Sam komt voor me staan ik denk dat hij me wilt beschermen. Ik kijk naar hem en kriebel hem achter zijn oren "het is goed jochie, het zijn lieve mensen" zeg ik "ze komen ons helpen." Samen lopen we het water uit. Sam past zijn stappen aan op de mijne en loopt dicht naast me.
Op een meter afstand blijf ik staan. Zodra ik stop met lopen doet Sam dat ook "krijg nou wat" mompelt Maikel "zo heb ik hem nog nooit gezien" zegt hij. Mijn ogen zijn gefocust op die van Luuk. Hij laat zijn ogen over me heen glijden en likt zijn lippen. Ik weet dat ik hier in mijn boxer sta helemaal nat en dat hij het heerlijk vind om me zo te zien.
Hij zet een stap naar voren waardoor Sam gaat grommen "rustig aan jochie, hij is mijn vriend" mompel ik "ik zal jullie voorstellen" zeg ik zacht. Sam kijkt van mij naar Luuk en loopt langzaam op hem af. "Sam dit is Luuk" zeg ik Sam gaat zitten en steekt zijn poot in de lucht "je moet hem schudden" zeg ik. Ik zie hoe Luuk zijn poot zacht pakt en hem lichtjes schud "hallo Sam" zegt hij. "En dit zijn Max en Levi" zeg ik. Bij hun doet hij hetzelfde voor hij weer bij mij komt zitten.
Maikel staat er stom verbaasd toe te kijken hoe zijn hond hem links laat liggen wat ik eerlijk gezegd heel zielig vind voor Maikel. "Het is echt ongelooflijk" zegt hij "het is alsof jullie samen bewegen. Dit is echt bizar" zegt hij "hebben jullie ooit weleens zoiets gezien?" vraagt hij. Ze schudden allemaal van niet. "Hij vind me gewoon lief" zeg ik tegen Maikel "en dat vind ik van Sam ook."
Ik trek mijn broek over mijn natte boxer en trek Dean zijn shirt aan. Wanneer ik naar Luuk kijk zie ik zijn ogen op het shirt hangen, hij weet dat dit shirt niet van mij is. "Kom we gaan wat drinken" zeg ik. We lopen naar het huisje dat ik met Dean deel en gaan op het terras zitten "bier, cola, wijn, sap?" vraag ik.
Alle 4 willen ze bier. Ik zet ze op tafel en loop terug naar binnen om een grote kom met water te vullen voor Sam. Ik zet hem in de keuken zodat hij in de schaduw kan liggen "alsjeblieft jochie" zeg ik wanneer hij aan komt lopen. "Dean? Wil jij drinken?" roep ik "ja doe maar een biertje. Ik kleed me aan en dan kom ik" roept hij terug.
Luuk heeft nog steeds niks gezegd. Ik schuif de stoel die het verst bij hem vandaan is naar achter en laat me erop vallen. Ik kijk naar Maikel die naar Sam zit te staren "hey maak je niet druk. Hij is me straks zo weer vergeten" zeg ik. Ik weet dat hij me niet geloofd maar hij knikt wel.
Pov Luuk.
Het moment dat ik hem hoor lachen gaat er een vrolijk gevoel door mijn lichaam. Het sombere maakt plaats voor het blije. We lopen de bomen uit het zand op en daar zit hij. In het water met Maikel zijn hond. Hij ziet er vrolijk uit nu hij daar zo zit "Sam maakt hem blij" zegt maikel "hij heeft de hele nacht bij Koen op bed geleden en ik zweer het je. Ze lagen lepeltje-lepeltje" zegt hij "ik wist niet eens dat dat kon met een hond" zegt hij erachteraan.
Ik glimlach ik begrijp het wel. Het is ook mijn favoriete plekje om te liggen. In zijn armen. Zodra Koen ons hoort komt hij omhoog en kijkt me recht aan. Ik kijk terug. Laat mijn ogen over zijn lichaam gaan, hij ziet er zo mooi uit nu en ik weet dat hij weet dat ik dat vind.
Langzaam komen ze op ons afgelopen, Koen die zacht iets tegen Sam zegt. Ik hou mijn ogen strak op die van koen. Ik zie geen woede alleen maar opluchting wanneer hij voor ons tot stilstand komt. Ik zet een stap naar voren maar blijf staan als Sam gromt "rustig aan jochie, hij is mijn vriend" zegt hij tegen het beest.
Ik kijk hoe de hond voor me gaat zitten en zijn poot in de lucht houdt "je moet hem schudden" zegt Koen. Ik doe wat hij zegt "hallo Sam" zeg ik zacht en kijk stom verbaasd toe hoe hij hetzelfde doet bij max en Levi. Hij gaat bij Koen zitten die zich ondertussen aan het aankleden is. Zijn shirt trekt mijn aandacht, omdat het niet van hem is. Van die de fuck heeft hij een shirt aan?
We zitten bij zijn huis met wat drinken voor ons neus wanneer een jongen naar buiten stapt. "oh daar is mijn shirt, ik was hem al kwijt" zegt hij. Hij stelt zich voor als Dean en gaat vlakbij Koen zitten. Iets te dichtbij naar mijn zin, maar Koen zegt er niks van. Is hij nu al door gegaan? Is hij zo makkelijk over me heen. Maikel kijkt ze ook verward aan wanneer hij op staat en eist dat Dean met hem mee loopt.
"Wie is dat" vraag ik "het broertje van Tony" zegt Koen "we delen het huisje" verteld hij. Hij kijkt naar me maar zegt verder niks. Hij verteld me niet wat ik wil horen. En ik wil er niet om vragen. Ik wil niet wanhopig over komen, niet meer dan ik al doe. "Dus wat moeten we doen?" vraagt Levi "tenten opzetten" zegt Koen "rot dingen zijn het. Ik was er mee bezig, maar toen kreeg ik het warm en Sam wilde zwemmen en nou ja je weet de rest" zegt hij.
"Het is een hele bijzondere hond" zegt Max "ja dat is hij zeker" zegt Koen die naar Sam kijkt "ik weet niet wat ik de afgelopen dagen had moeten doen zonder hem. Dat geeft me een steek op mijn borst, maar ik weet dat ik het verdien. Ik moet nu alleen even volhouden en hopen dat die Dean me in de zeik neemt en niet aan mijn vent heeft gezeten.
JE LEEST
Mijn heden en verleden 18+ ✅
RomanceDit is deel 3 en het laatste deel van de serie: een aanbod met gevolgen. Dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik. als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen.