Ik heb mijn handen gewassen nadat ik terug kwam van de wc en heb gelijk de wijn meegepakt. Vandaag ging het verassend goed en ik ben Luuk eeuwig dankbaar dat hij er voor me is tijdens al mijn inzinkingen. Ik moet iets voor hem doen om hem te bedanken.
Ik loop de kamer in en zie hem met zijn hoofd achterover op de bank hangen. Zijn ogen zijn dicht. Even blijf ik staan waar ik sta om naar hem te kijken. Stiekem vind ik hem best knap, maar dat ga ik niet hardop zeggen. Toen Tony naar onze status vroeg was ik nieuwsgierig naar wat Luuk zou zeggen. Hij gaf niet echt een antwoord maar zei ook niks negatiefs dus dat is goed denk ik.
Ik zet de wijn op de grond en als ik achter hem sta druk ik een kus op zijn voorhoofd. Zijn ogen gaan open. Ik druk kusjes over zijn hele gezicht en ga daarna door naar zijn nek. Mijn handen gaan over zijn buik naar beneden en met zijn shirt tussen mijn vingers weer omhoog.
Zijn buik ligt bloot wanneer ik het shirt zo hoog mogelijk omhoog trek. Ik buig me verder over hem heen en bijt zacht aan zijn tepel voor ik hem mijn mond in zuig. Hij kreunt zacht en legt een hand op mijn rug. Zijn andere tepel krijgt dezelfde behandeling waardoor hij nog meer kreunt. Zijn ogen volgen mijn bewegingen. Ik laat zijn tepel los en lik me een weg naar beneden tot zijn navel.
Ik laat hem los en glimlach naar hem wanneer ik de fles wijn pak en onze glazen bij vul. Ik laat me naast hem op de bank neer ploffen en kijk verder naar de film die hij heeft uitgekozen. Het is een actie film en ik vind er niet zoveel aan, maar goed ik leg al mijn aandacht erop al is het alleen maar om hem te plagen.
"Koen?" Zegt hij na een paar minuten "ja" vraag ik "je kunt me hier niet zo maar laten zitten met een boner" zegt hij terwijl hij naar zijn broek wijst "dat kan ik wel" zeg ik "volgens mij deed ik dat net" grijns ik "oh dus je vind het grappig?" Zijn stem klinkt een beetje dreigend "ja best wel" zeg ik.
Hij pakt mijn kin tussen zijn vingers en trekt me naar zich toe "ik vind van niet" zegt hij voor hij me kust. Ik zucht in zijn mond van genot. Hij zoent zo lekker. Niemand die ik ooit gezoend heb komt bij hem in de buurt. Elke keer als hij me kust dan doet hij het anders. Hij is alles behalve voorspelbaar en ik vind het geweldig.
Ik leg mijn hand in zijn nek en trek hem met me mee wanneer ik me achterover op de bank laat vallen. Zijn handen gaan over mijn lichaam heen en voelen overal waar hij bij kan. Ik trek zijn shirt over zijn hoofd en trek zijn broek naar beneden. Hij helpt mee en doet daarna bij mij hetzelfde. De keren dat we sex hebben gehad op mijn bank is nu al meer dan in mijn bed, gewoon omdat we het simpelweg niet halen.
Zodra de één de ander aanraakt ontstaat er een passie tussen ons waardoor we nergens anders meer aan denken. Ik denk dat Luuk hetzelfde heeft wanneer ik hem aanraak. Hij lijkt er nooit genoeg van te krijgen net zo min als ik. "Waar zit je met je gedachten" vraagt hij "bij ons en hoe goed dit voelt" zeg ik eerlijk "vind je dat echt" vraagt hij "ja Luuk, ik vind onze sex de beste van mijn hele leven en ik ben oprecht blij dat jij het bent die bij me woont" zeg ik.
Hij kust me en vist een condoom onder de salontafel vandaan. We hebben er hier ook maar een paar gelegd omdat we toch altijd hier zijn. Deze condooms zijn doordrenkt met glijmiddel dus dat maakt dat geklooi met die flesjes ook al minder. Hij trekt mijn benen uit elkaar en drukt zijn pik bij me naar binnen.
"Dit word een vluggertje" hijgt hij "en dat is jou schuld" ik grijns "neem me Luuk" hij trekt zich terug en duwt zich verder naar binnen. Het voelt zo verdomd lekker wanneer hij dit doet. Het voelt veel beter dan die ene keer met maikel, maar dat is misschien wel omdat het mijn eerste keer was.
"Verveel ik je soms Koen?" vraagt hij terwijl hij zich uit me terug trekt "nee" zeg ik "draai je om" ik doe wat hij zegt en draai mijn kont naar hem toe. Hij ramt zijn pik terug naar binnen wat mij een beetje pijn doet "fuck" hijg ik. Zijn hand gaat rond mijn keel wanneer hij me op mijn knieën trekt "waarom ben je zo afgeleid?" vraagt hij "ik weet het niet" zeg ik eerlijk "ik besef me nu ineens hoe verrekte goed dit voelt met jou" hijg ik "en ik denk niet dat ik ooit nog iets anders wil" maak ik mijn zin af.
Hij laat mijn keel los en legt zijn hand op mijn schouder. Hij duwt mijn bovenkant naar beneden zodat mijn kont nog wat hoger komt. Hij ramt zich in een hard tempo in en uit me. Hij neemt me harder dan ooit en ik vind het lekker. Ik pak mijn pik en begin me af te trekken.
"Ik kom!" Roep ik uit wanneer ik mijn zaad over de bank heen spuit. Luuk begint te grommen dat hij ook komt en laat zich dan gaan. Zijn lichaam schokt tegen me aan en net zo snel als hij in me zag trekt hij zich ook uit me. "Je bent geweldig Koen" zegt hij terwijl hij zich naast me laat vallen.
"Ik moet de bank schoonmaken" zeg ik wanneer ik een beetje op adem ben gekomen. Ik sta op en loop naar de keuken om een doekje te halen. Wanneer ik terug de kamer in loop is de bank leeg "waar ben je?" roep ik door het huis "badkamer" roept hij terug. Ik maak de bank schoon trek mijn boxer aan en kijk verder naar de film met mijn glas wijn in mijn hand.
Hier kan ik wel aan wennen.
JE LEEST
Mijn heden en verleden 18+ ✅
RomanceDit is deel 3 en het laatste deel van de serie: een aanbod met gevolgen. Dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik. als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen.