69

431 7 0
                                    

Stiekem vind ik het wel grappig dat Luuk zo jaloers reageert op Dean. Het bevestigt alleen maar meer dat hij om me geeft. Ik glimlach naar Luuk en richt me weer op mijn eten. "Waar is Sam?" vraag ik "die is thuis" zegt Tony "Maikel gaat hem bij jou uit de buurt houden" grijnst hij waardoor ik een wenkbrauw optrek naar Maikel.

"Waarom?" Maikel zucht "ik wil niet dat hij zich meer aan jou hecht dan aan mij. Het klinkt stom maar ik ben jaloers" zegt hij zacht. "Ik wil hem niet kwijt" zegt hij. "Ik zou hem nooit van je af pakken Maikel" zeg ik "ik zou hooguit lekker voor hem koken" plaag ik hem "en daardoor zou Jozef hem alsnog kwijt raken" grijnst Dean "jij kookt echt goddelijk" zegt hij.

Luuk springt op van zijn stoel en kijkt naar Dean "nu moet jij eens goed naar me luisteren lamlul" zegt hij "Koen is van mij!" Ik grijns en kijk hoe mijn vent het voor me opneemt. Het verbaast me dat er geen rook uit zijn oren komt hij is echt heel boos "en als ik je nog één keer een opmerking naar hem hoor maken die mij niet aan staat" gaat Luuk verder "dan ram ik je met je kop door een boom" zegt hij.

Hij gaat rustig zitten en gaat verder met zijn eten. Dean grijnst naar me en ik zie aan zijn gezicht dat hij iets wilt zeggen maar als ik mijn hoofd schud houdt hij zich stil. "Ooit kom je de verkeerde tegen Dean" zegt tony "het verbaasd me dat je baas je niet heeft geslagen" zegt hij. "Wat is er met je baas?" vraagt Levi nieuwsgierig "ik heb zijn vrouw geneukt" zegt Dean.

Max, Levi en Luuk kijken alle drie naar Dean die op zijn gemak zit te eten "je meent het?" zegt Max "ja, het was een lekker wijf en ze maakte haar move tijdens een feest van het werk" zegt hij "van het één kwam het ander wat er toe leidde dat ik mijn ontslag kreeg nadat mijn baas erachter kwam" zegt hij

Hij kijkt naar Luuk "je hoeft niet bang te zijn ik denk niet dat er iemand bestaat die meer hetero is dan ik" zegt hij "geloof me Dean, dat is ook wat ik vroeger zei" zegt Luuk tegen hem. "Ik was ook niet bepaald het type om bi zijn, maar het is wat het is" zeg ik. Luuk buigt zich naar me toe en kust me "ik vind je geweldig" zegt hij.

"Moet ik vanavond een andere plek zoeken om te slapen?" vraagt Dean "moet je zelf weten, maar ik kan je vertellen dat het vanavond wel even duurt voor wij gaan slapen" zegt Luuk "misschien kun je bij Sam in het hok" stel ik voor "dat beest vind mij niet zo leuk" zegt Dean "dat begrijp ik" mompelt tony. "Hey! Je bent mijn broer je hoort me te steunen" roept hij "niet als jij mijn vrienden loop te vervelen Dean"

Na het eten gaan ze allemaal weg, Dean pakt wat spullen en vertrekt achter de rest aan "hij is best oké" zegt Luuk "ja hij is aardig" zeg ik "en hij is heel geduldig met me geweest. Hij bracht me zelfs bier toen ik flipte" zeg ik. Luuk staat tegen het aanrecht aan geleund "weet je zeker dat hij hetero is?" vraagt hij "jup."

Hij leunt tegen het aanrecht aan. Zijn armen over elkaar, zijn enkels gekruist. Hij ziet er echt goddelijk uit zo. Ik lik mijn lippen en loop op hem af. Ik zet mijn handen op het aanrecht en druk mijn lichaam tegen hem aan "zeg het luuk" zeg ik. Hij kijkt me aan zijn blik serieus "ik hou van je en ik wil mijn leven met jou doorbrengen" zegt hij.

Ik wrijf met mijn neus langs die van hem "het klinkt zo goed als je dat zegt" zeg ik zacht "ik ben helemaal ondersteboven van je Koen" zegt hij. Ik adem diep in "hoe lang al?" vraag ik "ik weet al heel lang dat ik gevoelens voor je heb Koen. Ik was alleen te bang om het hardop te zeggen" zegt hij "maar ik ga het van de daken schreeuwen dat jij de mijne bent" zegt hij.

"Ben jij dan ook de mijne?" vraag ik. Hij knikt "in dat geval wil ik geen Lucy meer. Ik vergeef het je niet nog eens" zeg ik "geen Lucy meer" bevestigd hij "kun je me nu alsjeblieft kussen, want ik sta hier langzaam dood te gaan door het verlangen dat ik nu voel" zegt hij. Ik druk een korte kus op zijn lippen en haal mezelf van hem af.

Hij pakt mijn arm vast en trekt me terug  "dat was niet genoeg" gromt hij "ik wil een echte zoen" ik druk mijn lippen iets langer op die van hem "zo?" vraag ik "nee" zegt hij. Ik geef hem nog een kus en lik kort over zijn lippen voor ik me terug trek "zo?" vraag ik. Ik probeer mijn gezicht in de plooi te houden wanneer hij gromt.

Hij trekt me tegen zich aan en zoent me. Hij lokt mijn tong naar buiten met die van hem en laat ze rond elkaar heen draaien. Wanneer hij me los laat ben ik buiten adem "zo wil ik hem" zegt hij "je zoent zo verdomd lekker, heb ik dat alleen eens gezegd?" Ik schud mijn hoofd "nee, maar nu wel en ik wil dat je meer van zulke dingen zegt" laat ik hem weten.

Hij geeft me een kus "Ik vind je leuk" nog een kus "en lief" nog een kus "en je bent knap" nog een kus "en je zoent ontzettend lekker" nog een kus "je lichaam is perfect" nog een kus "en je karakter het beste wat ik me in een partner kan voorstellen" nu kust hij me hard "beloof me dat je nooit meer bij me weg gaat. Ook al was het heel kort het wat een hel" zegt hij zacht.

"Ik beloof het" zeg ik "als jij dat ook doet" zeg ik "ja ik word oud met jou" zegt hij zelfverzekerd "je bent een schatje" zeg ik voor ik zijn lippen weer vang. Ik trek hem mee naar mijn slaapkamer en gooi hem op mijn bed. "Laten we het eens goed goedmaken" grijns ik "ja goed-maak-sex is de beste sex" zegt hij.

Mijn heden en verleden 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu