten ging. Hij deed zijn werk en zat op zijn kamer. Dat is alles" ik zucht "luister Maikel ik ben het niet eens met wat Max gedaan heeft omdat Koen er nog niet aan toe was om jou te zien, maar goed het kwaad is nu geschied. Dus als jullie willen blijf dan nog een poosje in de buurt. Ik denk dat hij je wel wilt zien zodra het nieuws gezakt is"

Maikel knikt "dat zou ik fijn vinden. Hij is nog steeds mijn vriend" zegt hij. Ik bied ze nog een drankje aan en kletsen nog wat met elkaar. Zodra ze de deur uit zijn ga ik terug naar Koen. Ik kleed me uit en kruip naast hem onder de dekens "waar was je?" vraagt hij "de visite uitlaten" zeg ik "kom" zeg ik voor ik hem tegen me aantrek. "Het spijt me dat ik zo reageerde" zegt hij zacht "sssttt ga maar slapen" zeg ik. Ik streel zijn rug tot we allebei in slaap vallen.

Ik word wakker in een leeg bed. Het is zaterdag dus hij hoeft niet te werken vandaag. Ik sta op en trek een broek aan om Koen te zoeken. Ik roep een paar keer maar jij reageert niet. Ik loop de kamer in en zie hem zitten met zijn koptelefoon op zijn hoofd. Daarom reageert hij niet. Ik loop om hem heen en ga voor hem staan "Koen?"

Hij kijkt op en glimlacht zwak naar me voor hij zijn koptelefoon af doet "hallo, heb je goed geslapen?" vraagt hij "een beetje" zeg ik "jij?" Hij schudt zijn hoofd "nee ik ben er maar uit gegaan" zegt hij "je had me wakker moeten maken Koen" zeg ik. Ik ga bij hem op de bank zitten "wat luister je?" vraag ik "de top 40 van dit moment" zegt hij "ik heb al zo lang geen muziek meer gehoord dat ik dacht dat ik dat wel kon doen."

Ik grinnik "ik weet nog wel iets wat je kunt doen" hij trekt een wenkbrauw op "ohja? wat dan?" vraagt hij "je kunt me helpen met mijn ochtend probleem" zeg ik terwijl ik zijn hand op mijn pik leg "ik voel het" zegt hij "ik weet niet wat ik er aan moet doen" zegt hij "wat dacht je van een goede beurt" vraag ik. Hij staat op en loopt weg "wacht ik ben zo terug" zegt hij.

Hij komt zijn kamer uit met een tube en condoom en trekt ondertussen zijn kleren uit. Wanneer hij bij de bank is staat hij volledig naakt voor me. Hij geeft me de spullen aan. "Dus je wilt mij nemen?" vraagt hij "ja heel graag" hijg ik. Hij trekt zijn broek bij me uit en rolt het condoom over mijn pik. Er gaat glijmiddel overheen voor hij zich op mijn schoot laat zakken.

Hij richt zich iets op en begeleid me langzaam naar binnen. Hij zweet een beetje van de concentratie die hij heeft. "Shit dit is lekker" zucht ik. Hij pakt zijn pik vast en begint zich langzaam af te trekken wat hem afleid van mijn pik die steeds dieper in zijn kont verdwijnt. Ik kreun wanneer ik er helemaal in zit.

Hij beweegt zich een beetje omhoog en laat zich gelijk weer hard zakken. Ik leg mijn handen op zijn heupen en stoot omhoog elke keer als hij zich laat zakken "fuck je voelt lekker" hijgt hij. Hij kijkt naar me en vraagt het me nog eens "neuk me, laat me weten hoe goed het voelt."

Ik til hem op en leg hem op zijn rug zonder mijn pik uit hem te halen. Ik zoen hem en laat mijn handen over zijn zijdes heen en weer gaan. Hij slaat zijn benen over mijn heupen en legt zijn handen in mijn haar als hij me terug zoent. Zo vrijen we met elkaar op de bank in zijn woonkamer. Het is lief en zacht en precies wat hij nu nodig heeft.

Ik verplaats me een beetje zodat de hoek waarin ik stoot anders in en dan begrijp ik wat hij bedoeld. Hij gilt het uit wanneer ik tegen zijn prostaat stoot "fuck dit is zoo goed" zijn stem gaat steeds verder omhoog. "Ik kom luuk" Ik voel zijn zaad tussen ons in spuiten. Het is warm en plakt, maar het idee dat ik hem heb laten komen is zo geil dat ik er ook van klaarkom.

Mijn heden en verleden 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu